Ty si tam bol, keď vieš, že Fico nepovedal nič? A prečo si myslíš, že nie je zhoda na vyslaní vojakov na Ukrajinu? Pravdepodobne preto, lebo niektorí zúčastnení s tým nesúhlasili. A Fico určite bol jedným s nich.
Ty si tam bol, keď vieš, že Fico nepovedal nič? A prečo si myslíš, že nie je zhoda na vyslaní vojakov na Ukrajinu? Pravdepodobne preto, lebo niektorí zúčastnení s tým nesúhlasili. A Fico určite bol jedným s nich.
Ten nadpis je nepresný a zavádzajúci. Macron povedal: Nie je zhoda na vyslaní vojakov na Ukrajinu, ale nie je možné vylúčiť nič s cieľom poraziť Rusko.
Ani jadrovú vojnu?
Takže cieľom nie je mier, ale poraziť Rusko a potom nejaká "mierová" zmluva s porazeným. Nelieta ten Macron niekde vysoko v oblakoch?
Nemá byť cieľom v prvom rade zastaviť vojnu, zabíjanie a materiálne škody. Nedopadne ako Napoleón a Hitler?
Ty si európsky rozvienčik č 1.Ako si sa dozvedel, že Rusi cvičia prechádzku až po Paríž? Veď je to v Rusku najprísnejšie utajovaná informácia.
Nie je skôr pravda, že NATO neprestajným rozširovaním sa cvičí a realizuje politiku ísť až po Moskvu? A tým narušuje akúsi bilaterálnu rovnováhu v Európe,. vďaka ktorej bol tu doteraz ako-taký mier. Rusko sa tomu rozširovaniu doteraz stavalo dosť umiernene. Až padla kosa na kameň.Na Ukrajine narazilo toto rozširovanie o na bezpečnostné záruky Ruska.
Ty si európsky rozvienčik č 1.Ako si sa dozvedel, že Rusi cvičia prechádzku až po Paríž? Veď je to v Rusku najprísnejšie utajovaná informácia.
Nie je skôr pravda, že NATO neprestajným rozširovaním sa cvičí a realizuje politiku ísť až po Moskvu? A tým narušuje akúsi bilaterálnu rovnováhu v Európe,. vďaka ktorej bol tu doteraz ako-taký mier. Rusko sa tomu rozširovaniu doteraz stavalo dosť umiernene. Až padla kosa na kameň.Na Ukrajine narazilo toto rozširovanie o na bezpečnostné záruky Ruska.
A tá najpodstatnejšia chyba ich ešte nenapadla:. agresívne rozširovanie NATO. Predsa žiadna superveľmoc nemôže dopustiť, aby sa nepriateľské zoskupenie k nemu priblížilo až na strategickú hranicu jeho vlastnej obrany. Pozri USA versus Kuba a SSSR spor pre umiestnenie sovietských rakiet na Kube.
A stačilo tak málo. Dať Rusku bezpečnostné záruky, že Ukrajina nebude členom NATO. A pokiaľ ide o Krym, nechajme stranou historické nároky. Ale Rusko pre vlastnú obranu a strategickú rovnováhu potrebuje prístup k Stredozemnému moru, kde je sústredená námorná flotila NATO. Bez Krymu a ruských základní na ňom by to bolo nemožné. Tak čo?
Treba si len uvedomiť, že cieľom frenetického bľakotu oviec z opozície (hlavne oviec PS) nebola nespokojnosť so skrátením premlčacej doby pre prípad znásilnenia. Kto si také niečo myslí je naivka.
Cieľom bolo urobiť niečo, čo ukáže, aká necitlivá a blbá je koalícia a aká pochvalyhodná je činnosť opozície, keďže si to presadila.
Hoci po x rokoch sa štatistika ukáže, že vrátenie tejto doby na pôvodnú hodnotu (teda 20 rokov) nemálo prakticky žiaden význam - teda takýto prípad sa nevyskytne. Čo koalícia vie, takže prečo by tomu opozičnému nezmyslu navyhovela.
