Týpek to mal evidentne pod kontrolou - keď sa mu pred nosom zavrela závora, ešte cúvol, aby nestál na koľajnici, ktorá bola pred ním, a zároveň nestál na koľajnici za ním, po ktorej išiel vlak.
Lenže na tomto prípade vidieť chybnú konštrukciu závor. Existuje variant, keď je závora len na vjazde do koľajiska, nie na výjazde - ak by to bol tento prípad, dodávka vyjde bez problémov. Nevýhoda je, že sa cez protismer dajú obísť aj spustené závory. Poznám aj variant so závorami na vstupe aj na výstupe, kde sa najprv spúšťa závora na vstupe a až s krátkym oneskorením závora na výstupe (a dvíhajú sa v opačnom poradí) - aj to by bolo lepšie pre túto dodávku.
V každom prípade, ak hrozí zrážka s vlakom, tak treba proste preraziť závoru a vypadnúť z koľajnice. Škoda bude podstatne nižšia ako keď vozidlo zničí vlak.