veď ešte neohlásili že by mal byť vývoj ukončený. Letové oprávnenie sa týka najmä draku lietadla, teda letovej konfigurácie.
veď ešte neohlásili že by mal byť vývoj ukončený. Letové oprávnenie sa týka najmä draku lietadla, teda letovej konfigurácie.
S riadnym leteckým motorm by mal AirCar dosahovať až 300 km/h, máš to tam uvedené. Toto je stále ešte len prototyp s motocyklovým motorom.
Myslíš? Tak si uvedom, že lietadlá nemusia nič oblietať, neobmedzujú ich cesty, mosty, pohoria ani mestá. Cestovná rýchlosť sa teda prakticky rovná priemernej rýchlosti. Ja keď idem autom po diaľniciach, na to aby som udržal priemer 100 kmh, musel by som výrazne prekračovať rýchlosný limit. A trasa ktorú prejdem je asi o 20% dlhšia. Kalkulačku máš? A pokiaľ viem, AirCar bude dosahovať vyššiu rýchlosť, ako píšeš.
menšia, než má dopravné lietadlo za 10 minút letu. To lietadlo je mimoriadne úsporné. Ak sa aj na základe tejto akcie viac začnú predávať takéto úsporné, ultra-ľahké lietadlá, bude to mať kladný dopad na množstvo emisií vo všeobecnom letectve. Vývoj pokročil, len je potrebné presvedčiť pilotov, že moderné a úsporné lietadlá dokážu podstatne viac, než stále používané ale zastaralé a pažravé americké mašiny.
Čo je na tom vtipné? Medzičasom už získala oficiálny zápis do Guinessovej knihy rekordov. Teda, dva súčasne. Ešte stále ti je k smiechu?
Myslíš? Nič nevieš, tak netrep.
Odporúčame