No skutočne, Rumunka predsedkyňa európskej prokuratúry Kovesiová má čo hovoriť o "právnom štáte". Veď Rumunsko je vzorom právneho štátu.
Ale k veci, Má spočítané, má štatistický zistené, aký je ten počet prípadov, v ktorých by novela TZ v spôsobila "faktickú amnestiu"? Asi sotva. Jej to proste nakukala istá skupina našich zástupcov v EU.
A ďalej, v právnej praxi ak sa robí rozsiahla novela nejakého zákona, tak vždy vyvstanú prípady, ktoré by boli danou novelou nežiadúco dotknuté. Potom sa to rieši tak, že súčasťou novelizácie je i prijatie prechodných ustanovení. Ale ktorý poslanec opozície v diskusii navrhol niečo takéto?. Žiadny. Lebo cieľom opozície bolo len mlátiť prázdnu slamu - obštruovať.
Uvedomte si, čo sa deje. Do parlamentných volieb išlo PS s populistickou fintou - na kandidátke 50% mužov, 50% žien. Ono to zabralo. Avšak do parlamentu sa za PS dostala skupina sprostučkých žien, ktorých odborná kompetenčnosť je na nule - videli ste to v diskusii o TZ. Ale tejto skupine nešlo o nejaké robenie politiky. Im išlo o to, aby mali poslanecký plat na pekné a drahé ošatenie auto, make-up, strih a účes. Však však na to im ten plat daňový poplatník dal. A s EÚ je to ešte lepšie. Tam sa každý politik hrnie nie z ideologického presvedčenia, nie aby pracoval v prospech krajiny, ktorú zastupuje, ale len pre plat. Za to čo tam zarobíte si potom môžete kúpiť x-hektárový pozemok niekde pod Tatrami a dať si postaviť haciendu.
Ty by si mal kandidovať za PS do EU parlamentu. Lebo PS tam posiela teľce a vracajú sa nám volovia. Viem, že to volovatenie by ťa bolelo, ale čo už s tým narobíš. Je to obeť vyšším cieľom.
EU má opäť (ako vždy, keď ide o vazalské štáty a ich predstaviteľov) pravdu.
Lebo na ochranu eurofondov je tu Lipšic, ktorý ich ako Robin Hood chráni s mečom v ruke. Ak by tu nebol on a nesystémový prvok UŠP, tak by už eurofondy valiace sa na Slovensko boli rozkradnuté.
Pekná blbosť právnikov EU. Ktorý štát okrem Slovenska má ešte UŠP (alebo obdobný patvar) s akýmsi mystickým poslaním - ochrana eurofondov. Predsa máme GP, ktorý si môže zriadiť oddelenie/úsek, ktorý by zastupoval štát v oblasti trestného konania na strane žalobcu, ak ide o eurofondy.Nato nie je potrebný úrad, ktorý sa správa ako odtrhnutým vagón a ktorý sa pod Lipšicovým šéfovaním stal opozičným nástrojom politickéh boja.
"Chcel by som Vás ubezpečiť, že Komisia bez váhania podnikne ...a ja dodám "aj bez rozmýšľania"... Práveže táto Komisia, ktorá momentálne spravuje EU bez rozmýšťania ju priviedla do štádia rozkladu, ako hovoria prognostici. Komisii absolútne chýba schopnosť chápať detaily v kontexte. Nástrojom sa stálo finančné vydieranie slabších štátov cez dotácie. A na niečo také sa pri vzniku EU a jej predchádzajúceho vývoja ani len nepomyslelo.
On je to ÚS a ten nerozhoduje o morálnosti. Rozhoduje len o tom, či je niečo v rozpore s tým, čo je napísané v ústave a v ústavných zákonoch. O morálnych princípoch a o ich dodržiavaní ÚS nerozhoduje, lebo sa o nich nepíše v ústave v ani ústavných zákonoch.
