Schrodingerova mačka vo vreci ...
Schrodingerova mačka vo vreci ...
pani , to je omyl , práve súčasná prítomnosť oboch minerálov ako horčíka tak vápnika zlepšuje biologickú dostupnosť magnézia ( dolomitové vápence ako zdroj) . Moje skusenosti sú najlepšie s magnerotom . Totiž kyselina orotová je súčasťou materského mlieka a tak má spomedzi všetkých substrátov na ktoré je horčík viazaný najlešpšiu toleranciu a nízky výskyt nežiaduceho učinku , ktorým je najčastejšie hnačka . Okrem toho sa netreba spoliehať na laboratorny udaj hodnoty magnezia v krvi, pretože horčík je rovnako ako draslík najvýznamnešjí vnutrobunkový minerál . Preto hladina horčíka v krvi nepresne odráža situáciu v bunkách .
Dovolím si tvrdiť , že hypomagnezémiou trpí večšina dospelej populácie a jeho nedostatok je jedným z dôvodov resp. podporným faktorom pre výskyt vysokého krvného tlaku .
Už tu bola debata o kruháči . Pokial je tam značka ako v teste (len kruhový objazd) tak máte prednosť ked naň vchádzate , ale ak sú dve (kruhový objazd a pod ním daj prednosť ) tak má prednosť auto iduce po kruhácči .
Domnievam sa že suplementácia magnézia je pomerne bezpečná , pokiaľ nevyvoláva hnačky a z toho rezultujucu hypokaliemiu (za mňa ideálny magnerot). Nemám výhrady proti rastlinným antioxidantom .
Pre kuriozity nie je potrebné chodiť ďaleko . Vyhodnotenie suboru otázok a odpovedí zo zákona NR č 8 /2009 z.z. o cestnej premávke obsahuje 1150 testových otázok ... Samotná publikácia má 684 strán. Ak je toto príspevok ku zlepšeniu dopravnej situácie a zlepšeniu vedomosti vodičov tak je to skôr medvedia služba ...
Osobne som priaznivec krimi a s potešením konštatujem že tento seriál je dobrý a zaujímavý . Slovensko je malá krajina s miniaturnou kinematografiou a tak je jasné že herecké obsadzovanie do roznych typov postáv môže byť rušivé pre "zaškatulkovanie " , preto je dôležitá dramatičnosť a originalita deja ...
Ja svoj jazdný štýl dokumentujem autokamerou . Snažím sa jazdiť tak aby som neohrozoval bezpečnosť a plynulosť . Za pár rokov bude autokamera povinná a predpokladám, že to prispeje aj ku štatistikám , aké vekové skupiny vodičov stoja za dopravnými nehodami .
tvoje povedomie o personálnej situácii vo verejnej službe je na urovni blízkej nule . Veľa dôchodcov po 60-tke zachraňuje v tejto banánovej republike situáciu v školstve , zdravotníctve a vo verejnej službe a aj v iných rezortoch . Počkaj si , ak dosiahneš dochodkový vek , ktorý sa navyše predlžuje , potom si spomenieš ak, vôbec , čo si písal za kraviny do vtedajšej Pravdy .
Obmedzovanie vedenia vozidla pri dosiahnutí určitého veku života je jasná diskriminácia !!!
V evidentnom rozpore s listinou ľudských práv a slobôd .
Osobne mám 65 + , no zaujímavé je , že na križovatke sa velmi často pohýňam ako prvý ...
Počet mojich najazdených km sa blíži a možno už prekročil 1 milion. Vodičský vlastním od r.l972 a nemal som žiadnu dopravnu nehodu a za rýchlosť som platil pred asi 10 rokmi .
Akonáhle sa objaví nejaký diskriminačný krok , bude to mať dočinenia so sudom pre porušovanie ludských práv .
Dances wit Wolves ...
Kedysi sme sa smiali a prirovnávali to ako motor z trabanta do autobusu ... Dnes je to smutná realita .
Naprostý suhlas s pánom Randolphom . 2 -3 min volnobehu v týchto mrazoch nie je na škodu . Ja ešte pred naštartovaním zapnem zapalovanie (žhaviče) 2 x a až potom pustím štartér . Samozrejme , že svoje zohráva kvalita batérie a dopriať si dlhšiu jazdu a nie len samé štarty a krátke jazdy .
Akceptujem tvoju pozitívnu skúsenosť . Tu ovšem vidno ten europsky absurdistan , keď spôsob ktorý v podstate vylepšuje životné prostredie je cenovo nedostupnejši ... Rovnako ako elektromobilita ...
Za mňa klasická nafta + si prilievam si zimný VIF primerane k objemu nádrže . Tak mám istotu , čo si do nádrže dolievam .
Ešte nikdy som sa nedozvedel v akom stave a aká "stará" je tzv.prémiová nafta a aké je percento jej tankovaného objemu v porovnaní s klasickou naftou . Ovšem sa síce nepotvrdene , ale domnievam , že vzhladom na ceny palív bude drvivá večšina majitelov naftových motorov uprednostnovať naftu klasickú ...
žartuješ , predpokladám .
pán juuser , prosím vás netrolujte tu a nerobte sa tu chytrý . Ja som si urobil prvý vodičák v l5 rokoch skupiny M a mám ho od roku 1972 . Kúpte si tu učebnicu "Nové pravidlá cestnej premávky" všetko čo treba od l.apríla 2023 vedieť a smiech vás prejde.Učebnica 684 strán !!! Stojí 23 eur ...
Mňa osobne "voluntarizmus" polície neprekvapuje a vôbec sa nečudujem že tento nový systém l400 otázok, naschvál som si kúpil novu učebnicu je niečo non-sens , systém jednak založený na slovíčkarení a nacápaní ak to povrchne čítaš , ale hlavne tak prešpekulované tvrdenia zákonov teda jednotlivých paragrafov že aj šoféry čo jazí ako ja 5O rokov sa desí ak by mal isť na preskušanie z lubovolných dovodov ..
No ale spracovať mentálne l400 otázok , dopravných situácii je absolutny non-sens , v tomto prípade je ukážkou nie ako to má fungovať a ako to nespackať ale tento systém je Pat a Mat v priamom prenose ..
Už sme tu riešili ten kruhový objazd - dve značky pred kruhovým objazdom s prednosťou vozidiel iducich po kruháči a objazd bez značky daj prednosť s opačnou dopravnou situáciou ???
nebyt normalizácie tak by sme boli svetová velmoc
Za tento príspevok vás chválim . Je však ešte jeden obrovský problém a tým je dostupnosť diagnostiky v čase keď je zúfalo malý počet plucnych ambulancií . ZP systematicky pracovali na redukcii nielen lôžkového sektora ale tiež ambulancií . A situácia je taká , že včasná diagnostika dostupnosťou plucneho vyšetrenia je značne problematická ...
Odporúčame