Priateľu, Turany-Hubová sa nestavia a pravdepodobne sa pôjde od nuly cez Korbeľku. Takže sa minulo, len na výkup pozemkov a predbežné práce, ktoré si môžeme ...
Ale to, že keď sa stavia za eurofondy, tak sa na cenu až tak nehľadí - súhlasím
Priateľu, Turany-Hubová sa nestavia a pravdepodobne sa pôjde od nuly cez Korbeľku. Takže sa minulo, len na výkup pozemkov a predbežné práce, ktoré si môžeme ...
Ale to, že keď sa stavia za eurofondy, tak sa na cenu až tak nehľadí - súhlasím
Pani Buchláková,
ak sa pozriete na stránku NDS a.s. , nájdete na nej aj minimálne jeden úsek zo spomínaných oblastí, kde je už vydané stavebné povolenie. Čo znamená, že stačí vyhlásiť tender, vyhodnotiť víťaza a stavať. Nič kresliť netreba.
Apropo, príprava hromady úsekov v takomto stave, bohužiaľ, nie je. Krížom Slovenskom máme miesta, kde potrebujeme nové cesty a príprava nie je dokončená, - len námatkou - úseky okolo Bátky, Soroška, aj spomínaná Orava, máme nefunkčný most cez Ružín, Kysučania dnes budú blokovať dopravu, o Prešove - škoda hovoriť...
Celkom isto to je kde rozumne minúť, otázka, či na cesty. To už je vec priorít.
Vážený pravda2012,
zaujímalo by ma, či to nie sú len formálne povinnosti. Napr. meria sa na týchto kontrolách reakčný čas na podnet (ako kedysi za socializmu na vodičských kurzoch = brzdenie ) ?
Podľa Tvojej teórie ruský AK45 (u nás vz.58) zrejme akousi nepochopiteľnou náhodou používajú všetci teroristi a vojenskí vzbúrenci a bohvie prečo nepoužívajú americké automatické pušky...
len dopĺňam, že tunel Čebrať čaká na zmenu EIA a určite sa pretrasuje. Čo je, samozrejme, zdržanie.
Možno by sa mohli naložiť aj kamióny na vlaky ako vo Švajčiarsku, resp. osobné autá. V každom prípade bude treba nový most, či už vojaci postavia dočasne nejaký provizórny.
Ja osobne by som doporučil variantu cez Ľupču aspoň do Korytnice. Tá je úplne pustá - kto neverí, nech si urobí výlet. Z Ľupče sú to 2 tunely - popod Hadľanku a cez tuším Bok. Hiadeľská dolina už aj tak má 2 VVN trasy. Ešte obchvat Bieleho Potoka a Lipt. Osady a cesta by bola celkom znesiteľná. Stavbu zvyšku trasy si môžeme odložiť na neskôr.
Fakt je taký, že na 2 úsekoch diaľnice A2 pred Varšavou Čínania nedodržali
1. termín výstavby
2. kvalitu prác
3. cenu / resp. žiadali o značné navýšenie ceny a posunutie termínu
GDDKiA to vzala na vedomie a zmluvu s nimi zrušila a vyrazila ich zo stavby, potom to stavali iné firmy (napr. aj český Bögl a Krýsl)
Myslím, že sa veľmi mýliš. Zápchy v smere od Strečna na východ spôsobuje hlavne prechod cez Vrútky a Martin. A ani Sučany nie sú super cesta s kruhovými objazdami pri VW. Rozhodne to pomôže, ale spôsob stavby Váhostavu je skutočne ukážka ako si NDS váži subdodávateľov.
priateľu, kde si prišiel na to, že "štátnych" peňazí ? sú to peniaze, ktoré každá súkromná firma odoberá svojím zamestnancom, aké "štátne"??? No a ok, vráť ich "štátu" a pozri sa, čo ten s nimi urobí - odporúčam tento link : http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/285…
T ieto peniaze okamžite spotrebuje... nič viac, preje, prežerie, prepije... nič neodloží do teoretického Dôchodkového fondu.
