Poznám dobrébo psychiatra, možno by Ti pomohol.
Poznám dobrébo psychiatra, možno by Ti pomohol.
Zatiaľ za všetkými železničnými nešťastiami boli Slováci. Hľadáš problém tam, kde nie je.
Pozrime sa na to z druhej strany.
Minister dopravy je politicky zodpovedný za vedenie ŽSR, ZSSK a Cargo. Jednotliví riaditelia sú zodpovední za prevádzku týchto štatnych firiem. Okrem iného aj za rekonštrukčné práce a grafikon, ktorý nezodpovedá reálnej situácii. V dôsledku meškaní vlakov je nutné improvizovať. Prevádzková slepota je veľmi nebezpečná.
Bol si niekedy pod veternou elektrárňou? Asi nie. Ja už párkrát áno. Nebudem problém, ak ju postavia na konci mojej záhrady (má za domom hektárovú záhradu). Ak chceš vidieť napätie a ampére na mojej solárnej elektrárni, príď sa pozrieť - pol strechy vyrába dostatok elektrickej energie na fungovanie domu a denné jazdenie stoviek kilometrov na elektrickom SUV.
Slovensko vôbec nie je upršané.
Veterná elektráreň v okolí Michaloviec je blbosť - vytiahol som si dáta kamarátovho anemometra (blízko Michaloviec) a priemerná rýchlosť vetra je podľa nedostatočná.
Kde ako. V mojej rodnej dedine sú ponožky štremfľe a v dedine, kde bývam sú to štrimfľe. Punčochy sú punčochy.
Na základe čoho si myslíš, že Spišiak by ho okamžite obhájil?
Také ľahké to nie je. Ak zmluva bola uzavretá pred rokom 2015, tak auto sa dá opätovne poistiť len v tej istej poisťovni. Na trhu je hromada áut, ktoré sú"neprepísateľné" a toto sa na nich vzťahuje. Bude to zaujímavé.
Čo konkrétne by si čakal viac? Vcelku milé retro. Dojazd je O.K. Spotreba tiež. Cena - autá už lacnejšie nebudú. Pred 4 týždňami dom si kúpil renault austral. Išlo mi o komfort jazdy - veľa jazdím. Za 4 týždnr mám vyše 9 tis km. Vynikajúci - komfortne naladený podvozok, sedadlá v najvyššej výbave skvelé. Majiteľ firmy má tuarega na vzduchovom podvozku. Najprv sa mi čudoval, že som si kúpil renaulta (mohol som si kúpiť hocičo do 50 tis eur). Pred týždňom si ho požičal na jeden deň a vrátil mi ho slovami - nevedel som, že renault už robí vzduchové podvozky. Auto má podvozok na pružinách. Veľmi som zvažoval rafala, ten je výborne odhlučnený, ale ten trojvalec a jeho zvuk som nevedel prekusnúť.
Myslíš správne. Podľa pôvodnej ruskej legislatívy Putin už dávno nemal byť prezidentom.
A ty si múdry? Ak by si vedel azbuku, tak by si si to zistil. Ak by si nevedel azbuku, ale bol by si chytrý, tak by si si cez google preložil vyhľadávanie a zistil by si, že až také lacné to v tom Togliatti nie je.
Aktuálne sucho bude mať obrovský vplyv na úrodu jarín. Kukurice mali byť o meter meter vyššie, sója už mala mať niekoľko internódií. Tu budú podpriemerné úrody. Chladný máj obilninám vyhovuje. Veď sa hovorí - studený máj, v stodole raj.
Zaujímavé, že v susednom Poľsku vďaka Ukrajincom ekonomika rastie a rastie a nie sú s nimi problémy. Čim to je?
S Poľskom mám čulé obcbodné vzťahy. Ešte pred 5 rokmi sa obcbodní partneri učili technólogiu výrobu od nás. Dnes nás dobehli a niektorí nás prekonávajú. Štát im nedáva polená pod novy - štát stimuluje podnikanie a na inovácie nie ne problém čerpať eurofondy. Tento týždeň som hodinu cestoval s poľským partnerom a vypočul si jeho telefonát - doslova odmietal ďalší projekt rozvoja - 30 % spolufinancovanie a 30 : podiel z spoločného podniku- lebo eše nestrávil to, čo robí teraz. O tempe, akým budujú diaľnice za nám môže snívať. Nestavajú 5 - 10 km úseky. Oni prepájajú celé regióny - 60- 100 km naraz. Niekto namietne, že Poľsko je rovinaté. Nech sa ide pozrieť, ako stavajú diaľnice v Karpatoch, Beskydách i Tatrách.
Trajektoria strely sa da urcit.
Tieto účinky vlákniny i beta-glukánov sú známe desiatky rokov. Neobjavili nič prevratné. Psyllium sa predáva desiatky rokov.
Zabudol si, že tí teroristi sú Rusi, ktorí zaútočili ako prví a dodnes útočia na cudzom území. Zabudol si na Buču? To nebol terorizmus?
Ukrajina má právo brániť sa. Ak by západ prestal dodávať zbrane ma Ukrajinu, Rusko by vojnu neukončilo, naopak, zastavilo bu sa až na západnej hranici Ukrajiny s EU. To predsa veľmi dobre vieš. Stačí, aby Rusko začalo rešpektovať suverenitu Ukrajiny a teda prestalo útočiť a stiahlo sa. Ukrajina má právo na sebaurčenie, s kým chce spolupracovať a s kým chce obchodovať.
Stačí poslať foto na úrad. Veci sa pohnú.
Občania sú proti, lebo sa majú ako v bavlnke - majú veľmi lacné energie.
Ja sa čudujem, že vyšli vonku s takouto fotkou. Párovská a Štúrova musia mať viac kamier. A cyklista vyzerá, že nešiel len 200 metrov do obchodu.
Odporúčame