žmyk-loža zabásnuť
myslím že do stanice Sławków Południowy LHS... čo je ozaj kúsok od Katovíc.
Je to jednokoľajná neelektrifikovaná železnica, kedysi sa po nejk vo veľkom v smere do Poľska vozila železná ruda a naspäť do býv. ZSSR síra. Tak ju Poliaci nazvali linia hutniczo-siarkowa (od r 2001 hutniczo szerokotorowa).
Bližšie info v poľštine tu (vymaž medzery)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolej owa_nr_65
asi by bola orgánmi činnými v trestnom konaní riadne posexovaná.
Nadpis v zajtrajšom Korzári na titulnej stran:
Mikuláš Dzurinda, nový vajda Luníku IX, učí mladých Rómov bicyklovať sa.
do basy s ním a nie do zahraničia.
Gorila.
Spackaný nový software na daňových úradoch.
Čo ešte tento vlastizradca, zlodej, prisluhovač penťáckym mafiánom musí spraviť, aby sme s ním konečne zatočili?
treba aby Žmiki-Maus sa konečne stal lídrom rómskej pravice. Naučí mladých Rómv sa bicyklovať a tak nebudú fajčiť šulinovu trávu.
aby to nebol koniec podnikania na SK, tak príjem od 11000 do 25000€ zdaníme nie 36,5 ale trebárs len 25% daňou...
a príjem od 25000 do 60000€ zdaníme nie 43,214% ale len 30% daňou...
a príjem nad 60000€ zdaníme nie 50% ale len 40% daňou...
a tak.
Podľa mňa stačí zdaniť každú eseróčku minimálne 1750€ ročne, aj keď je v strate, tak ako je to v Rakúsku.
V Rakúsku je tiež 25% daň z kapitálových výnosov.
Čo potom budú robiť tí "skvelí" a "úspešní" podnikatelia typu Marihuanový Šulin, ktorí sú napchaní v 20 spoločnostiach, ako napr. Liberálny dom, s.r.o.? Platiť ako mourovatí. Pozrite si stranu 31 nasledujúceho dokumentu:
tn.sopk.sk/file.php?id=5_1225381539_po dnikanie_v_at
Myslím že by sa tým aj riadne obmedzila možnosť únikom DPH.
to by nebol SMEtiarsky denník, však.
No teraz konečne začne nová doba, zo Žmiki-Mausa sa môže stať to, na čo má najväčšie predpoklady - najlepší a naskúsenejší líder novej, pravicovej rómskej strany. Žmyk-Loža môže zobrať ako pokladníka. Rómom nový líder prinesie mať viac práce, možno viac detí a sebe väčšie bakšiše.
Žmiki-Maus môže ísť robiť vajdu Luníku IX
Žmyk-Lož môže ísť robiť pokladníka spoločenstvu obyvateľov Luníku IX.
Treba sa držať faktov a troška predvídať.
Kamióniková doprava bude mať čím ďalej tým väčší problém, akú sračku od nádrží kamiónikov nalievať. Ropy bude menej a menej a žeby kamióniky jazdili na baterky si ani tak veľmi predstaviť neviem. TAkže tranzitná kamiónová doprava príliš veľkú expanziu už zažívať nebude.
Železnica môže jazdiť na elektrinu, čo jej dáva určitú výhodu,
Bohužiaľ modernizácia našich tratí s prílišnou expanziou nákladnej prepravy neuvažuje. Nákladné vlaky sa pomaly nebudú mať kde vyhnúť osobnej doprave. Možno že pokým sú na to finančné zdroje zo zahraničia nie je celkom rozumné úplne zatrhnúť výstavbu širokorozchodnej trate. Ak to nespravíme my, do úvahy prídu Maďari, ktorí majú na to lepšie geologické podmienky. Plus pre nás je, že zatiaľ príliš Rusi nemajú Maďarov v láske.
Naša slávna pravica, ktorá zatiaľ vedela len všetko vybudované rozpredávať, by sa mohla troška konečne spamätať. Pokiaľ tento projekt nie je biznis pre Amíkov môže byť biznis pre nás...
amen Mária, KDH povedie šašo čo mu ešte tečie mlieko po brade. Ktohovie, či sa vie riadne prežehnať a či pozná Očenáš.
no v podstate... komančovia nemali problém dať prácu ľuďom aj na Horehroní...
nesúhlasím
Bratislava sa tiež voľakedy volala ináč a nikoho nenapadne ju premenovávať okrem istého problémového etnika ...
Voľ komunistov. Tí dokázali počas svojho vládnutia:
-elektrifikovať na Slovensku každú zapadnutú dedinu
-vybudovať do každého zapadákova asfaltovú cestu
-vybudovať potravinovú sebestačnosť
...
A čo dokázali vlády po novembri 1989?
Zadlžiť Slovensko do neúmernej výšky, rozpredať strategické podniky... fuj.
nielen odvolať ale zatvoriť do ťurmy že odtiaľ už nikdy nevylezie
Odporúčame