Podľa toho videa sú tam tie stredové zvodidlá iba na ozdobu! Prečo niesú bezpečne pospájané????
Podľa toho videa sú tam tie stredové zvodidlá iba na ozdobu! Prečo niesú bezpečne pospájané????
Zaujímavá je hmotnosť súpravy. A určite posúdenie stredových zvodiel! Pokiaľ nie sú schopné zadržať vozidlo nad určitú hmotnosť tak do ich zabezpečenia by mala byť na dialnici znížená rýchlosť pre kamióny!
Niekde som čítal, že nastala doba keď sa rozmní ľudia boja povedať pravdu, aby neurazili hlupákov. A tak tu máme dobu keď vlastníci maximálne dvoch kvetináčov oslavujú " biodiverzitu" na poliach, nekosenie trávnatých plôch v mestách a neregulované roznožovanie vlkov a medveďov. Potom sa dozvieme, že sa jedná o veľmi dobre platený obchod pre pár aktivistov. Národ, ktorý má tradíciu v lesníckom a poľnohospodárskom školstve sa nechá oblbovať aktivistami a doplatil na to devastáciou celého potravinárskeho rezortu, pojedaním odpadu a klananím sa modlám zrkadielok a farebných obalov tovarov, ktoré sa mnohokrát už ani nedajú nazvať poživatinami. Filozofia bezpečných potravín sa zmenila na teóriu potravín , ktoré po požití neznamenajú priame ohrozenie života. Raz by mal za toto niekto zaplatiť, len teraz platia za to nevinný!
Len trochu zavádzania. Tá " ekologičnosť" je v tom - keď nastanú vhodné podmienky- Filter síce zachytí častice, ale pri jazde na dialnici sa spustí režim vypalovania a ten neporiadok sa tak či tak dostane do ovzdušia. tak ako pri celej tejto zelenej predstave sa len znečistenie presúva z miesta na miesto. V prípade, že máte auto určené pre krátke trate v meste, musíte raz za čas prejisť cca 30 km po dialnici aby nastali príhodné podmienky, a to je tá ekologičnosť, zbytočné jazdy, inak vás čaká servis.
No len taká maličkosť, doteraz sa nepodarilo vyrobiť turbíny z materiálu, ktorý by pôsobením erózie a následne prudiacim vzduchom neznečisťoval prostredie mikročasticami, ktoré majú taký vplyv ako azbest. A aj vďaka tomu majú obmedzenú životnosť a likvidujú sa ekologicky zakopaním do zeme...odpoveď konkrétne pre vás.
Ešte by bolo treba povedať pravdu o čistote tohoto zdroja energie, celkových nákladoch, skutočnom vplyve na životné prostredie a protekčnom prístupe pri hodnotení vplyvu na životné prostredie. Jedná sa iba o provízie za investíciu! Ako sa bude servisovať a následne likvidovať odpad nikto nehovorí! A o vplyve na estetickú degradáciu prírody nie je reč už vôbec. A to sme mali byť štát s prijoritnou orientáciou na cestovný ruch ! S Bohom zdravý rozum!
No neviem či nám ešte nejaká dobrá pitná voda zostane.Choré predpisy o udržaní vody v teréne nariaďujú zachytenú vodu odviesť bez filtrácie priamo do spodnej vody. A tak sa tam dostáva voda zo striech, tam kde sú stechy mednné aj s obsahom medenky. Splachuje sa tam všetok prach. Namiesto využívanie filtračných schopností pôdy sa priamo ničí spodná voda. Pri uskladňovaní plastov a ich recyklácii vznikajú tony mikroplastov, ktoré tiež končia v spodných vodách. Podľa studniarov sa pre čistú vodu chodí až do hĺbky stoviek metrov.....
No a potom príde druhý diel, vie niekto riešenie ak prišli likvidačné zálohové faktúry na dodávku tepla pre malého podnikateľa???
