prinosom je napr koordinovany spolocny postup statov V4 v zaujme ich obcanov voci EK, ktora diktuje nezmysly ako emisne povolenky pre domacnosti a dalsie gryndyloviny beruce pracu obcanom statov V4 napr v automobilovom priemysle.
prinosom je napr koordinovany spolocny postup statov V4 v zaujme ich obcanov voci EK, ktora diktuje nezmysly ako emisne povolenky pre domacnosti a dalsie gryndyloviny beruce pracu obcanom statov V4 napr v automobilovom priemysle.
len pre progresivcov a eurohujerov podporujucich korupciu v UA a euro-kruhoch
prezrad este, co budu tankovat kamiony a lokomotivy, ak arabska ropa je na rozdiel od ruskej tzv lahka a po krakovani nevyda dostatok nafty...
ak by USA malo nedostatok energo-surovin pre vyvoz do EU, tak objavi dalsie lozisko a vysporiada sa s krajinou, ktora je nad nim, ako to napr. teraz vyzera s Venezuelou, aby do EU dodavali "demokraticke" energo-suroviny...
nesir tu technicke nezmysly, prosim, a nastuduj si specifikacie toho systemu!
ETCS zabrzdi iduci vlak (podla brzdnej krivky prislusneho vlaku), ak dostane cez balizu predzvestne hlasenie o zakazujucej navesti na naslednom navestidla a rusnovodic by nereagoval.
ETCS vsak nijako nebrani stojacemu vlaku v rozbehu na stanicnej kolaji proti cervenej a rusnovodic nemusi nic "obchadzat", da do pohybu vlak obvyklym sposobom. Je iba na nom, aby rozbehnuty vlak zabrzdil vcas pred odchodovym navestidlom. ETCS "zisti", ze vlak je v pohybe az ked tento prejde balizu pri predmetnom odchodovom navestidle a az vtedy zacne automaticky rychlobrzdit tento vlak - to je vsak uz neskoro.
...cintula bis?
je tam "nasadeny" pavek, aby sa tak nestalo.
Boris konal ako v zaujme UK tak v zaujme bidenovskeho USA a bol vtedy tisko podporovany EK...
bolo by ich treba obe nakopat tam kde hovorili curillovci...
Nie Ukrajina ale vonderlajno s eurohujermi, ktori do lokalneho konfliktu zbytocne zatiahli EU...
Doplnam: ETCS pomaha brzdit iducemu vlaku, teda v tomto pripade rychliku, kedze sa pred nim v odchodovom useku (zrazu) nachadzal iny vlak, teda ten motorak (ale zabrzdna vzdialenost bola uz prikratka). ETCS by vsak nezastavil motorak medzi nastupistom a odchodovym navestidlom, lebo on na nastupisti uz zastaveny bol. ETCS by mu nijako nezabranil v rozjazde a "novej" jazde proti cervenej na tej istej stanicnej kolaji.
Mam pravdu. vlak stojaci na stanicnej kolaji sa moze dat do pohybu proti cervenej na navestidle, ziadny ETCS tomu nijako nezabrani. ETCS zacne tento vlak brzdit az ked prejde zakazujuce navestidlo (balizu pri nom), co je uz neskoro, lebo tento vlak tak vojde do cesty inemu vlaku, ktory ma na vedlajsej kolaji zelenu...
je to systemova chyba, ktora bola pred povinnym zavedenim ETCS opakovane kritizovana v Brussels, ale "vdaka" konzorciu vyvolenych vyrobcov ju EK ignorovala. Dobre poznam cloveka, co tam tie technicke specifikacie ETCS vtedy kritizoval.
spolupraca V4 prekaza predovsetkym libtardnym eurohujerom
pred volbami v HU zorganizuju "majdan", aby to nebolo na nich
zial do toho "pasma" bude prepadat aj EU...
v tomto pripade som mal na mysli zlodeja ruskych financnych aktiv, teda EU...
ano, zdielam tvoj nazor.
sucasne pripajam, ze podla povodneho zadania malo ETCS nahradit aj pomocnika rusnovodica (navesti sledovali obaja a obaja ich opakovali predpisanymi formulkami, cim sa podstatne zvysovala bezpecnost, vyhodnotenie prikazu nebolo iba na jedinej osobe).
ETCS totiz nijako nezabrani rozjazdu stojaceho vlaku proti cervenej a nedovolenemu prechodu navestidla. Tuto pripomienku v ramci legislativneho konania o zavedeni tohto systemu dostala opakovane EK uz pred cca 20 rokmi, ale pod tlakom riesitelskeho konzorcia vyrobcov ju drzo odignorovala.
V tomto pripade by ETCS vobec nepomohol, naopak, ak by nim bol motorak vybaveny, po nehode by sa ratali stovky mrtvych. Situaciu s reakciou ETCS na motoraku som popisal nizsie.
ovocie kulturneho obohacovania v EU - wir schaffen das!
"namerali" mu hodnotu az 89...
ale v EU mu vyrobili PRko aky je to uspesny bankar a financnik... Prazdna medialna bublina ako caputova (ved aj pocet hlasov vo volbach v ich prospech sa priam zazracne v % zhodoval...)
Odporúčame