A čo bolo ťažké na otázke č.6?
A čo bolo ťažké na otázke č.6?
Dunaj trhá rekordy a preto mu musíme každý deň robiť reklamu.
zaujímavé. Samé ťažké nehody mladých a stále sa riešia starší vodiči.
Ja si myslím, že situáciu mohli zmeniť, že sa to nepodarilo to bola iste len náhoda. Tých 11 bola presila, stačil by aj jeden. Pozri si film Rambo.
Každý predsa vie, že Venezuela neoprávnene okupuje ropné polia na ktoré má nárok USA.
Dúfam, že ich aspoň prísne pokarhajú.
Neuveriteľné, čo všetko sa dá z práčky poskladať.
rešpektovaná osobnosť:-)
Z článku vyplynulo, že oni nás môžu aj zabíjať, ale vyhostenie je neľudské. Dostali šancu a nevyužili ju. Ešte by sa malo vyčísliť koľko nás stoja tie súdne ťahanice.
Keď Rusi používajú čipy z práčok na rakety, tak Európania ich môžu používať do automobilov:-))
To si robíte srandu? Keby to bolo takýmto tempom tak sa ich nezbavia ani za 100 rokov. Nehovoriac o tom, jedného vrátia a 10 príde.
Slniečárka predviedla svoje IQ. Nepoučiteľné, stále to isté dookola.
Ako pekne priznali, že vedú štvavé kampane. To je také demokratické.
Astmatici už majú obavy z konkurencie.
...slabé komunikačné schopnosti, nižšiu profesionalitu či odlišný prístup k autorite...
Celodenné čumenie do mobilu im nepomôže rozvíjať komunikačné schopnosti. Nižšia profesionalita súvisí s tým ako sme za posledné roky zlikvidovali školstvo, kde okrem poklesu vzdelanosti sa stratila autorita učiteľov. Žiaci si v škole môžu robiť čo chcú, ale zamestnávateľ to nebude tolerovať. Peniaze do školstva sa vynakladajú neefektívne. Štát prispieva na akokoľvek štúdium. Vysoké školy by sa mali kategorizovať podľa toho akých odborníkov štát potrebuje. Je rozdiel študovať politológiu, genderové štúdie atď. a medicínu alebo technické odbory. Počet vysokoškolákov vzrástol v porovnaní s rokom 1989 približne trojnásobne, ale pribudli všelijaké zbytočné predmety na úkor exaktných vied. Kopu z nich by sa malo ukončiť bakalárskym a nie vysokoškolským titulom. V EU sa stále rozpráva o produktivite, inováciách a technologickom pokroku, ale skladba predmetov na školách to nezohľadňuje.
No hlavne noví Francúzi "romantickí inžinieri a lekári" sú inteligentní gentlemani.
Najprv sa schvália nesplniteľné normy a potom sa všetci divia, že je snaha ich obchádzať.
Tak im došli aj lopatky a už im ostali len tanky? ISW to sú takí analytici ako gen. Macko.
V nadpise malo byť, že je to pre škôlkárov.
Odporúčame