Podobné obmedzenia malo Nemecko aj po druhej vojne, dokonca bol demontovaný jeho vojenský priemysel a čiastočne vyvezený z Nemecka, čiastočne preto, lebo cesty, železnice a aj dopravné proostriedky boli po vojne v žalostnom stave.
Podobné obmedzenia malo Nemecko aj po druhej vojne, dokonca bol demontovaný jeho vojenský priemysel a čiastočne vyvezený z Nemecka, čiastočne preto, lebo cesty, železnice a aj dopravné proostriedky boli po vojne v žalostnom stave.
Keď sa na stranu porazeného Nemecka napriek rozhodnutiu víťazných mocností postavilo USA a pomohlo im budovať aj zakázané veci - armádu a vojenský priemysel, tak vlastne jediný trest pre Nemecko boli reparácie, ktoré platiť muselo. Je to rovnaké zlyhanie západu, ktorý mal strážiť tieto veci, ako to bolo aj po prvej svetovej, keď Liga národov dovolila vystúpiť Nemecku (a Japonsku !) a vylúčila Sovietsky zväz (kvôli fínskej vojne) čo naštartovalo druhú svetovú vojnu a nedovolilo partnerstvo Sovietskeho zväzu a západu, ku ktorému aj tak muselo dôjsť po napadnutí USA Japonskom a Británie Nemeckom.
Tých, ktorí odmietli otvorené nebo treba dať dole.
Ua nemá nikoho, kto by mohol vyhlasovať niečo záväzné.
Každý hlupák dnes vie, že zrušiť občianstvo nemožno tomu, kto ho má od narodenia.
Sú to odvážni bojovníci galského kapúna.
Bláznivý libtard rozmýšľa o všetkých len jediným zbytkom rozumu. ktorý mu ostal a z ktorého mohla vyliezť len táto hlúposť.
Nuž veru, zelená nula je na tom ozaj zle.
Áno,nevieš.
Je to krajina,ktorá nedá pokoj susedom, nedá sa použiť na tranzit ani na obchod,len ju nejakým spôsobom dať pod patronát okolitých krajín na budúcich 50 rokov.
To je normálne v krajinách, kde je mier. Aj my máme také zákony, len sa budú musieť začať používať.
Pri jednej práci by už mohli. opraviť aj mosty, ktoré úspešne prežili socializmus, aj inváziu VZ v r. 1968, len teraz sa rozhodli končiť so službou pánom demokratom a hrozia zrútením. Kľudne tie mosty môžu postaviť z eurofondov.
Aj ja používam kameru v aute, ale nie na to, aby som sa predvádzal mojim 55 ročným štýlom jazdy.
Je to podľa veku pri uzatváraní poistenia. Neexistuje žiadna štatistika, je to interná záležitosť poisťovní. Ber, alebo skús inú poisťovňu.
Vymýšľať testy, to je práca pre tých, čo nič iné nevedia. Koľko žandárov treba na výmenu žiarovky? Asi desať, aj tak dochádza ku zraneniam rozbitým sklom a elektrickým prúdom. Koľko dôchodcov treba na výmenu žiarovky? Postačí jeden, len mu to môže trvať dlhšiu dobu.
Asi nevieš, že ja nemusím dokazovať nejakou štatistikou, mne musia dokázať, že potrebujem takéto riešenie. Tí, čo nás v tomto článku informujú, majú informácie staré. Už netreba mať so sebou potvrdenie o zdravotnom stave, treba mať platný vodičský preukaz. Lebo pre seniorov sa vydáva vodičský preukaz podľa potvrdenia o zdravotnom stave a to presne na dobu, ktorá je uvedená na potvrdení a nie je dlhšia, ako päť rokov. Ja som práve teraz získal vodičský preukaz do januára 2030.
Čína, Francúzsko, Rusko, USA a Spojené kráľovstvo majú kreslo stáleho - zakladajúceho člena BR OSN. To sa dá ľahko zistiť.
Špecializovaný súd zriadil Fico. Isto to už mnohokrát oľutoval, lebo si tým narobil ťažkosti. Bolo to po tom, ako ÚŠ zrušil špeciálny súd, tak Fico zriadil špecializovaný. No, čo už.
Čína, Francúzsko, Rusko, USA, Spojené Kráľovstvo. Francúzsko má v otázkach, ktoré na UA rieši špeciálna operácia trochu obmedzený mandát z dôvodu, že cez vojnu bolo aj FR fašistickým štátom.
Odporúčame