Ale ja neviem, prečo ten zápas Maďari tak prežívajú. Veď to nebol futbal Slovan vs. Ferencváros, ale to bol Slovan vs. Výber ostatného sveta.
Ale ja neviem, prečo ten zápas Maďari tak prežívajú. Veď to nebol futbal Slovan vs. Ferencváros, ale to bol Slovan vs. Výber ostatného sveta.
Spájajú sa Maďari s Rusmi, a ešte si tu všelijakými pochybnými sochami pochybných protieurópskych vodcov značkujú aj Slovensko. Čo sa už v tom Kežmarku naozaj zbláznili?
Vieš čo, Droba, radšej už odíď z verejného života aj s tvojimi autobusmi, ktorými už 2 mesiace terorizuješ ľudí v širokom okolí Bratislavy. Po takom hrubom lapsuse by sa slušný človek stiahol a prenechal miesto schopnejším. Nejde ti to, veď nič, len sa vypar a zbohom! (Jasné, ja viem, všetci iní sú vinní, len ty nie...)
Áno, a potom si Orbán vybaví, že jeho vojská NATO prídu pomáhať Slovensku. A on pôjde za Putinom, aby mu poradil, ako má jeho armáda chrániť Felvidék pre Putinom.
Teda zhrňme: ARRIVA zmluvy neplní, nevozí, peniaze na pokutu síce fiktívne zaplatila, ale dostala ich obratom naspäť, teda ostala nepotrestaná. Vraj dostala ten milión na to, aby vozila, ale voziť zasa nebude, lebo šoféri, covid.... A cestujúci síce nebudú platiť, ale pri tom ARRIVA-bordeli ani sa nebudú voziť. A Droba sa tvári ako záchranca, hoci on je nekonaním na začiatku tejto krízy hlavný spoluvinník a teraz týmto "šalamúnskym" obchodom s ARRIVOU aj, zdá sa, viac ako iba spoluvinník. Keď robí takéto obchody, tak mu musí byť tá ARRIVA nejako dosť sympatická.
To si treba podrobnejšie analyzovať. Teda: 1. ARRIVA nejazdila, alebo len málo, a ľudia sa nevozili. ARRIVA tým nič nestratila, keďže nejazdila, autobusy stáli v garáži, šoféri neboli, nebrali platy atď. ARRIVA mohla nejaký čas nejazdiť, o nič veľké neprišla, resp. nešla do nejakého katastrofálneho mínusu. Okašlaní boli len jej potenciálni cestujúci. 2. Ale prišiel "tvrďas" Droba a dal ARRIVE pokutu 1 milión eur. Wau! To už ARRIVU zabolí, lebo to je čistá platba, a teda aj jej čistá strata. 3. Droba ale rýchlo pridá populistický krok, že vraj ľudia ako kompenzáciu dostanú po celý mesiac vozenie zadarmo. Super! Ale na to, aby mohli zadarmo cestovať, dostane ARRIVA od Drobu ten milión. Teda ARRIVA je zahojená, nemusela nič platiť, resp. obratom sa jej to vrátilo do kasy a môže teda voziť cestujúcich. Ale keďže nemá šoférov a je covid atď., tak bude zasa veľký bordel a ľudia cestovať nebudú..
Bože, veď to je jedna netalentovaná ženská C-kategórie. Kto jerj ešte dáva peniaze na nakrúcanie?
A čo tu ešte robia tie desaťtisíce diviakov? To sa s tým nedá nič robiť? A inde to ide?
Vo vedení ARRIVY počujem nejako priveľa maďarského prízvuku. To je nejaký Orbánov výsadok?
Cha-cha, úplne zastaralé myslenie: Že vraj - "na kvalitu pracovného prostredia, ktorá má byť zásadnou požiadavkou pri návrate ľudí do kancelárií." - Nebude žiadny návrat, bude práca z akéhokoľvek miesta na zemeguli. A nebudú tam pracovať len ľudia z okruhu bratislavskej hromadnej dopravy, či z Košíc, ale z okruhu globálneho.
A ďalej: "Napríklad sú to pracovné priestory prechádzajúce cez dve podlažia. (Uff!) Tie umožňujú možnosť úpravy pri raste pracovných tímov či potrebe nových zasadačiek (cha-cha!). Architekti navrhli tiež vytvoriť aj niekoľko prototypov kancelárií a zasadačiek" (to je tak približne na úrovni 20. storočia). Asi jediné reálne v plánoch sú tie rezidenčné priestory. Nebolo by lepšie nechať tam pekný park a neváľať tam priveľa betónu pre výskumníkov, ktorí aj tak budú roztrúsení po celom svete?
