Fredo prebuď sa. Mikloš navrhoval zníženie dane na 16% a všetkých presviedčal, že to bude mať väčší prínos objemu peňazí do štátnej kasy. Nájdi si to, ja ti to hľadať nebudem
Fredo prebuď sa. Mikloš navrhoval zníženie dane na 16% a všetkých presviedčal, že to bude mať väčší prínos objemu peňazí do štátnej kasy. Nájdi si to, ja ti to hľadať nebudem
Ešte treba dodať, že zvýšenie DPH o 1% sa v prejaví na zvýšení konečných cien od 5 do 10%. Dôvod: Ceny sa tvoria od výrobcu, dopravcu, distribútora, obchodníka, predajcu až po konečného spotrebiteľa. Keď každý zvýši DPH o 1% tak aké vlastne bude konečné zvýšenie finálnej ceny?
Je zaujímavé, že všetky štáty EÚ mali z dôvodu krízy zvýšení deficit verejných financií vrátane Slovenska. Súčasná koalícia sa snaží ľudí presvedčiť, že sa to dialo iba na Slovensku. Nie je to pravda, viď deficity ostatných štátov EÚ. Podľa ekonómov nebol problém deficit udržať aj počas krízy, ale malo by to nedozierne dôsledky pre občanov a podnikateľský sektor. Túto skutočnosť potvrdil už aj svetoznámy americký ekonóm, ktorý jasne vedecky zdôvodnil, že keď sa znížia verejné výdavky, tak to zabrzdí i ekonomiku štátu.
Je to hanba. Socha sv. Štefana, tzv. kráľa Maďarov sa v Komárne mohla umiestniť bez akýkoľvek problémov a ešte pri oslavách tam rečnili slovenskí politici. To je už v poriadku. Ale keď sa niekde postaví socha pripomínajúca slovenské dejiny, tak to sa už nemôže. Kto vlastne diskriminuje nás Slovákov?
Chce to referendum za predčasné voľby.
Z donútenia sme museli odstaviť funkčný jadrový blok. Jasný cieľ: kupovať elektrinu zo zahraničia. Aké je to jednoduché. Dobrý biznis pre niekoho. Čo myslíte, zobral niekto úplatok?
Dementovi, ktorý dáva nezmyselné otázky a vôbec nechápe čo sa vlastne pýta sa nedá ani odpovedať. Ferdo ty ani nevieš pochopiť čo čítaš. Okrem toho ti chýbajú základe elementárne znalosti ekonomiky.
FREDO ty ani nevieš čo sa pýtaš. Okrem toho dávaš nezmyselné otázky lebo si to vôbec nepochopil. A nauč sa čítať obsah a pochopiť ho.
Zatiaľ som sa nestretol s relevantnou informáciou o danom probléme, ktorý uvádza nick FOTOBA
Fredo, pýtaj sa celou vetou alebo si preštuduj ekonomiku s cieľom zistenia aký vplyv majú diaľnice na rozvoj hospodárstva v štáte.
Každý ekonóm a odborník na trhové hospodárstvo veľmi dobre vie, že dobre vybudovaná infraštruktúra diaľnic skvalitňuje podnikateľské prostredie a priaznivo ekonomicky vplýva na samotný rozvoj podnikania, vrátane ekonomických výhod a úspor nákladov.
Mám za to, že sa tu robí sabotáž na SR s cieľom zamedziť rozvoj podnikania na celom území SR.
Poskytni link, kde sa dozviem kvalifikované stanovisko príslušného odborníka.
Je to nová informácia. Zatiaľ ju nikto pravdivo neprezentoval.
Ha, Ha a že sa ide šetriť. Na pôvodnej trase cez Martin je už hotová projektová dokumentácia, stavebné povolenia (okrem stanoviska EÚ o vplyve na životné prostredie) a stačí len začať stavať bez akéhokoľvek omeškania. V prípade novej trasy cez B.Bystricu treba novú projektovú dokumentáciu a ďalšie náklady súvisiace so stavebným povolením a to už nehovorím 15 ročný problém kadiaľ trasovať sústavu tunelov cez Nízke Tatry, kde je vysoký stupeň chráneného územia a sústava podzemných liečivých prameňov (napr. Korytnica). Takýmto novým trasovaním sa navrhovaná výstavba predraží o min. 2x viac ako už teraz pripravená výstavba D1. Takže takto sa bude šetriť.
Štát strká hlavu do piesku. Chodím na návštevu príbuzným, kde vo vchode býva jedna neprispôsobivá rodina. Každú chvíľu sú tam policajti aby ich riešili a stále je to len priestupok. Občania sa stále sťažujú na nich a je to bez akéhokoľvek účinku. Susedia na poschodí sú už zúfalí, deti môžu chodiť domov len v sprievode dospelých a pod. Stále je tam niečo porozbíjané, žiarovky pokradnuté, poštové schránky zdemolované a pod. Najskôr tam bola jedna rodina a teraz je tam už celá tlupa. Keď ich chce niekto riešiť tak veľmi rýchlo príslušným orgánom právne vysvetlia svoje práva, domovú slobodu a pod. Tak sa potom nečudujme, že niekto urobí to čo urobí.
Trasa ropovodu cez chránené územie ochranárom vadilo, ale postavenie R7 tesne vedľa chráneného územia a cez zdroje pitnej vody im už nevadí. A tak isto im nevadí permanentná prevádzka motorových vozidiel - hlučnosť a množstvo výfukových plynov.
Pri akomkoľvek zvýšení DPH nastáva reťazenie, tzn. že konečný produkt nebude zvýšený len o 1%, ale na základe zvýšenia DPH v celom reťazci od výroby, distribúciu, dopravu, uskladnenie, manipuláciu, predaj a pod. to má za následok v konečnom dôsledku zvýšenie až do 10%.
Pekne sa vyfarbili, predražili výstavbu R7 a úplne ignorovali životné prostredie a ochranu prírody.
Variant C bol pripravený tak aby sa hviezdicovo obojstranne pripájali komunikácie z obcí na každej strane R7. Tento pôvodný variant A je určený len pre jednu stranu obcí a zasahuje do ochrany prírody.
Všetkým doporučujem aby si cez kataster nehnuteľností zistili všetkých majiteľov pozemkov, cez ktoré pôjde variant A R7. Zistíte neuveriteľné skutočnosti kto chce z tejto neefektívnej zmeny výstavby R7 ekonomicky ťažiť a to bezohľadne na úkor nás občanov.
Tu je aspoň vidieť kto je skorumpovaný. Dostali sa do parlamentu tak musia podľa ich pokynov plniť úlohy aj protislovenské. Je hanba ...
Je to celé spolitizované a na objednávku. Komisia už dopredu vie, že tam socha nebude a už má vypracované záporné stanovisko.
Je to vrcholne neseriózne, že sochy rôznych maďarov a rôznych osôb z histórie Maďarska sa môžu umiestňovať na Slovensku kdekoľvek, ale keď sa niekde umiestni socha osoby zo slovanskej histórie tak je zle a socha už nemôže byť na území Slovenska umiestnená. To sme teda dopracovali ...
Odporúčame