Vatolko, stále tu omieľaš, že RJ má plné vlaky, ale týmto pekne zavádzaš. Ak v piatok poobede ide plný vlak do Košíc, v sobotu ráno ide naspäť prázdna súprava. Obsadenosť vlakov RJ a ZSSK je myslím porovnateľná. Ku krížovému financovaniu sa ZSSK vyjadrila, prevádzka IC vlakov u ZSSK je od verejných výkonov oddelená.
Náklady na prevádzku má však podľa mňa ZSSK nižšie, vzhľadom na to, že má vlastné rušne, vozne a podstatne menšie náklady na personál. RJ má rušne prenajaté, časť rušňovodičov tiež pokrýva z externého prostredia a vo vlaku má na každý vozeň jedného stewarda, plus vlakvedúceho na celý vlak. Ak k tomu zoberieš fakt, že RJ má o niečo nižšie ceny ako ZSSK, tak mi z toho vychádza len to, že zlodej kričí "chyťte zlodeja. Mimochodom aj RJ vozí vlaky za štátne peniaze, z ktorých podľa mňa evidentne vykrýva stratu nielen na IC vlakoch, ale aj na autobusoch BB - NR - Ba, a avizované Ba - Schwechat.