ach ach
krátky pamäť ty Gál, bazmek
a že Marihuanový ŠUlin znásilnil tajné voľby Csöntösa fotením hlasovacíéch lístkov a ich označovanie smradičovským kódom - nevadí Gál, však... ištenem bizoň azapát neky
ach ach
krátky pamäť ty Gál, bazmek
a že Marihuanový ŠUlin znásilnil tajné voľby Csöntösa fotením hlasovacíéch lístkov a ich označovanie smradičovským kódom - nevadí Gál, však... ištenem bizoň azapát neky
kým sa diaľnoca postaví tak ľudstvo príde po ropnej kríze konečne na to, že hlúpe a nezmyselné vláčenie tovaru tisíce kilometrov smradiacimi kamiónmi je hlúposť na entú, a že vlastne tie diaľnice ani nie sú potrebné.
voľakedy boli v ponuke dopravcov týždenné a mesačné lístky.
Pamätám sa na mojich rodičov, ako si kedysi kupovali na MHD mesačník za 13 Kčs, cestovný lístok na 1 cestu vtedy stál 60 halierov.
Mesačné lístky na neobmedený počet ciest už existujú len na železnici, neustále škrtanie vlakov aj vďaka jazde podľa mňa zbytočných paralelných autobusov však železnicu na denné dochádanie v mnohých prípadoch degraduje z dôvodu veľkých intervalov medzi spojmi.
Autobusové spoločnosti hlavne v prímestskej doprave mesačné lístky úplne vymazali zo svojej ponuky a vo vízii strašného ekonomického záraku vyžadujú platiť pri každej ceste, zaviedli aj kadejaké hlúpe kartičky s ktorými treba šaškovať pri nástupe a strašne to zdržuje.
Časové cest. lístky sú napr. vo Viedni vzhľadom k cene jednorázového lístka omnoho výhodnejšie. Vlastne umožňujú verejnú dopravu využívať oveľa intenzívnejšie, čoho sa však naši konštruktéri cenníkov boja ako čert kríža a tak vozidlá mimo špičku radšej vozia vzduch.
Satan = arcieštébák SOkol čo kradol až sahory zelenali
A ako usvedčili Satana zo zákernosti a klamstva?
Nijako. Všetko ututlali a te čo sa opovážil odhaliť maličké zrniečko pravdy bo poslaný do horúcich pekiel.
Takto veru funguje tá vaša poondiata cirkev, plná zlodejov, eštébákov, pedofilov a nenažraných prasiec. Najvyšší čas ju úplne zrušiť a poslať ku všetkým čertom. A koľko peňazí sa tým ušetrí!!!
trhliny má tiež spôsob nadobudnutia majetku cirkvi, hlavne tej aktolíckej.
Ak si kúpim v autobazáre kradnuté auto, habú mi ho poliši.
Zaplatila riadne katolícka cirkev za všetok majetok ktorý je teraz akože jej??? Baraní prd. Viac ako polovicu majetku hlúpo ukradla. Miliónom ľudí vyrezala jayky, polámala ich na kolese za to, že sa zle pozreli na kristuiska a všetok majetok im hlúpo ukradla. Veriť v nejakého pánbožka ktorého deklaruje táto cirkev je najväčšia ľudská hlúposť, aká len môže existovať na svete.
to že fyzik Ulman si nevie niečo svojou sprostou kotrbou vysvetliť nenamená že pánbožko existuje
okrem toho- môže ten tvoj všemohúci pánbožko stvoriť taký veľký kameň, ktorý by nevládal udvihnúť?
problém financovania železnice je v tom, že má veľké fixné náklady a malé prevádzkové. TAk ako sa to financuje u nás - lineárne (tj ak znížim počet vlakov na polovicu dám aj polovicu peňazí) je cesta do pekiel. Žel. spoločnosti majú väčšie straty plynúce z čumenia zamestnancov do blba a z neefektívneho využívania vozidiel.
A ako sa rozhodujú VUCky či 3 autobusy alebo 1 vlak? Vyšší bakšiš berie. Autobusové spoločnosti vedia komu majú dať.
Aby sme však správne vyčíslili náklady koľko ktorá doprava stojí... Železničná spoločnosť zaplatí za každý prejdený km vozidiel plnú taxu kým údržbu ciest po ktorých jazdia autobusy platí niekto iný. Aby sme pri nevhodnom vyčíslení všetkých tých nákladov neušetrili len v excelovských tabuľkách a aby sme sa potom nešikriabali po hlave, že kto a z čohom zafinancuje toľké diery na cestách po zime.
Ak by bola žel. doprava tak extrémne nevýhodná, ako to vypočítali kadejakí odborníci z INESSU určite by dávno s ňou atočili v Nemecku, Rakúsku, ČR
najväčší ekonomický prínos by bolo zrušenie všetkých kostolov a cirkví na Slovensku všeobecne aj s kaplanmi čo nevedia inšie len zopínať ruky a vyberať kostolné pokladničky systémom "vymrštím ju hore, čo chce nech si hore pánboh zoberie a čo padne na zem je moje"...
NAjmúdrejší minister dpravy v Strednej Európe nagelovaný chumaj Pyčiatek Konca zruší dvojkoľajnosť železníc tak, že na Slovensku nebude žiadna železničná dvojkoľajka. Všade budú len jednokoľajky a ušetrené koľajnice tento strašne veľký dborník na dorpavu predá do zberu ako vajda Luníku IX radiátory ústredného kúrenia po vykurovacej sezóne.
ešte by stálo za to napadnúť na (s)ústavnom súde kódovanie hlasovacích lístkov pri smradičovským kódom Marihuanovým Šulinom, pri voľbe Čentéša, aby smradičovský zlepenec odhalil medzi sebou "zradcov", čo im vlastné svedomie nedovolilo voliť túto politicky dosadenú figúrku...
Najviac nakradol Ľudko K(r)a(d)ník, banskoštiavnický hochštapler - neplatič sociálnych odvodov, ktorý miesto bľaboania blbostí v parlamente mal už dávno sedieť v Leopoldove.
ďalší prípad o tom, ako novodobí veriaci veria v niečo, čo vôbec neexistuje. A vlastne ani v to poriadne neveria. Vidno to na ich aroigancii a drzosti spočívajúcej v ignorovaní dopravných predpisov:
kto je fanatický pánboškár tak ním ostane. Skús ma presvedčiť o existencii tvojho pánboška priamymi dôkazmi a nie trepaním piateho cez deviate.
trhliny má aj čistota rúk eštébáckeho arcisatana Sokola a predsa ho nik nezavrel do basy a nevyčistil mu jeho svätý žalúdok.
Jančura podnikatelík, ktorému to rýchlejšie hovorí ako myslí, sa vyfarbuje.
Nie je všetko zlato, čo je žlté.
demonštrovať hlúposť náboženských fanatikov si asi chcel napísať, však...
Ja len nechápem, prečo na všetkých kostoloch sú bleskozvody. Keby ten poondiaty pánbožko existoval, predsa nebude bleskom triafať do svätostánkov, kde sa k nemu modlia. Je to dôkaz že žiaden pánbožko neexistuje.
najlepšie by bolo tento K(r)a(d)níkovský paškvil úplne zrušiť...
Odporúčame