Nuž,
Mesežnikov, Mesežnikov! Taký statočný, vzorný komsomolec, normalizátor, si bol!
A teraz sa nechávaš vydržiavať tými americkými "imperialistami", proti ktorým si predtým bojoval?
A koho zradíš najbližšie?
Nuž,
Mesežnikov, Mesežnikov! Taký statočný, vzorný komsomolec, normalizátor, si bol!
A teraz sa nechávaš vydržiavať tými americkými "imperialistami", proti ktorým si predtým bojoval?
A koho zradíš najbližšie?
Nuž,
nezdá sa mi, žeby ostatní aktéri predstavovali holubice mieru.
Nuž,
ešte žijú u nás pamätníci, ktorí spomínajú, ako po smrti Ďžukašviliho, na niektorých dedinách horliví súdruhovia "imitovali" smútok bratského sovietskeho ľudu a v tomto duchu vyzdobili riadnu rakvu, zavinuli do sovietskej zástavy, prešli s veľkou pietou a dychovkou za Pochodu padlých hrdinov, cez celú dedinu a tam akože nebožtíka slávnostne vystavili na katafalku. Samozrejme v noci čestná stráž. A vraj, našli sa aj takí ľudia, ktorí ho úprimne oplakávali. Paradoxne, najviac sa tomu čudovali a boli tým prekvapení samotní súdruhovia, čo ten celý "cirkus" zorganizovali.
Prečo to všetko spomínam? Preto, že táto ľudská komédia je stále aktuálna a veselo pokračuje. Niekto sa angažuje úprimne, niekto pre kariéru a peniaze.
V Rusku má niekto v úcte "báťušku" cára, iný Lenina, ďalší Stalina.
V Nemecku, paradoxne iba v bývalej NSR, tam ľuďom vymyli mozgy úplne. Nemci si sypú popol na hlavu od rána, do večera.
A prečo? O tom je tiež zakázané diskutovať, lepšie povedané, neodporúča sa.
Nuž,
musím ťa sklamať. Citujem z ruskej Wikipédii Kamaz:
Konštrukcia prvej generácie automobilov a motorov Kamaz-5320 je založená na perspektívnej rodine vozidiel ZIL-170 (6x4) a ZIL-175 (4x2) vyvinutých Moskovskou automobilovou továrňou. IA Likhachev a jaroslavský motorový závod v rokoch 1967-1969.
ZIL-170 je sovietsky stredne dlhý nákladný automobil, vyvinutý v roku 1968. Základom pre výrobu ZIL-170 poslúžila kanadská International COF-220
Nuž,
aby sme boli objektívni.
Fabrika Kamaz vznikla na báze najnovších západných technológií, na ktorých sa podieľalo niekoľko desiatok popredných svetových firiem. Sovietske vedenie si uvedomovalo, že ťažkopádny štátny aparát, by sa nikdy nezmohol na takýto projekt, bez medzinárodnej spolupráce. Aj prvý prototyp vozidla Kamaz, bol priamo odvodený od amerického modelu. Podobne, ako Lada mala talianskeho predchodcu. Takže Kamaz je výsledkom úspešného uplatnenia západných technológií v sovietskom priemysle.
Nuž,
takže vážení občania!
Tie vaše tančeky okolo nádob pre separovaný odpad, sú úplne zbytočné, pretože všetko nakoniec končí na smetisku, na jednej kope. Ďakujeme za vašu občiansku statočnosť!
Nuž,
sú ľudské veci, vlastnosti, spôsoby, ktoré nie sú zakotvené nikde v ústave ani v zákonoch.
Pán prezident, bol zvolený priamo ľudom. Mal by mať určitú noblesu, cit pre mieru a vyváženosť vzťahov, voči parlamentu a vláde. Budovať si svoje akési druhé mocenské centrum, opozičné voči vláde, nič dobrého neprináša.
Nuž,
vidíš, darmo je spoločný základ troch náboženstiev, ale iba jedno z nich, kresťanstvo predstavilo Boha, ktorý je bezpodmienečným Pánom a Vládcom celého ľudstva a celého vesmíru.
Ježiš, podľa kresťanov, ako Boží Syn svojou smrťou a zmŕtvychvstaním premohol smrť, zmieril celý svet s Bohom a tak ho vykúpil od smrti a zatratenia. Kresťanský Boh nie je ako v iných náboženstvách určený iba pre hŕstku vyvolených, ale otvorený pre každého, bez ohľadu na rasový pôvod, spoločenské postavenie, sociálne začlenenie.
Kresťanstvo sa stalo základom pre západnú civilizáciu, a to je skutočnosť, ktorá platí pre každého človeka bez ohľadu na jeho náboženské presvedčenie. Komplexnosť vnímania sveta, vzdelanosť, kultúra, humanizmus, iba v kresťanstve dosiahli najvyššiu úroveň.
Nuž,
Nepľuj do studne, z ktorej si sa napil.
Za to, že je z teba človek, že môžeš prejaviť svoj názor, ďakuj kresťanskej civilizácii, ba aj tým križiakom!. Ak poznáš lepšiu, daj vedieť!
Nuž,
pre aktivistov bratislavskej kaviarne.
O žiadne tzv. tajné prijatie 1300 migrantov nejde. Ide o bežný proces ktorými prešli osoby uchádzajúce sa o azyl. Sú to oficiálne údaje, nie tajné, prístupné na webovej stránke Helsinského výboru.
Nuž,
to mi chce niekto nahovoriť, že Ukrajina nedokáže vyrobiť automatické strelné zbrane, že nemá zbrojársky priemysel? A čo používali doteraz, gumipušky? Niekto sa už teší na kanadské provízie.
Nuž,
vivat SITA! Článok za všetky drobné!
