Žiadne strachy páni. Robko F. je veľký staviteľ, spoločne s kámošmi z EPH a ruskou pomocou dostavbu hravo zvládnu.
Žiadne strachy páni. Robko F. je veľký staviteľ, spoločne s kámošmi z EPH a ruskou pomocou dostavbu hravo zvládnu.
Stav slovenského stavebníctva je v článku vykreslený ako vynikajúci. Nikde ani zmienka že medziročne poklesol počet pracovníkov v stavebníctve o 13400 pracovníkov. Štát okrem dialníc ktoré sú zväčšia financované z eurofondov skoro nič nestavia. Stačí sa pozrieť na vestník verejného obstarávania kde by ste márne hľadali verejnú súťaž na stavebné práce. Takéto novinové články nemôžu zakryť stav, že slovenské stavebníctvo je v hlbokom úpadku aký tu od roku 1998 nebol.
Počiatek začal rozdávať na niektorých úsekoch okolo Žiliny, úsek v jednom profile smerom na poľskú hranicu je predražený o 100% (cca 400 mil.euro). Ak by tie úseky boli vysúťažené ako za Figeľa, dnes by nechábalo 500-700 mil a mohlo sa veselo stavať.
Po tom bratislavskom zlodejičkovi Pavlisovi príde minister s referenciami ktoré nemá žiaden politik na Slovensku. Štúdium na prestižnej zahraničnej univerzite a práca v firmách dávajú akútakú záruku o kvalite človeka. Asi vás čo viete len kradnúť začína zlostiť, že prevahu vo vláde majú rodení východniari prevahu jak početnú tak kvalitatívnu.
Robko F. si štatistiku prispôsobuje svojim klamstvám, je to ako v rádiu Jerevan. Čo má vyššiu vypovedaciu hodnotu či je to v eurozone alebo v celej europskej únií.
Najvyšší rast v eurozone áno, ale nie v EÚ, vyšší rast malo Česko 3,9%, Poľsko 3,4%, Maďarsko 3,1%.
Pravda nech uvedie vyhlásenie Robka F. na správnu mieru.
Robko F by to kúpil za lacný peniaz. Že jednu mld., veď za to Enel kúpil SE v r. 2000 a investoval do Mochoviec ďalších 1,5 mld.
GR firmy Cofage pán Jančí nám tu radi ako robiť tendre. Tu to už beží aspoň 15 rokov. Zaujímave že u súkromných investorov to funguje bez problémov. Na výstavbe dialníc to bolo dtto až do systému tzv. žltého FIDIC (naprojektuj a postav). Tam na detailnú kontrolu niet času. Jedná perlička z fungovania Váhostavu u súkromného investora. Stavbu TESCO BB v r. 2000 vyhral s najnižšou cenou, nestihol termín 16 týždňov (neplatil subdodávky), bol zaradený na červenú listinu a viac si na žiadných obchodných centrách neškrtol (nielen na TESCO).
V partaji so 45% podporou niet schopných ľudí, čo potom tie straničky s 5-8%. Dá sa to ešte vysvetliť keď sa kandidát porovnáva so Robkom F (karpatský genius č. 2, uhádnite kto je č. 1), tak je tam násobný rozdiel. Nič sa nedá robiť, len čakať až sa takýto narodí. V HZDS to AMH tvrdil, že takýto sa na slovensku narodí raz za 100 rokov.
Tvoje tvrdenie "skor islo o to, ze vlada zneuzila (alebo vyvola ?) krizu v stavebnictve, takze tie firmy zacali sutazit o obmedzeny pocet zakaziek aby vobec prezili" Skús pomenovať čo Fígeľ obmedzil? Nič neobmedzil, len zmenil PPP za eurofondy. Kríza v stavebníctve určite je, ale nie vo výstavbe dialníc.
Spämätaj sa veď je to jeho konkubína. Kto by mu varil a pral?
V kontexte týchto tancov okolo cien dialníc je pozoruhodná informácia o dokončení R2 Zvolen-Košice do roku 2040 možno ešte neskôr. A to ešte len začalo programovacie obdobie 2014-2020 a eurofondy sú už rozdané. Oznámila nám to slečinka z NDS. Takú dôležitú a radostnú správu mal predsa národu oznámiť sám Robko F.
Ako tak sledujem v parlamente je silná mladá smerácka parta pôvodom z rôznych gubernií (Kolesík, Martvoň, Brixi, Madej, Bláha). Aj z tých menovaných vraj Stromček nemá záujem, Lazar kedysi ako viceprimátor Košíc mal grobianské maniere. Pravda by mohla zverejniť aj kvalifikáciu uchádzačov, fiškálov a cirefšpionov na takúto funkciu predsa nemôžu posadiť, mohlo by to dopadnúť zle ako posledné zostavy na ministerstve dopravy (Figeľ+Hudacky nie stavbári, Počiatek+Stromček ciferšpioni)
Doprastav je v reštrukturalizácií od roku 2014. Ak máš zo seba robiť hlupáka radšej nepíš nič.
Čo by tí funkcionári z TT a NR chceli. Vo voľbách získajú po 3 percenta a chcú sedieť v parlamente. Východniari a Oravci sú jednoznačne voličská základňa KDH a Fígeľ oprávnené hovorí že si zaslúžia viac poslancov. Hrušovský a Brocka nech zabudnú na poslanecké kresla.
Ten Moravčík je úplne mimo. Slávny Váhostav v roku 2002 bol v podobnej situácií. Na stavbe Behárovce-Tunel Branisko pre platobnú neschopnosť (faktúry po lehote splatnosti boli cez 1 miliardy Sk) nebol schopný dokončiť 3 mosty a západný portál i keď tunel už bol hotový. Investor ich z tejto stavby vykopol a v termíne to dokončil Doprastav.
Že máš 3 semestre na univerzite ešte za socíku a máš 29 rokov. Ty budeš asi ten Jano Ľupták z BB a vyštudoval si max. VUML.
Trulo von Čaklov ušetril tomuto štátu na výstavbe dialnice D1 minimálne 2 mld. eúr. Matematika je pre teba asi španielska dedina, alebo si ZŠ ukončil v 4. ročníku.
Už je Kim na ceste do Moskvy, možno kvôli tým požiarom v Rusku ani tu vojenskú prehliadku nestihne.
Tu oproti Česku vidím jeden veľký rozdiel. Češi presne vedeli kde to mäso bolo distribuované, slovenský šef inšpekcie včera večer hapkal nič nevedel, tak načo je taká inšpekcia. Dedek už mal byť dávno v duchodu.
Ty pako, práve Tesco predáva od Hyza TO. Choď sa pozrieť do Targu, tam slováč tvojej kategorie nakupuje poľské mäso za stovky eúr.
Odporúčame