Re: navratnost
Som zabudol napisat ze nejde o htp ale 1,4 16V(myslim ze naj motor co sa do fabie I daval) a meral som to!!!!Tiez som nazoru ze namiesto tychto ´´eko´´naftovych verzii by mali mat v ponuke auto na lpg.
Re: navratnost
Som zabudol napisat ze nejde o htp ale 1,4 16V(myslim ze naj motor co sa do fabie I daval) a meral som to!!!!Tiez som nazoru ze namiesto tychto ´´eko´´naftovych verzii by mali mat v ponuke auto na lpg.
navratnost
Newiem si predstavit kupujuceho takehoto auta v tejto triede sa peniaze do nafty neoplatia,rozdiel spotreby neni az taky velky ako ceny auta.Ja tej spotrebe verim,samozrejme kto si kupuje eko auto musi aj eko jazdit.Ale podobne hodnoty sa daju dosiahnut aj s benzinom.akurat vcera som to skusal na ceste CA-ZA(tiez fobia) a dostal som sa na 4,1l/100km tak newiem ci sa mi na tom 1-1,5l/100km oplati ta vysia obstaravacia cena a to este na aute z ktorych vycsina sa nenajazdi ani 200000.
skoda,simply error.
No k tej vydrzi tych fabii,no 300tis mozno ale s tazkostami a velkymi investiciami,my mame na fabii I najazdenych 180tis,ale je to dost poruchove auto mame hlavne problemy s elektrikov,menili sme celu riadiacu jednotku,teraz central si robi co chce el.okna su pokazene uz od nova niekedy sa len tak samocinne stiahnu a to aj ked je auto zamknute!!!!!!!to nevravim o strasne dlhom zohrievani motora,neviem kto navrhoval tepelny okruh ale aby sa 3liter zohrial 3krat rychlejsie ako 1,4ka !!!!urcite to neni servisom,auta maju dobry servis,teplu garaz ved auto co ma rovnake podmienky BMW 528i ma bez problemov najazdenych 700tis a myslim ze milion hravo zvladne a to bez GO,jedine co to chce su spotrebne diely:spojka,platnicky....
Odporúčame