Noo, a kto povedal, ze linka KE- Brno je komercne uspesna, ja pokial viem, tak priame spojenie Košíc a Brna bolo naposledy cca v roku 2010. Pre maly zaujem cestujúcich bolo potom zrusene. Cize co je na tejto linke komercne?
Noo, a kto povedal, ze linka KE- Brno je komercne uspesna, ja pokial viem, tak priame spojenie Košíc a Brna bolo naposledy cca v roku 2010. Pre maly zaujem cestujúcich bolo potom zrusene. Cize co je na tejto linke komercne?
Je úplne jednoznačné, čomu a komu slúži tento príspevok_ je to PR článok v prospech RegioJetu, ktorý sa chce presadiť aj na iných tratiach ako na trase BA- Komárno. Zabúda sa však na to, že keby bola naozaj poctivá verejná súťaž na prevádzkovateľa linky BA- Komárno, RegioJet by nikdy neuspel. Dnes vďake pre štát nevýhodnej zmluve o výkonoch vo verejnom záujme prevádzkuje RJ linku za takých podmienok, že aj keby jazdili jeho vlaky poloprázdne- RegioJet bude ziskový! Chápem postoj ZSSK kvôli tomu, že v prípade spoja KE- Brno ide o medzinárodné spojenie, na čo asi viacerí diskutujúci pozabudli- najmä tí, ktorí tu chvália komoušov- vtedy bola ČSSR, čiže jednotné ČSD a jedna republika. A propó, pani redaktorka, koľkožeto cestujúcich cestuje denne na tejto trase?
Odporúčame