Ahoj shamy, škoda že na Tvoje príspevky o Ryanaire som nenarazil skôr. Vyhli by sme sa totiž tejto "skvelej" firme veľkým oblúkom. Od 7.6.2014 máme na letisku Rygge svojho syna, ktorý tam bojuje o prežitie bez prac.zmluvy v rukách, bez ID karty, a hlavne bez bankového účtu=karty, ani jednu z týchto vecí mu ešte neposlali !! Zastavuje sa mi rozum nad praktikami tejto spoločnosti, nikoho v Ryanair nezaujíma ako má fungovať. Za ubytovanie minul skoro všetky peniaze, za každú 5min.cestu vlakom do práce z Moss - Rygge zaplatí 8€. Najhoršie na tom je, že mu nemáme ako a kam poslať peniaze, keďže nemá v rukách plat. kartu !! Máme veľké obavy ako to dopadne. Sme v zúfalej situácii, a hľadáme pomoc ako sa dá. Nemohla by si Nám prosím poslať nejaký kontakt na seba formou SMS na č: +421 948 535 647, aby sme vedeli pomôcť nášmu synovi, budeme nevýslovne vďačný.