áno možno len súhlasiť - je to proti zdravému rozumu, že toto prepojenie po ktorom chodili niekedy medzinárodné rýchliky chátra ...
Alebo je to len výsledok chabého vplyvu lokálnych politikov ???
áno možno len súhlasiť - je to proti zdravému rozumu, že toto prepojenie po ktorom chodili niekedy medzinárodné rýchliky chátra ...
Alebo je to len výsledok chabého vplyvu lokálnych politikov ???
nejedná sa ani o trať ZV - Šahy, ale o o spojenie medzi Šahami a MR.....a existujúce spojenie chátra LC - Filakovo (s existujúcim prepojením na RS) - MR...
ak sa jedná o spojenie s ZV ako dopravným uzlom prečo n e o b n o v i ť spojenie ZV - LC - Fiľakovo - Budapešť ??? ( kde je mimochodom viac obyvateľov) ináč je to o tom ako píše dolu "Fiore"....
pre zaujímavosť
držím obci palce - železnice fungujú ako za doby keď boli modrá armáda resp ako za c.k. Rakúsko - Uhorska .... Prečo súhlasili s realizáciou vyvolanej investíciou ?
Prevádzka neobťažuje náhodou ľudí ? a nemali by náhodou občanom prevádzku kompenzovať ?
nie sú z drvivej väčšiny - sú to l e n dane nás Európanov okresané o spotrebu byrokratov a nie len tých bruselských...
nič prekvapujúce doporučujem:
https://www.martinus.sk/?uItem=30536
ináč bratia v česku sú na tom rovnako....
áno, ale aj iné prepravné spoločnosti....
a prečo by malo zdražiť cestovné ZSSK - veď ho aj tak platí štát... platba podľa výkonov nie ?
aký problém zvýšte poplatok za železničnú dopravnú cestu....
Obedy zadarmo, ale kto ich uvarí?
predsa Slovenská klasika - bratislavské súkromné firmy na základe výsledku verejných súťaží to poriešia subdodávkami ....
Manfred K. pardon W. je opäť iniciatívny na popud koho ? , Ktože to tak háji záujmy Slovenska v meste Brusel ?
na Jar voľby nezabudnime....
a slovenské poľnohospodárstvo príklad keď je niečo v súkromných rukách a vstúpia tam korporácie.....
o akože ich bude prevádzkovať Žilinský samosprávny kraj ?
A my ostatní čo ?
Nepreháňa sa to náhodou už trochu s investíciami do dopravnej infraštruktúry v Žilinskom kraji ?
Ostatok Slovenska do vlaku s hasiacim prístrojom ?
Ostatok Slovenska s meškaním vlaku napr. KE -ZV cca 120 min na 233 km trate ?
Ostatok Slovenska v "zavšivených" vozňoch a motorových súpravách, vyrobených za "boľševika" ?
a u nás rozkradli trať Poltár -Rimavská Sobota...a tiež si nikto nič nevšimol...
v podstate súhlas najmä na južnej trase BA -KE a lokálkach....
ale tá fotka je jazda h i s t o r i c k é h o vlaku klubu železničnej histórie....pozri nabudúce čo dáš
keď už dal by som radšej z dnes
len aby in nezabudli dať svetre....
aby to nebolo ako i Iraku
čo dodať - krčmový komentár....a čo Tour ?
ja som myslel,že chce byť poslancom, kvôli imunite - asi mu to zle vysvetlili....
Z tých 631.809 kusov ošípaných je koľko v rukách slovenských chovateľov ? (to znamená bez dánov)
Koľko ks ošípaných z toho chovajú slovenské poľnohospodárske korporácie ?
Odporúčame