Test: Škoda Superb Combi 2,0 TDI – očarí priestorom aj spotrebou. Cenou už asi nie
Je smutné, že tu básníme o 20 ročných autách, väčšina to už má za sebou, konkrétne Škodovky hlavne kvôli korózii, ale aj tie nepriestrelné tdi to už majú väčšinou za sebou, asi málokto si ten motor vybral, aby na ňom jazdil 10 tis. Km za rok, interiéry už sú väčšinou v stave búdy pre psa (ovisnuté stropnice, odlepujúce sa tapacír na dverách,...), čiže auto na predaj tak známemu za basu piva na stavbu, alebo romales džamores (nič v zlom). Treba si uvedomiť, že napr. po 10 rokoch už nemusia vystreliť airbagy (Fiat lepí v interiéry nálepku podobnú tej na okno z stk, kde je výrazná životnosť airbagov), väčšina gumených častí to má po 10 rokoch za sebou, čiže bezpečnosť 10 ročného auta je podstatne nižšia, nie to 20 ročného. Náklady na údržbu sú často vyššie ako hodnota a väčšinou jeho púť ukončí stk,ek.