Pevne verím, že to bude konečne odpočívadlo vybavené potrebným vybavením pre všetkých motoristov. Sem patria aj karavanisti, naši aj zahraniční, ktorí pri cestovaní potrebujú vykonať "Servis" to je zásadné aj pri ochrane prírody! Ten servis spočíva vo vypustení špinavej vody a vyprázdnení kazety chemického záchodu. Prípadne doplnenie pitnej vody. Všade v civilizovanej Európe je to bežné. Výhovorka, že vonku je to najmä na platených diaľniciach neobstojí, pretože aj u nás sú platené diaľnice, ale to je všetko!
Po tridsiatich rokoch devastácie školstva, rozbití výrobných a vývojových kapacít a najmä odchode kvalifikovaných pracovníkov do penzie, prípadne do iných oblastí je obnovenie výroby v jedinom výrobnom podniku na Slovensku, ktorý sa venoval výrobe čipov, úplná utópia. Pána Macka si vážim, ale toto je úplne mimo reálnej predstavy. Treba vyhľadať ľudí, ktorí sa postarali o likvidáciu týchto kapacít a v mene aj budúcich pokolení im poďakovať. Ale z iného súdka: výroba len cca 2% zo sortimentu Tesly Piešťany dnes živí cca 700 ľudí v ziskovej fabrike neďaleko Piešťan!
Prosím na základe čoho je toto vyhlásenie, keď UVZ doteraz nestanovil žiadne nové podmienky! Aspoň teda na svojej stránke má iba staré informácie.
No myslím, že slušný novinár by to slušne prehliadol a tvári by sa že nič nepočul. Alebo už slušných novinárov niet???
Dobrý deň, po nepriamom zrušení vyhlášky 277/2008 je to posledná možnosť zachrániť cestovný ruch na Slovensku. Tých 6 mesiacov bude stáť veľké peniaze. Škoda neuvážených krokov.
Máš pravdu, ale na koncepciu treba čas. Ten čas sa rozmelňuje na nové a nové kádrové zmeny na ministerstve dopravy a tiež v SACR. Treba dať dohromady tých čo tomu rozumejú, určiť koncepciu a tú aj pri kádrových zmenách udržať. Toje strategická otázka. Inak tie peniaze idú do čiernej diery.
Súhlasím, že služby nie sú svetové. Ale dôvod je to, že návštevnosť je mizivá a réžia stále rovnaká. Na Slovensku nemôžeš spraviť to, čo je bežné v Rakúsku - keď nie sú hostia čašníci a kuchári / najmä zo Slovenska/ sedia na izbe bez platu.. To nie je cesta. Cesta je to, že potrebujeme viac hostí. Keby sme mali štátnu televíziu, ktorá by robila reklamu Slovensku a jeho krásam, potom by to možno išlo. Ale zatiaľ to nejde.
Propagáciu Slovenska nezvládnu iba štátne orgány. Tú musíme robiť všetci doma aj v zahraničí. Negatívna reklama s a šíri veľmi rýchlo. Každý si musí uvedomiť, že je spoluzodpovedný za stovky pracovných miest v takom citlivom obore, ako je cestovný ruch. Nepríjemný pocit s neochoty čašníka nenapraví nádherný pohľad na Vysoké Tatry. Stačí tak málo, zamerať sa na čistotu a ochotu všetkých ľudí. Sami si musíme vstúpiť do svedomia a povedať si čo chceme. Nadávať na to, že to je všetko zlé, alebo svojou troškou prispieť k lepšiemu životu okolo nás. A nepleťte sem politiku. Kto na aký krajec dosiahne záleží zväčša od každého z nás, ale spolu je to lepšie. Pozrime sa na také veci, ktoré nás všetkých trápia. Nerozumné strpčovanie života nezmyselnými predpismi, závisť a hádzanie polien pod kolená namiesto podpory. Za to sme zodpovední svojim dielom všetci. Máme krásnu krajinu, krásnych ľudí iba sem tam nejaký blbec pokazí radosť ostatným.
Odporúčame