Práve ma naplo na zvracanie...
Vážený pán Krno,
gratulujem Vám, vďaka Vám som si dnes zakúpil PIANO a prečítal som si Vás komentár.
Bohužiaľ Váš komentár nestojí ani za 1 cent, nakoľko v ňom zavádzate a to by novinár nemal. Pokiaľ nedisponujete všetkými informáciami alebo im nerozumiete, oslovte prosím sektretariát SKZL, kde Vám s radosťou zašlú posledné číslo Zubného lekára,v ktorom sa uvedená problematika zoširoka rozoberá. Nebudete tak odkázaný na "vyberanie hrozienok" a bulvarizáciu uvedenej témy.
1. nikto nebráni zubnými lekárom z Ukrajiny legálne pracovať na Slovensku, pokiaľ splnia tie isté podmienky ako ich slovenskí kolegovia. Uvedomte si prosím, že Ukrajina je z legislatívneho pohľadu pre nás tzv. tretí svet. Lekári na Ukrajine nedostávajú po "promócii" titul MUDr. a ani žiadny iný..Ich vzdelávanie je z pohľadu najmodernejšej medicíny značne zastaralé a nedosahuje úroveň slovenských univerzit. A to určite viete, že slovenské univerzity nepatria k svetovej špičke.
S pozdravom,
MUDr.František Hlavačka
Mám dojem, že toto je začiatok konca európskych automobiliek..síce kombinácia izraelsko-čínskeho konzorcia neznie tri krát lákavo, ale všimnite si - kúpili si špičkových ľudí, stavili na renomovaných subdodávateľov. Montujú to síce čínania, ale aj robotníci v automobilkách v SR nemusia byť nejakí extra intelektuáli, stačí aby v robote nenafúkali a stihli normu..Pracovitosť číňanov a slovákov sa nedá porovnávať..
Moji zlatí a čo to je tá moslimská národnosť. Mohli by ste vysvetliť, ved ste mienkotvorný denník..
:-) bez emisií a odpadových vôd - marokánci asi kakajú a cikajú na dvore. Inak nič v zlom, ale v krajine kde je 47,7 analfabetov.. asi im urobili komiks aby to vedeli poskladať, alebo sa to traduje ústnym podaním:-))))
Ak si ho kúpite, dokonale spoznáte všetkých servisákov ale nakoniec a aj tá káva v pažoute vám prestane chutiť a zabitý čas, čo ste mohli stráviť s rodinou vám nikto nikdy nevráti. Pri každej poruche tam budete chodiť dva krát - najskôr sa budú snažiť zistiť čo tomu je a presviedčať, že sa s takým niečím ešte nikdy nestretli, potom budú musieť objednať náhr. diel a nakoniec vás pošlú domov a prídete ešte raz, keď to už budú mať. Servisná idylka v čerešničko na torte sú vyjadrenia importéra že to nie je porucha, ale vlastnosť výrobku:-))))))))))) (na margo nepravidelné bežiaceho motora pri štarte)
Ten titulok ma veľmi pobavil, motoristickí novinári majú veľký zmysel pre humor.. Nový P308,pokiaľ bude tak spoľahlivý ako ten predchádzajúci, tak bude posledným pomyselným klincom do rakvy PSA a celé to spolu s Citrónom padne na hubu a skúpia to čínania alebo indovia..
Sú len dva scenáre:
1. skutok sa nestal :-)
2. dvaja opití policajti maďarskej národnosti zastavili triezveho Jána S.
Zdravím,
keď mi skončil leasing, ponúkali mi že ho odkúpia na protihodnotu a ja si vezmem ďalšieho na leasing, len musím akceptovať historicky najnižšiu cenu jazdených aut:-))
Priatelia, takmer tri roky som stravil dumaním aké ďalšie auto a ak môžem poradiť na svete v podstate existujú len dve značky, ktoré si stále zachovávajú svoju jedinečnosť a nepodliehajú globalizácii, nenakupujú od najlacnejších a veľa vecí si vyvíjajú sami - Honda a Subaru.