Asi si nepocuval relaciu o 5 minut 12 v sobotu. Inak by si zistil, ze minister Cislak bol v tragickej pasivite, ked sa moderator Dobsinsky pytal:
- Co robilo ministerstvo, ked 2 clenovia spravkej rady posielali listy tam aj na urad vlady o predrazeni ?
- preco nemocnica nema peniaze na zvysenie platov sestier {40 kEur mesacne| ale ma na milion euro navyse?
- preco su v zdravotnictve tendre, kde sa ucastni priemerne 1.7 ucastnka, co znamena, ze v hromade tendrov je len JEDEN ucastnik (a co s tym ministerstvo chce robit?
- preco sa tvari, ako by prisiel prave z MArsu, a predtym bol statny tajomnik na ministersve zdravotnictva ?
- po tom, co sa Cislak odvolaval na analyzu, ktora bezi, na to, kedy budu jej vysledky (dni, tyzdne, mesiace, roky| minister len opakoval, ze bezi analyza... ???
Určite ju dorazila makovníková lobby, keď EU Star bol taký transparentný.
Pre tých, čo na Radičovú naliali kýble špiny za nepodarené hlasovanie v NR SR - pokiaľ viem, vzdala sa mandátu.
Koľkí poslanci vašich SMer, HTDS, SNS, SDĽ, SDK, SDKÚ, SMK,.... sa vzdali mandátu v NR SR ? Akosi neviem nikoho nájsť.
Zrejme hovorí plynule anlicky aj rusky. Vy zrejme všetci toto ovládate, takže, prosím, nominujte aj sami seba.
Skôr postavíme širokorozchodnú trať z Košíc do Paríža a popod La Manche, ako tento megalomanský nezmysel
Máš úplnú pravdu, kým sme boli proti NATO a podporovali Varšavskú zmluvu, tak na celom území bývalej ČSSR sme mali okolo 200 mŕtvych civilistov z vôle Sovietskej (z drvivej väčšiny ruskej) armády po vpáde v roku 1968.
No veď to chceme zas, či nie ?
S ktorou spoločnosťou z UAE/Saudská Arábia/Irán/Nórsko... má Slovnaft/MOL podpísanú zmluvu o dodávke ropy?
Za aký čas a za aké náklady zvládne Slovnaft prestaviť technológiu z ruskej ropy na ropu od iného dodávateľa ?
...RF urobi vsetko mozne, aby katastrofa bola vysetrena... napriklad odvezie zvysky ruskej rakety na ruske uzemie.. ?
Putin uz nepodporuje separatistov, ale jednoducho vrahov.
Čínsky problém tkvel v úplnom nepochopení európskeho prostredia. Čakali, že nielenže zaplatia domácim (poľským) stavebníkom čínske platy, ale že aj cena štrku, cementu,asfaltu, armovacieho železa, prípravných prác.... bude ako v Číne a nikto sa neodváži štrajkovať, nedajbože dožadovať sa zaplatenia... Na záver nebol nikto ochotný s nimi ani jednať a oni chceli zvýšiť cenu oproti dohodnutej o desiatky percent a navyše predĺžiť temín dostavby o dlhé mesiace/skoro roky. Na toto GDDKiA nepristala, dala im, tuším, mesiac na dostavbu a následne ich prosto vyrazila zo stavieb a tieto dala vytendrovať iným firmám (s čím boli ďalšie problémy... ale to už je iná história) - viac na http://www.dialnice.info
nebudem polemizovať s hodnotením Freša. Len sa pre poriadok pýtam - Keby vyhral Maňka, tak by súdruh preceda poďakoval SDKÚ a SaS, alebo by vyhlásil víťazstvo Smeru (čiže samého seba) ?
Odporúčame