Manžel doma manželke, po príchode z práce:
"To bola teda gremiálka. Ten náš riaditeľ mal na nej trojhodinový prejav."
"A o čom rečnil?"
"To sme sa nedozvedeli."
Nuž,
akáže súdržnosť?
Sú tu dve EÚ. Ekonomická a mocenská (NATO).
V oboch ťahajú za kratší koniec členské štáty z bývalého Ostbloku. Stačí si zobrať výšku poľnohospodárskych dotácií, ktorá je na Západe EÚ dvojnásobná, ako na Východe EÚ. Ako sa potom môže hovoriť o rovnocennom konkurenčnom prostredí?
A tak je to aj pri sankciách voči Rusku. Jestvuje oficiálna doktrína, ktorú musí Východ EÚ striktne dodržiavať a neoficiálna, kde Západ EÚ sleduje svoje "národné" (bokovky) obchodné záujmy (Spoločný podnik Nord Stream, Gazpromu, E.ON, BASF, holandská Gasunie. Predsedom dozornej rady je bývalý nemecký spolkový kancelár Gerhard Schröder, ako aj vo firme Rosnefť.)
Zvláštna kapitola sú "spanilé jazdy" Francúzska, Talianska, GB do Lýbie, ktoré nepovažovali konzultovať s Východom EÚ. Dôsledky celej vojnovej operácie vyústili do migračnej krízy, kde sa už odrazu žiada, pod hrozbou sankcií, aby bol Východ EÚ odrazu solidárny.
Východ EÚ musí byť dôraznejší a mal by sa zomknúť okolo V4.
Nuž,
preboha, kde ten ideál ženskej príťažlivosti, nežnosti, zvodnosti, Nemci našli?
Nuž,
zaujala ma posledná veta:"Švédsko vlani usporiadalo manévre, ktoré boli najväčšie za posledných 23 rokov."
Ešteže že tým švédskym, bojaschopným mužom, má kto postrážiť mladé manželky.
Nuž,
mala by sa tu rozvinúť verejná diskusia na túto tému. Samozrejme uvedomujem si, žeje to iba moja utópia, vzhľadom na silu a záujmy určitých ideologických zoskupení.
Chýba tu štúdia, ako by vypadala činnosť týchto mimovládok, keby neboli financované Šorošom a museli by si zháňať rôznych mecenášov. V tom prípade by sa ukázalo, že 95% dobre platených zamestnancov-aktivistov, ktorí sa v súčasnosti pilne hlásia a angažujú v šorošovej ideológii, by sa na všetko vykašlalo.
Takže klasika; ak máš peniaze, ľudí si kúpiš a zmanipuluješ, podľa potreby a nepotrebuješ na to ani demokratické voľby.
Nuž,
predefinovanie zvieraťa z veci na cítiacu bytosť, je dvojsečná zbraň.
Ochrancovia zvierat môžu po čase prísť s nápadom, že držanie psov v bytoch je tiež svojím spôsobom týranie zvierat a budú žiadať pravidelné venčenie zaznamenané v čipe, ktoré v prípade nedodržania programu venčenia, bude trestané finančnou pokutou.
Nuž,
rozostavanosť, odovzdanie úsekov, nie je presný obraz, podľa ktorého sa dá hodnotiť prístup vlády k problematike výstavby diaľnic.
Rozhodujúci ukazovateľ sú vyčlenené investície zo štátneho rozpočtu, aby výstavba diaľničných úsekov mohla plynulo pokračovať.
R. 1998 bolo vyčlenených na stavbu diaľnic 16 mld. Sk.
Po nástupe Dzurindovej vlády, bolo r. 1999-2000 vyčlenených 500 mil. Sk na následné zakonzervovanie rozostavaných úsekov.
Až ku koncu volebného obdobia, r. 2002, uvoľnila Dzurindova vláda zo štátneho rozpočtu 10 mld. Sk na stavbu diaľnic.
Nuž,
čo s tebou Stoik. Veľmi sa dopredu ospravedlňujem, ale použijem spôsob komunikácie "systém Blahová".
Pozri Stoik! Prd vieš ty, o živote!
Dva roky po rozvode, býva s nami moja 11 ročná vnučka spolu so svojou mamičkou, mojou dcérkou. S vnučkou chodíme mesačne na "sedenie" k psychologičke. Dcérka odmieta komunikovať s otcom, pretože jeho odchod za frajerkou, pokladá za zradu. Pani psychologička, neskutočne ústretové žieňa, s nekonečnou trpezlivosťou sa venuje aj našej vnučke. Vysvetlila nám, že to chce čas, kým to tá detská dušička celé "spracuje". Získané poznatky pani psychologička konzultuje s nami aj s pridelenými sociálnymi pracovníkmi. Neskutočne milé tety a ujovia. Asi máme šťastie na senzačných ľudí.
Žiadnu pracovníčku, ani pracovníka, typu "Bláhová", som nestretol.
Proste, celkom obyčajný život a svet.
Nuž,
Maďarsko sa príkladne stará o svojich krajanov, na Felvidéku.
Ešte aj maďarským pestovateľom zeleniny na Slovensku poskytujú finančné dotácie.
To iba Slovensko vie byť k svojim stredoslovákom a východniarom macošské.
Keď sa po voľbách r. 1998, už za Dzurindovej vlády zastavili na štyri roky práce na diaľniciach, Mečiar varoval vládu, že v tom prípade Maďarsko dokončí diaľnicu skôr a Slováci z Východu sa ňou dostanú pohodlne do Bratislavy. Samozrejme, aj platby za diaľničné mýto, skončia v štátnej pokladnici Maďarska.
Keby som bol Maďar, čudoval by som sa, samozrejme žartovne: "No nie sú tí Slováci Buta Tóti?"
Odporúčame