Domnievam sa, že argument prezidentky o tom, že novela TZ bola prijatá v skrátenom konaní, je jalový. To, že zákony sa môžu prijímať v skrátenom konaní je dané Zákonom o rokovacom poriadku NR SR, ktorý nie je ústavným zákonom. Či skrátenie je, resp.bolo opodstatnené, o tom NR SR hlasuje, resp. hlasovala. Keďže NR SR si skrátenie odhlasovala, neviem, o čom by mal rozhodovať ÚS v kontexte s námietkou prezidentky o prijímaní predmetného zákona v skrátenom konaní.
A navyše, ak sa konkrétne ustanovenia nepáčia opozícii, tak mala dostatok času a priestoru, aby navrhla konštruktívne zmeny, opravy. S čím sa v procese prijímania zákonov počíta. No oni sa uspokojili s naratívom (teda povrávkou), že celý zákon je mrchavý. Teda v tej rokovacej sále len zabíjali čas a navzájom si pochvaľovali vystúpenia svojich opozičných kolegov.
Domnievam sa, že argument prezidentky o tom, že novela TZ bola prijatá v skrátenom konaní, je jalový. To, že zákony sa môžu prijímať v skrátenom konaní je dané Zákonom o rokovacom poriadku NR SR, ktorý nie je ústavným zákonom. Či skrátenie je, resp.bolo opodstatnené, o tom NR SR hlasuje, resp. hlasovala. Keďže NR SR si skrátenie odhlasovala, neviem, o čom by mal rozhodovať ÚS v kontexte s námietkou prezidentky o prijímaní predmetného zákona v skrátenom konaní.
Myslím, že máš pravdu v tom, že UŠP vedený Lipšicom smeroval k tomu, aby sa stal niečim ako v 1939 v Nemecku zriadený Hlavný ríšský bezpečnostný úrad (RSHA). Šéfoval mu Heydrich a mal prepojovať činnosť tajnej štátnej polície (Gestapo),bezpečnostnej služby, SS, kriminálnej polície a špionáže.
V každom štáte s trhovým hospodárstvom je korupcia. Rozdiel je len v jej miere. Úlohou štátu je minimalizovať jej mieru. Zriadením úradu štátneho žalobcu vo veciach korupcie sa táto miera moc nezníži. Najmä ak sa takýto úrad stane, resp. je zneužitý ako nástroj politického boja
Tak sa mi zdá, že hrdý titul podrtaška má Sulík. Malo by si to dať ochrániť ako obchonú značku, lebo inak sa mu to bude takto kradnúť.
Jednoduchá otázka. Má Statní zastupitelství ČR Špecialny úřad státního zastupitelstva pre ochranu peňazí z eurofonov? Má podobný úrad iný štát EU? Nemá. Tak prečo by ho mala SR?
Ďalej, UŠP na Slovensku vôbec nebol ustanovený ako inštitút pre ochranu europeňazí. Ak áno, tak by to mať byť nie špeciálny, ale špecializovaný úrad s touto funkciou.
Ešte ďalej, ak má byť ustanovený takýto alebo podobný inštitút, aby bola EU spokojná, tak nech si ho zriadi Generálna prokuratúra a nech pod ňu plne spadá, teda nech koná ako zastupca štátu - strany žalujúcej - v trestnom konaní týkajúceho sa ochrany peňazí z eurofondov.
Zase to opozičné klišé - zbabraná novela trestného zákona. Ale proces, ako sa zákon prijíma, má svoj postup. Do 1. čítania ide návrh zákona, ktorý, ako vyplýva so slova "návrh", nie je dokonalý. Ako proces prijímania predpokladá, môžu v ňom byť chyby, slabé miesta. Po oprave ide do 2. čítania, po ktorom sa opäť opravujú chyby. Po oprave ide do 3. čítania a po prijatí sa z návrhu stáva zákon v konečnom znení. Ale čo sa tu dialo. 3 týždne opozícia diskutovala o ničom. Obštruovala. Ale ako hovorí predseda US ČR - obštruovanie nemôže deštruovať výkonnú moc. To je potom už deštrukciou právneho štátu. A cieľom tejto deštrukcie spolu so šaškovaním v uliciach bolo povaliť vládu a oplyvniť verejnú mienku v svoj prospech. Horkýže niečo vylepšiť na "zbabranej novele".
Odporúčame