presne, ze usetri za benzin alebo elektricenku, ze ma x casu naviac kazdy den, to neriesi, ale 2 eura denne za kavu pytat bude. Smradi, vyrazit aj so zarubnou
presne, ze usetri za benzin alebo elektricenku, ze ma x casu naviac kazdy den, to neriesi, ale 2 eura denne za kavu pytat bude. Smradi, vyrazit aj so zarubnou
Odkedy je kava potrebna na vykon prace?
ja zas chapem, Uber by usetril znacne peniaze, keby mu auta jazdili same. A ten horizont by som posunul radsej na 50 - 70 rokov.
nie, byt tucny nie je normalne, normalne je byt chudy
Nestoja na brzde, auto brzdi samo, vola sa to auto hold. Sluzi na to, aby auto neslo samovolne dopredu. Ano, mozem to vypnut a potom bud stat na brzde alebo vyradit do N. Obidve moznosti su blbost - ked budem stat na brzde, rovnako budu svietit brzdove svetla a vyradovat do N ani omylom, to som si nemusel kupovat auto s automatickou prevodovkou, aby som sa na kazdej krizovatke hral s pakou.
Cykliste, na obtiz ostatnim jiz od roku 1890 ;-)
„Samozrejme, išli sme rýchlosťou 90 až 100 kilometrov za hodinu“
srandisti, take auto si mozete nechat
Toto je urcene konkretne pre koho? Pomer ceny a vykonu/parametrov, no nemam slov. Drzim honde palce.
este neposlali ani za marec, hlavne ze sa chvalia, ako to skvele zvladaju. A ano, poslal som aj ziadost aj kazdy mesiac cestne vyhlasenie
Aj sa nad tym cislom niekto zamyslel?
„Opotrebovaním pneumatík a brzdového obloženia sa každý kilometer jazdy uvoľňuje do ovzdušia 5,8 gramu častíc.“
Cize na kazdych 100 km brzdy a pneumatiky stratia 580 g, vyse pol kila. Toto cislo autorovi neudre do oci? Niekomu poriadne usla desatinna ciarka.
ked prestanes bezdovodne urazat a zacnes normalne diskutovat, mozeme sa bavit o tom, ze napr. moja stara mx5 (co je predstav si tiez mazda) z 2003, mala z 1,8 objemu uz vtedy 145 koni. Jasne, ina emisna norma, ale zase skoro 20-rocne auto. Tak nerozumiem, kam sa mazda za 20 rokov posunula. Nehovoriac o tom, ze dnes dostanes dvojliter bezne s vykonom nad 250 koni. Takze ano, 122 koni z dvojlitra je dnes tragedia. Verim, ze ludom, ktory presli z felicie, to staci a su uneseni.
Mazda ma nadherny dizajn, skoda tych atmosferickych motorov. 120 az 180 koni z dvojlitra, v roku 2020, nic moc.
hmm tak predsa, aj tento tyzden clanok o prelomovej technologii akumulatorov ;-)
Podpora, nozik sa mi vo vrecku otvara. Vyrobte elektromobil, ktory bude aspon tak dobry ako to, co predavate doteraz a ziadnu podporu nebude treba.
Neuveritelne, kolko povolani dostava vysluhove dochodky. Ok, idem zase pracovat, aby mali z coho...
Posledné tri auta som si kúpil v nemecku, nekonečný výber.
Odporúčame