Keby mali našich politikov už by boli rozpredaní až po prastaré matere, na polovičke železníc by mali zastavenú osobnú dopravu a koľajnice by pomaly predávali do šrotu.
Keby mali našich politikov už by boli rozpredaní až po prastaré matere, na polovičke železníc by mali zastavenú osobnú dopravu a koľajnice by pomaly predávali do šrotu.
Fico? Prezident? Ach, Bože môj. Potom budeme bedákať: Ó, zlatý Gašpar Ovič.
Neni možné. Počjatek Konca zariadil, že železnica jazdí bez meškania? Musím sa zasmiať, dlho to tomu nagelovanému chumajovi nepotrvá. Miesto jeho hnusnej červenej prarpče čo furt škrtá vlaky a peniaze na ich rozvoj a podporu by sa zišiel našej republike nejaký minister dopravy z Číny, tí vedia ako majú organizovať vlakovú dopravu a ako ju financovať, aby slúžila blahu všetkým, nielen politickým diletantnským nominantom dosadených do topmanagementu, ktorých hlavnou úlohou je tunelovať a fasovať odstupné...
http://spravy.pravda.sk/cinanom-najd lhsia-vysokorychlostna-trat-usetri-14-z-22-hodin-c esty-pyq-/sk_ekonomika.asp?c=A121224_141936_sk_eko nomika_p01
Počiatek Konca je zasa kdesi na dovolenke v Dubaji, chudáčik synáčik eštébáka Izidora
Ja by som to videl inak:
Premiér: Brešo, taký veľký buldog, má na to postavu šefinkovať nie ako smradičbaba
Min. spravodlivosti: Shitňanská, má veľkú guráž, opovážila sa raz postaviť Haraburdinovi
Minister pre pozdvihnutie cigánskej menšiny: Dzurinda (bez komentára)
Minister pre umelé zväčšovanie maďarskej menšiny: Bugár (bez komentára)
Minister likvidácie pôdohospodárstva: Čarnogurský, najlepšie vie rozbíjať družstvá
Minister antisociálnych vecí: K(r)a(d)ník - dokáže jednonohým invaliom ukradnúť dôchodok a poslať ich do roboty ktorá pre nich neexistuje
Minister likvidácie euroválova: Marihuanový Šulin
Minister likvidácie dôchodkového systému: Tučné prasa Šrek Mihál
Minister likvidácie slovenských financií: Žmyk-Lož, vie veľmi rýchlo znefunkčniť daňové údaje a rozkradnúť štátne financie jednostaj pri tom hovoriac,ako treba šetriť
Minister vnútra: Gábor Gál s Malinou Hedvigovou (bez komentára)
Minister obrany: Sopľavý Fedor čo vie, že vojaci fasujú pušky ktoré robia pif-paf
Ak nebudú jazdiť žiadne vlaky alebo ich bude šialene málo tak ako tento GVD tak celá stanica bude na hovno. Netreba ani do 10 počítať.
ako prišli na to, že "podiel vývozu a dovozu dosahuje 185 % HDP"?
Asi zrátali hrušky s jablkami a povedali, koľko majú hrušiek.
Veľmi múdry matematický kopanec.
MMCh, tento "podiel" by sa mohol znížiť tým, že by sme vybudovali napr. viac národných futbalových štadiónov, čo tak trebnárs v Topoľčanoch, rodisku Malokrkého Muftyho?
Alebo kúpou zdravotných poisťovní?
Gašpar Ovič - prezident náš
vymenovať Čentéša máš.
Gašpar Ovič nechce to
Vraj to nechá na leto.
Až sústavný súd rozhodne,
až prídu veľké povodne.
JUDr. Starý Ujo dumá tuho:
Večne prezidentom nebudem.
Kamže kamže pôjdem potom?
Ani robotník, ani roľník nie som
Pracujúci inteligent nie som tiež
Ale titul JUDr. mám, vieš???
ObrProkur(v)átora budem robiť
Titul na to veru mám,
tam nič pokaziť nemôžem
bakšišov dostanem celý krám.
Tak dumá náš Starý Uju,
JUDr. Gašpar Ovič,
Nehodí sa na iné nič,
Inak stojí za starú belu.
hlavne že máme nagelovaného diletantského ministra dopravy, ktorý nič iné nerobí, len furt škrtá vlaky, jazdí na kadejaké zbytočné dovolenky hoci doma mu padajú mosty, nechápe čo je to grafikon vlakovej dopravy, nechápe aký nezmysel je ukazovateľ vlakokilometrov ktorý priam želenice núti k zavádzaniu súpravových vlakov (tj. bez cestujúcich), len aby ušetrili za použitie dopravnej cesty, nechápe že kvalitná verejná doprava môže priniesť nám všetkým prínosy v tom, že nebudeme musieť neustále opravovať cesty, budopať obchvaty, parkoviská, mosty.
Nuž čo. Zvolili sme si toho, koho smne si zvolili. Táto strana nominovala na post ministra dopravy zjavne toho, koho kvalifikácia - syn eštébáckeho komouša - prebíja v terajšej vláde najväčších sociálnych dementokratov akýchkoľvek odborníkov. Odborníci nie sú vhodní, lebo len furt pýtajú peniaze.
Radšej udelíme RANY istoty pracujúcim, spočívajúce v tom, že pracujúci sa môže verejnou dopravou dostať maximálne na 1. zmenu aj to len niekam.
začnem, hneď ak sa začne vychovávať Gašpar Ovič.
Tomu, kto kedysi bol v hitlerjugende ani žiadnu slepú poslušnosť nemohol Bezák dať, to je akoby sa spojil s diablom. Leda že by to tol bývalý eštébák - ako napríklad Sokol. Ten dal poslušnosť komunistickej strane, pápežovi a kradol ako straka a ten je O.K.???? Je niečo zhnité v tom katolíckom spolku plného dementých starcov ktorí sa tvária že sú neomylní...
koľko píkosekúnd asi môže veliť armáde nejaká píka čo vie akurát že vojaci používajú pušky a tie robia píf píf
Teraz máme právnickú univverzitu v Sládkovičove, čo je ešte väčšia diera. Nemusia tam prednášať ani neviemakí profesori, cveng má táto škola dobrý, študujú tam aj zahraniční študenti, ani po slovensky nemusia vedieť, stačí, ak majú dostatočne tučnú peňaženku...
Gašpar Ovič nám už dožíva,
na sladké časy tuho spomína.
Porazil Močiara aj Smradičku,
kto obsadí jeho stoličku?
Hauptbahnhof do 9.12.2012 už vo Viedni existuje. Tu je dôkaz:
http://www.hauptbahnhof-wien.at/
ŠETRIŤ TREBA nech to stojí čo to stojí - RANY ISTOTY SMERU, najsociálnodementokratickejšej strany na svete.
(alebo za rakúsko-turulska ešte Pusztafödémes).. to len pre úplnosť.
máš to popletené pozri na http://www.rail.sk/arp/slovakia/zstsk2.htm#p79
Pu sté Úľany sa volali kedysi Pustý Fedýmeš ... s tvrdým y...
ministerstvo ktoré objem dopravy ZSSK vždy brzdilo akýmisi podivnými vlakokilometrami, aby sa akože šetrili verejné financie. Pritom vlakokilometer motoráčika sa rovnal vlakokilometru 15 vozňového rýchlika, podľa logiky húpacieho koňa.
Odporúčame