Jasné, podľa vás mladý Trnka z Gerulaty klamal, keď Blahu umiestnil v rebríčku vplyvu na Facebooku na prvé miesto.
To si mýlite s Matovičom, ktorý fotil svoje ponožky a hrnce.
Jasné, podľa vás mladý Trnka z Gerulaty klamal, keď Blahu umiestnil v rebríčku vplyvu na Facebooku na prvé miesto.
To si mýlite s Matovičom, ktorý fotil svoje ponožky a hrnce.
Keby ste tušili aspoň niečo o histórii, tak by ste nepísali takéto kraviny. Che Guevara bol vlastnými spolubojovníkmi uctievaný. Hnusil sa iba americkým veľkostatkárom, ktorí vďaka nemu prichádzali o majetky, kde na nich dreli miestni obyvatelia, ktorí možno neboli oficiálne otrokmi, ale ich život nebol veľmi odlišný.
To je tak, keď si diskutujúci s nemeckou prezývkou mýli "zotrvanie" s "adorovaním". Mať v kancli vyvesenú eurovlajku nie je povinné, ani americkú agentku na stene - tú nemajú už ani vo väčšine škôl.
To, že sa 6x denne neklania eurohviezdam na modrej zástave neznamená, že popiera sľub o zotrvaní v EÚ.
Nebudem oponovať, v Štokholme už zrušili vjazd vozidiel so spaľovacími motormi... BA môže ísť ešte ďalej, a zrušiť všetky vozidlá (možno s výnimkou rikše na ľudský pohon). Cesty na vjazde zo všetkých smerov prekopať a nebude žiadny problém
Nie každý, kto sa vezie v aute, ide tak na ľahko, že by sa odviezol aj v MHD. A pri spoľahlivosti MHD, alebo keď je taká natrieskaná, že stojíte nie vždy na vlastných nohách... áno, mám niečo proti.
Určite treba zrušiť pruhy na Šancovej (možno aj všetky), lebo na Hlavnú železničnú stanicu chodí autom priveľa cestujúcich. Klesne tým vyťaženosť stanice a takú nepodstatnú stanicu už nebude treba renovovať, takže mesto ušetrí.
V Tomášove určite plánujú postaviť gymnázium, viaceré stredné školy a minimálne detašované pracovisko UK BA. Všetko preto, aby sa cesty, ktoré máme, vôbec nemuseli používať, a BA bude zívať prázdnotou. No kým sa to podarí, ešte veľa PHM pretečie.
Či vám nad 9. ročník ZDŠ mentálna predstavivosť nesiaha?
Najslávnejší je u nás Mesežnikov. Prízvuk nestratil, ale kopne si do RF kedy sa len dá.
Súhlasím, len v prípade ESETu sa musí uznať, že sú financovaní zo svojej podnikateľskej činnosti, ktorej záber je celosvetový. Nie sú odkázaní na dotácie.
Aha, ďalšia ruská emigrantka, ktorá nenávidí svoju krajinu až tak, že pojem "zahraničný agent", ktorý v USA zaviedli už pred 2. svetovou vojnou, podľa nej pochádza z Ruska spred 11 rokov. Len aby mohla Fica označiť za ruského agenta.
Budem parafrázovať, potrebujeme zákon, ktorý bude mať "za úlohu postihovať ... aktérov, diverzantov a agitátorov, ktorí na území Slovenskej Republiky (SR) šíria propagandu."
Lebo snahy maskovať cudzie vplyvy za "dobromyseľné" mimovládne organizácie, sme už dávno prekukli.
Blbosť. Niektorí bežní civilisti možno už ušli, ale všetci šancu nemali.
Aké ľahké. Stačí vidieť čiernobielo a iné informácie nepočúvať. A ešte druhú stranu dehumanizovať: stredovek, zvieratá a pod.
Áno, stačí sa pozrieť ako sa žije v ktorej krajine, a hneď bude jasné, kto koho okupuje na nedá mu dýchať.
> Izrael sa snažil o mier, teroristický útok to narušil, povedal Netanjahu
To určite. Napríklad výstavbou nelegálnych židovských osád na okupovaných územiach.
Keď Stanko1, ako volič minulej vlády, túži práve po týchto menách, mal osloviť Matoviča a Hegera, kým ešte mal tú možnosť. Teraz je už neskoro.
Zlý sen? Matovič, Naď, Mikulec, Remišová, Budaj, Dedoles, Gröhling, Krajčí, Lengvarský, Korčok... to bol zlý sen.
Kaliňák už ministrom bol, a pod jeho vedením sme dobehli meškanie pri zavádzaní Schengenu (meškanie, ktoré má na svedomí práve pravica).
No táto, po novom opozičná, banda jajká, lebo pre nich je zlým snom každý, kto nie je z ich klubu, lebo sa ukáže, ako ničili tento štát. Už nie len všeobecne, ale pekne menovite, s vyvodením zodpovednosti.
V prvom rade to nie je pravda. Napr. D4R7 nepatrí do TEN-T.
V druhom rade, aj keby sa všetky diaľnice stavali len v súlade s TEN-T, bolo by to úplne v poriadku, pretože do TEN-T sme dali také trasy, ktoré sú pre nás dôležité (určite nám ich nikto nenadiktoval z Bruselu). Samozrejme, fungujú aj ako medzinárodné spojnice.
Nie, článok nie je iba o medzinárodnom koridore, ale o prepojení severnej diaľnice D1 s R1 pri BB. My nestaviame cesty len preto, aby cudzinci mohli ľahšie prejsť cez naše územie, ale v prvom rade, aby naši obyvatelia mohli ľahšie cestovať po území SR.
A v momente, keď bude diaľnica popod Donovaly, budú aj naši ľudia viac cestovať po tej trase ("prečo by sme nešli do Bešeňovej, keď to máme za pár minút?"), ale možno pribudnú aj ďalšie obchodné spojnice medzi PL a HU, pre ktoré doteraz SR tvorila bariéru.
Medzi "juho-západom" a "severo-východom" sú teraz 3 základné koridory, z ktorých každý má svoj lievik, kde sa to komplikuje: Strečno, Donovaly a Čertovica. Pri Strečne sa prepadáva vozovka a padajú skaly, horské priechody sú hlavne v zime značne nebezpečnejšie. Z pohľadu dostupnosti by práve diaľnica popod Donovaly zlepšila možnosti presunu.
Určite si treba pozrieť mapku diaľnic a plánovaných diaľnic, ktoré NDS pravidelne aktualizuje: https://ndsas.sk/stavby/dialnicna-siet
> "Kritériá medzinárodného cestného koridoru TEN-T najvyššieho európskeho významu však nenapĺňa žiadny z posudzovaných variantov, keďže intenzity tranzitu medzi severom a juhom sú nízke"
Nie sú nízke náhodou práve preto, že chýba solídny koridor?
Ťažká kritika na základe chodbových rečí...
Tak toto môže povedať niekto, kto nič nevie, nič nevidel a nič nečítal.
Odporúčame