Sakra, prečo pravda zverejňuje každý jeden britský kráľovský prd? Ani som nepostrehol, kedy sme sa stali členom commonwealthu.
Sakra, prečo pravda zverejňuje každý jeden britský kráľovský prd? Ani som nepostrehol, kedy sme sa stali členom commonwealthu.
> Ktovie, či prezident Trump tento film videl. Asi nie, inak by chápal, aké nebezpečné je zahrávať sa s ohňom.
Ja by som skôr povedal, že ho videl... a páčil sa mu...
Je čas *** UVALIŤ SANKCIE NA USA *** za opakované snahy o rozpútanie vojnového konfliktu, a za vedenie obchodných vojen proti mnohým štátom, vrátane spojencov.
Pozorujem už dlho, že ekonómom nestačí, že ekonomika rastie. Im ide o to, aby rástla stále rýchlejšie a rýchlejšie. A ak nedajbože rast spomalí, tak to už je v podstate kríza.
Nech v roku 1 máme ekonomiku v hodnote 100 (merané v miliardách eur, dolárov, ale pokojne aj vo vreciach lieskových orechov). Ak v roku 2 rástla ekonomika o +4% bude mať hodnotu 104. Potom v roku 3 o +5%, už bude mať hodnotu 109,2 (teda +5,2 v absolútnej hodnote). Ak v roku 4 porastie v absolútnej hodnote znova o +5,2, teda bude mať hodnotu 114,4 znamená to rast o +4,76% ... teda SPOMALENIE RASTU!!! Katastrofa! Aj keď stále lepšie ako v roku 2.
Pán ekonomický analytik nehovorí o poklese ekonomiky, ale o spomalení rastu - a už to je dôvod, že sa nebudeme mať (večne) dobre. No pán analytik si nespomína na to, že rast HDP "slovenského tigra" len málo ovplyvnil rast životnej úrovne... aj na to boli vtedy grafy.
Vďaka za info - o prezidentskej akcii som si našiel reportáž RTVS, a skutočne - prví traja obslúžení mali každý jeden veľký dotykový mobil, prostredný z nich na krku solídnu reťaz s krížom, ktorá vyzerala zlatá. Oproti prvá osoba tiež s mobilom. U ďalších sa to nedalo posúdiť...
Iba ak by v reportáži hovorili, že obsluhuje menšiny a bezdomovcov, tak by to bolo pochopiteľné
Ten už nestihnú, ani keby im išiel v ústrety.
Áno, môže za to tento režim - len ste nevystihli podstatu: problémom je kapitalizmus, nie demokracia.
Koľko z tých účtov boli proste používatelia, ktorí len mali "nevhodný" názor???
Nastupuje ďalšia generácia cenzúry. Spomeňte si na to, keď vám zablokujú účet, keď raz vyjadríte svoj názor. Už teraz sa dá takých príbehov nájsť príliš veľa.
Hodnota Gazpromu sa môže merať v rubľoch alebo v eurách. V dolároch má hodnotu nulovú.
Takýto komentár môže napísať iba *****, ktorý nečíta s porozumením a nerozumie, kedy sa používa irónia.
Je čas *** UVALIŤ SANKCIE NA USA *** za opakované snahy o rozpútanie vojnového konfliktu, a za vedenie obchodných vojen proti mnohým štátom, vrátane spojencov.
njn, nemci si zabudli preladiť kalendár - v rusku je štedrý deň neskôr...
Povedal by som, že ak to bude spoľahlivé a bezpečné, tak to nebude lacné.
Ak tá plošina ide zvislo zhora dole a späť, tak zaparkované vozidlo bude môcť prísť a odísť iba ak pod ním nikto neparkuje. Ak sa bude posúvať po oblúku na vyznačenú cestu, tak to bude konštrukčne a materiálovo náročnejšie a pri parkovaní bude blokovať premávku. V oboch prípadoch budú hroziť úrazy pri nekompetentnej manipulácii. Limitovaný bude typ vozidiel, ktoré to zvládne a ktoré sa zmestia pod plošinu. Za zváženie stojí zimná údržba. Samotný mechanizmus dvíhania asi bude musieť byť napájaný, čo znamená prívod energie. Lacnejší, ale pomalší, by bol pohon na kľuku (ako bežný zdvihák keď opravujete defekt).
