Zmeny v RTVS sú na dosah. Má Šimkovičová meno nového riaditeľa? Zákon by mohol naraziť na Čaputovú
Pani ministerka by mohla v jej veku najprv trochu zmenit image. Zaradila sa do zastupu “premachlenych” blondynok a strapatych Rusaliek, zrodenych v Markize. Cize, prvy dojem, cista bieda.
Ako politicka oficialne nereprezentuje len svojim vystupovanim, ale aj vzhladom. Vedomosti zatial velmi nepreukazala.
Neviem, kto jej poradil zdvihnut objem reklamy z 0,5% na 5%. To je 10nasobok.Vsetci budu nespokojni! Divaci urcite, komercne televizie, aj samotna “stvr”. Z vysielacieho casu 24 hod. a den, je to 1,2 hodiny narast. Tzv reklamny kolac zostane ten isty a o peniaze z reklamy pridu komercne televizie aj rozhlasove stanice.
Pritom nie je iste, ze to prinesie ocakavany financny efekt stvr. Priama umera cim viac reklamy, tym viac penazi, nefunguje. Ak nestupne kvalita tym aj sledovanost, reklamny cas bude lacny a prijmy z reklamy budu mizerne. Tento ocakavany efekt pri sucasnej programovej mizerii sa nedostavi.