A kto ARRIVE dovolil urobiť si konečnú stanicu na Patronke? Sú tam nejaké hygienické zariadenia? Čakárne? Budú sa o to verejné miesto nejako starať? Upratovať? Odhŕňať sneh? To im nemalo mesto povoliť! Konečná je NIVY, kde sa majú križovať všetky linky: medzimestské, zahraničné aj regionálne. Ak pôjdem zo Senca do Malaciek, tak predsa by som mal mať od regionálneho prepravcu prepojenie cez NIVY. Veľmi ľahko si to ARRIVA predstavuje - na úkor cestujúcich. Táto ich ponuka dopravy je ako v Afrike. Asi nás majú za negramotných domorodcov. A ten pričapený Droba im ešte naletí. Ďakujeme! Odíďte!
Rozbil sa tu fungujúci systém prímestskej dopravy a vybrali sa diletanti z ARRIVA, ktorí svoj biznis-plán postavili na nízkych platoch vodičov. Droba im uveril, ale vodiči na nich kašlú a dobre robia. Tak Droba, hybaj, zober auto a voz ľudí do práce! ARRIVA teraz nechce chodiť na novú slávnu autobusovú stanicu. Môžu ju zbúrať. Takže cestujúci na konečnej nemajú krásne nákupné stredisko, ale čakajú v búdkach napríklad na Pastronke, ktorá nespĺňa žiadne kritériá. To by malo mesto BA zakázať - Patronka je priebežná stanica, nie konečná. A stratilo sa prepojnie s medzimestskou aj zahaničnou dopravou. No proste, zasa jedna vydarená akcia. Ďakujerme!
A kde bol ten truhlík Droba, že sa to dozvedel až deň pred tým? Tak priateľku, keď sa mení celá doprava v kraji, tak nesedím a nešpáram sa v nose, ale som na nohách 24/24 a všetko si trikrát preverím. Vieš, čo títo podvodníčkovia z ARRIVA, ktorí chcú zarobiť na ožobráčení šoférov, spôsobili aj s tebou? Vieš vyrátať sumu? Zaplatíš zo svojho? A ešte blahosklonne dostali 9 pracovných dní na nápravu. Neuveritené, ako sa títo politickí darmožráči stavajú k spoločnému majetku!
To snáď nie je možné - tento Lednár. Citujem: "Pri dodávateľovi, akým SSE je, nie je pre štát potrebné, aby mal stopercentný podiel." Teda, nie je potrebné. Poďme ďalej, Lednár: "Keď sa na túto transakciu pozriem ako ekonóm, tak je to z investičného hľadiska zaujímavé tým, že je tam garantovaná návratnosť. Nebavíme sa o desiatkach, ale o stovkách miliónov." Takže, pán Lednár - nie je potrebné sa "baviť" o stovkách miliónov pre Slovensko. Fajn, ďakujeme za názor. A potom ešte všetci vyplakávajte, že nie je dosť peňazí napríkald na diaľnicu BA-KE. A nie je na zdravotníctvo... To je asi len zlý sen...!
Tu vôbec nejde o trápne prekáranie sa nezorientovaných diskutérov v tejto diskusii. Havkajte na seba, sú medzi vami provokatéri aj blbečkovvia. Tu ide o reálnu maďarskú agresívnu politiku, ktorá má za cieľ ovládnutie Slovenska a faktickú likvidáciu jeho samostatosti. Kto to nevidí? Veď oni sa už tým ani netaja! V Európe sú to proste exoti s kmeňovým myslením.
Mimochodom, po maďarsky nevedel ani ceknúť. Ale imponovalo mu, keď si ho Maďari začali s veľkou pompou prisvojovať. Bral to ako Uhor. Niekto povie: mohli aj Slováci. Ale - naozaj mohli, keď sa im systematicky a brachiálnou mocou upierali všetky ľudské a národné práva?
Čítaj vo verejne dostupných dokumentoch: https://www.mfsr.sk/files/archiv/84/JanMaros…
Žeby sa v Žiline naučil po maďarsky?
Ale veď pán Marosz vraj vie perferktne po maďarsky. (Ktovie odkiaľ?) Tak aspoň bude vedieť prispieť nejako k predaju pôdy Orbánovým súkromníkom.
Odporúčame