Iste ako ten pravý expert tušíte, že vymožiteľnosť medzinárodného práva je biedna, jedine čo zostáva je verejná mienka... Ale tá podlieha vplyvu médií a času. Preto beriem akékoľvek zmienky o memorandách a medzinárodných zmluvách s úsmevom.
Iste ako ten pravý expert tušíte, že vymožiteľnosť medzinárodného práva je biedna, jedine čo zostáva je verejná mienka... Ale tá podlieha vplyvu médií a času. Preto beriem akékoľvek zmienky o memorandách a medzinárodných zmluvách s úsmevom.
Diplomatické rokovanie, medzinárodné právo -arbitráž atď.
V prípade hľadania vinníka treba sledovať predchádzajúce udalosti a kto vlastne porušil hneď prvý bod 'zásady priateľstva'.
Budapeštianske memorandum nie je právne záväznou zmluvou a neobsahuje ani sankcie v prípade jej porušenia. V prípade zmluvy o priateľstve a spolupráci z r.1997 už môžu byť použité právne kroky v prípade jej porušenia.
Olympiáda prestáva byť zaujímavá pre čoraz väčší počet ľudí.
Závisí od uhla pohľadu. Kľudne to otoč o 180 stupňov a aj to bude pravda.
Ešte zaujímavejšie je že sa nespomína iná zmluva medzi Ukrajinu a RF, zmluva o priateľstve a hádajte, ktorá krajina túto zmluvu porušila ako prvá?
Áno? Nájdeš aj zákon ktorý to zakazuje?
Akože kazilo atmosféru? Myslíš že budú v šatni riešiť politiku a kydať urážky ako tu poniektorí diskutéri? Tolerancia už v slušných rodinách dospela.
Práveže naopak, práveže naopak.
Nie je to náhodou ačohentizmus?
Nevieme, lebo detský rozum je nastavený na interakciu s reálnym svetom, s ľuďmi, s rovesníkmi. Vieš napríklad, že verbálne zručnosti sa rozvíjajú od útleho veku priamou interakciou s prvým významným? Telka môže byť pustená od rána do večera a aj tak matky nenahradí.
Mobily na vyučovaní? Nemá zmysel. Cez prestávky? Aby sa ani vtedy nesocializovaki a nehýbali? Chlapec, poznáš vôbec aké sú funkcie školy či len tak diletantsky sa ozývaš ku všetkému?
Skús sa spýtať chatgpt ako je to s tými mobilmi a vývinom detského mozgu.
Typický laický pohľad. Nič proti zmysluplnému využívaniu mobilu, ale také nevidím u dnešných detí. V školách detto. A mám osobnú skúsenosť s človekom, čo sa sociálne ani empaticky nevyvinul vďaka tomu, že strávil detstvo aj mladosť hrami za počítačom.
Deti v školách nepotrebujú telefóny, staršia generácia je toho dôkazom. Ako píše autorka knihy 'nerozbitné deti', ani nie tak dávno neboli mobily, hračiek obmedzený počet , v tv nič nebežalo a detská fantázia pracovala na plné obrátky pri vymýšľaní hier a zábavy. Dnešný svet je podľa mnohých psychológov v deevolúcii.
Rakúsko-bavíme sa o výkladnej skrini. Taiwan-Čína, Južná Kórea-severná Kórea, sú to susedia.
Irak, líbia, Afganistan- príliš vzdialené, aj kultúrne.
Si nevidel v našich médiách, ako Ukrajinci híkali, že ako pekne to tu máme? No veď ako píšem - výkladná skriňa. Čo je skutočne vo vnútri, to zvonka nevidno.
Odporúčame