Ešte ak dovolíš Kalo,
objektívne: dizajnovo sú pažouty veľmi pekné autá a majú nádhernú perleťovo bielu metalízu. ale to je všetko. Viem že motorček ostrekovača je 5 € záležitosť ale dosť to nahnevá keď ti odíde v daždi na diaľnici ako mne a zámok piatych dverí možno tiež stojí 3 €, ale slušne povedané, nahnevá to, že nevieš zamknúť auto vo večernom Krakove ako ja.
Poďme k tým vážnejším: Pažout - Citrón má normu, že auto môže zožrať 0,9 litra oleja na 1000 km. Takmer liter oleja na tisíc km, to nežrala ani moja škodovka 130! O nepravidelnom chode studeného motora a nemožnosti sa plynule pohnúť z miesta..
Pozri, dnes jazdím na Honde CR-V 2,0 AT, stála o 6 tis. € viac, ale poviem ti, to je auto!
Ako hovoria spolubratia - nebe a dudy.
Možno si na tie Pažouty citlivý preto, lebo ich predávaš.
Možno vieš že po voľbách vo Francúzsku to celé môže padnúť na hubu, pretože ani francúzska socialistická vláda nebude donekonečna dotovať tento nezmyselný pseudokoncern.
Ahoj Kalo,
na pažoute som jazdil len ja a veľmi korektne. Najazdil som na nom 54 000,- km za 3 roky, servisoval som ho len v autorizovanom servise v Nových Zámkoch. Auto ešte je v záruke - dokúpený Peugeot Optiway. Servis mi ho vždy opravil - čiže zrejme som mu vychytal všetky muchy. Stálo to ale kopec môjho času: niečo sa pokazí, dovezieš pažouta do servisu, tam ti zistia, že čo a na 99% to nemajú skladom. Odchádzaš s pokazeným autom domov a prídeš o cca 3 dni, stráviš tam 3 hodiny a niekedy aj tak odídeš bez auta - taxíkom. Podotýkam že vlastníš nové auto, ktoré nestálo 5 €. Toto keď sa opakuje v dvojciferných číslach, stojí to sakra veľa tvojho času, TAKŽE MI VER,ŽE SI NEVYMÝŠLAM! A keď ti servisák medzi 4 očami povie, že nabudúce si radšej kúpte japonca, tak to svedčí o všetkom!
Okrem iného mi menili: silentbloky, simering, zámok piatych dveri,motorčeky ostrekovačov, čidlo na meranie hladiny oleja, x-krat mi prehravali software riadiacej jednotky.. Z mojho pohladu su tito pazouiti a ich bratranci citrony to najhorsie co mozete dnes kupit...O 2-3 roky cely tento pseudokoncern (ktory vybera najlacnejsich subdodavatelov) a auta sa len snazi montovat, padne na hubu. A snahy vyrabat auta v spolupraci s Oplom je ako ked sa stretnu hluchy so slepym a zoberu do partie chromeho..
Priatelia Pažout už nikdy viac, mal som nový 308 1,6 VTi hrôza, motor nepravidelný chod (podľa importéra normálna vlastnosť nového vozidla), žral olej 0,8 na 1000 km, čo je tiež v absolútnom poriadku..Tí čo to vyrábajú - ruky im odťať zabožrútom, 58 krát v servise za 3 roky. Pažouta ani zadarmo..
Posledny ozajstny offroad na trhu zostane Wrangler, Defender a Lada Niva..:-)
Neviem, ale nemam dobry pocit z talianskych majitelov Jeepu. Na platforme Giulietty.. nabuduce to bude na platforme Fiat 500.
Jeep postupne prestava mat charakter. A to je skoda..
Myslim, ze u koncernu PSA su reci o kvalite a spolahlivosti mierne povedane utopia. Mal som nový Peugeot 308 a nikdy ale naozaj nikdy viac. Je to absolutny chaos na kolesach. Davam PSA 2-3 roky a skonci, lebo ludia pochopia ze len dobry dizajn na auto nestaci..
Odporúčame