Ako 'nezabiť' dvojspojkovú prevodovku? Tu je 5 rád
Podľa mňa je bod 3 mimo, pretože dvojspojka má pri stati rozopnuté spojky a keď dá človek N tak neverím že sa preradí na neutrál a spojky pusti. To (ne)vyraďovanie do N by malo platiť pre klasické hydromenice.
Problém vidím vtom , že nastavenie DSG (asi to platí najmä DQ200) je od výroby priveľmi eko ale neštrnné k samotnej prevodovke.
Ja jazdím golf 1,2 tsi dsg7 so suchými spojkami a to auto stále radi. To má podľa mňa najväčší dopad na životnosť. Praktický príklad bežnej jazdy: Dvojku prakticky ihneď po pohnutí. 3ka v 20 4ka v 30 , 5 v 40, 6 v 50 a 7 v60. Hovorím o normálnom jazdnom režime ktorý odpovedá zhruba bežnej premávke. Samozrejme tým musí trpieť aj motor keďže ho prevodovka dusí na 1200 otáčok ale určite to bude mat dopad aj na zotrvačník. Problémom je keď sa jazdi povedzme 50 tak hodí 6 ale keď trosku sa trosku spomalí tak zas ide do 5ky, potom sa zase dostaneme na 50 a zas 6... človek musí jazdiť aspoň o 5 viac vtedy tento problém odpadá.