Ked sa motal okolo Miklosa a Radicovej, je to dobry profil a dobry zaciatok. Ma aj moju doveru.
Ked sa motal okolo Miklosa a Radicovej, je to dobry profil a dobry zaciatok. Ma aj moju doveru.
Porazka Ruska bude asi blizsie, nez sme ocakavali. Taketo ocividne pripustenie porazky. To je malokedy. Ruti sa im svet dole vodou.
Ale co od nich ocakavat. Vsak uz sto rokov nerobia nic ine, nez drancuju seba a krajiny naokolo.
Je to uplne racionalne. Este aj vyroba el. energie je jednoduchsia, ako vyroba benzinu.
Potom mozeme zrusit Slovensko a podla vole kazdeho jedinca vyskocit na strom, alebo sa zabarikadovat v jaskyni.
Mam pre teba dobru spravu. Stromov a jaskyn mame dostatok.
Feeling sa zohladnuje rovnako ako bezpecnostne, alebo technicke normy, vyrobitelnost a pod...je to ina strana mince.
Preco by nemali ? Pripadne rozdelenie podla vykonu....
To je taka otazka ako ze vsetky auta maju jazdit na benzin, alebo naftu ?
Alebo ze vsetky telefony by mali mat rovnaku nabijacku ?
Porovnaj vyrobu spalovacieho motora s elektromotorom.
Pri elektromobiloch su momentalne 2 problemy. Vyroba baterii a vyroba elektrickej energie. Vsetko prekonatelne problemy. Za 30-40 rokov si na spalovacie motory ludia spomenu maximalne tak ak uvidia nejaky veteran, alebo pri navsteve muzea.
Ciste mesta, nizka hlucnost, vyborne jazdne vlastnosti, nizka cena....to je prosim pekne elektromobil v roku 2050.
Na to, aby si nieco unifikoval, musis mat rovnaky standard. Norma je sice standard, ale nie kazdy standard je norma.
Ak vyjde standard ako napriklad norma, ake parametre ma mat bateria povedzme do SUV, je to zaklad k unifikacii.
Tak aspon nebudes brzda pokroku.
Ale bez standardizacie nebude ani unifikacia.
Elektromobily su mensia zataz pre ZP, ako automobily so spalovacimi motormi uz dnesnej dobe.
Stacia standardizovane pre kazdu typologiu vozidla. Standardizacia sa tomu hovori.
To tvrdili pred 250 rokmi. Len si namiesto elektromobilov predstav benzinove elektromobily vs kone.
Predlzovacky z okien ? Ako teraz benzin a naftu ?
Pokial viem, benzinove pumpy nahradia centralne elektricke dobijacia stanice. A v plane su aj vymenitelne baterie, co je pravdepodobnejsie. Prides, vymenis, zaplatis a odides.
Comu nechapes ?
Otazka casu. Otazka znie, kolko penazi sa do toho naleje. Ropa sa da v skutocnosti vyrobit aj zo vzduchu.
USA zaznamenala prve pokroky s termojadrovou fuziou, Putin dohnal EU k diverzifikacii a obe tieto velmoci investuju obrovske financne prostriedky do vyvoja ekologickejsich baterii.
Ano, elektromobilita je nasa buducnost. Navyse to bude setrne aj pre nase penazenky.
EU nebude. Bude Eurazijska unia s hlavnym mestom Brusel. Nevidim jediny naznak rozpadu EU. Este aj Briti, odpadlici sa chcu uz vratit naspat.
Starsia generacia neuprosne vymiera.
Kupia si elektromobily. Ich cena bude klesat. Vyroba elektromobilov je lacna. Najvacsia polozka spalovacich aut je spalovaci motor. Je nasobne narocnejsi, ako elektromobil.
EU ide na to dobre. Investuje do technologii a vyvija moderne baterie spolu, so sukromnym sektorom.
Elektromobily budu cadom velmi lacne, nakolko budu velmi jednoduche. Za cca. 30 rokov uz budeme mat baterie aj bez vzacnych kovov a zlucenin. Je to investicia, do nasich penazeniek a zivotneho prostredia.
Heger ma okolo seba schopnych ludi, snad mu jeho projekt vyjde. Napriklad taky Kacer. Je to skvely diplomat a dokaze sa aj odosobnit od profesionality, ak je diskusia uvolnena a neformalna. Imponuje mi.
Odporúčame