Prečítal som si celú diskusiu. Jediný oportunista zakričal, že Kráľ je nahý. Tí diskutujúci, čo si tu navzájom vylievate zlosť, všimnite si, ako jeho príspevok trafil klinec po hlavičke. Kto z Vás pozná situáciu na školách znútra? NIE od známej učiteľky, nebodaj od susedy. To nikto nevidí a nesleduje, ako skončil fakt dobrý úmysel nedeliť žiakov podľa, dovolím si polemizovať, SUBJEKTÍVNEHO hodnotenia ľudského faktoru. Veď to by mohli učiť stroje, počítače - TIE by veru boli objektívnejšie. Takže k veci: Za 40 rokov som nepochopil, prečo musí riaditeľ žobrať - a to doslova - o peniaze na KÚRENIE SVIETENIE UPRATOVANIE OPRAVY nutné a preukázateľné NA PLATY. To kto vymyslel JEDINÉ kritérium počet žiakov? Veď v triedach sa kúri a svieti AJ keď je tam 18, AJ keď je tam 28 žiakov. Krát počet tried a odborných učební. Prečo sa nezobral základ, čojaviem, za poslených 10 rokov na náklady, a AŽ POTOM počet žiakov? Každá škola by rada robila prijímačky ale Rada školy by strážila objektivitu!