Ak by som mal na výber medzi postavením parkovacieho domu s 200 parkovacími miestami, alebo 200x tento mechanizmus - myslím, že lacnejší na výstavbu aj na údržbu bude parkovací dom.
Pre takých budú najlepším riešením odstavné parkoviská - zbúrajme Polus (Carrefour už aj tak skrachoval) a použime plochu tak, ako bola pôvodné zamýšľaná - ako odstavné parkovisko.
Proste, keby nebolo za čím, tak by sa tam tí ľudia nehrnuli a nestáli by v kolónach. A bohužiaľ niekedy to "za čím", je práca, ktorú človek potrebuje aby prežil. Keď bude výhodnejšie prejsť na MHD, ľudia prejdú na MHD.
Ale urobiť to spôsobom "zaplať výpalné alebo s tým črepom vypadni", to za korektné veľa ľudí nepovažuje.
Ako píšu na yimba.sk o GBC 5 (linka v mojom prísp. vyššie):
"Celá zóna tak bude mať aj naďalej súčasný charakter – zóny absolútne závislej na individuálnej automobilovej doprave"
Už som to pár krát písal detailne, teraz len stručne - ak by som využíval MHD, tak by mi cesta do práce / z práce trvala minimálne 65min. Autom je to tak 50-75% z toho, podľa situácie. MHD je teda na úkor flexibility, hygieny a času pre moju rodinu.
Áno, za riešenie považujem nové parkovacie miesta - špeciálne pri novej výstavbe (ale aj podzemné k existujúcej), okamžité zastavenie zahusťovania výstavby (byty, kancelárie), a podľa možností postupné znižovanie zahusťovania (keď sa dá, nahradiť niektoré kancelárske budovy parkovacími domami).
Prečo je doprava na prievozskej nenormálna? Lebo bolo husto, a niekto dovolil stavať aby bolo ešte hustejšie - tupý kapitalistický prístup, ktorý zohľadňuje len zisk - viď USA, tam sa ide krokom aj na 6 pruhovej diaľnici.
Čo koho do toho, či niekto "šantil" alebo "nešantil" v spomínaných obdobiach... To kto tam "šantí" teraz vás nezaujíma? Brána na tunel sa objednala a montovala v tomto roku. A pokiaľ ja viem, tak za 10x nižšiu cenu ako bombasticky zistil Matovič.
Dopravu mal od volieb pod palcom Brecely (Sieť) a následne Érsek (Most-Híd). To sú tiež "smeráčikovia"? Zase "lebofico"?
Ešte doplním linku na článok o Galvaniho BC 5: https://www.yimba.sk/galvaniho-business-cent…
"GBC V naďalej prispeje k posilneniu lokality ako významného miesta dochádzky za prácou v rámci Bratislavy, k čomu má dobré podmienky – minimálne z hľadiska obsluhy automobilovou dopravou. Pri počtoch zamestancov v celej lokalite (ide o tisíce ľudí) by však bolo adekvátne, aby bolo viacero použiteľných spôsobov, ako územie obslúžiť."
"Hoci sa oblasť nachádza na rovine a vo veľkej blízkosti sídliska na Ostredkoch (aspoň vzdušnou čiarou), priame bezpečné spojenie neexistuje. V bezprostrednom okolí nie je ani meter cyklotrasy, ktorú by mohlo oceniť mnoho zamestnancov. Spojenie so sídliskom blokuje železničná trať."
"Celá zóna tak bude mať aj naďalej súčasný charakter – zóny absolútne závislej na individuálnej automobilovej doprave"
Odporúčame