Zdravim Simon. Pekny clanok. Dakujem. Rad som precital, ale upozornil by som na jeden fakt. Nase Migy su stare, maju vela analogovych ukazovatelov vcetne zbytku baliva a tak sa musi vela veci prepocitavat "rucne" ako opisujete v clanku. Spominate tam vsak aj najmodernejsie lietadla ktore by spadli pri rovnakej chybe. Nemusime brat ani najnovsie, ako F35, stacia starsie F16, F18, F18 a urcite aj vela ruskych strojov modernejsej doby, ktore vedia pocitat palivo na "gramy" a pracovat s nim digitalne. Vo vysledku to znamena, ze samo lietadlo vam prepocitava, kam mozete doletiet, dokonca vam doporuci machovo cislo vzhladom na vysku v ktorej letit pri ktorom spalite najmenej paliva a doletite najdalej. A toto vsetko robia neustale pocas letu. Taktiez samo lietadlo vas upozorni, ze mate palivo uz len na navrat, rovnako sam pilot nastavuje hodnotu paliva, kedy sa mu lietado zase ozve ak palivo klesne na pilotom zadanu hodnotu. Takze modernejsi stroj by naozaj pravdepodobne nespadol.