Super!
keď nemáš parkovacie miesto v práci, dochádzaj MHD alebo zmeň prácu. Je to jednoduché.
článok je o tom, že Stellantis ako súkromná firma nové emisné normy podporuje.
Už nevyplakavaj. V živote som nepočul niekoho takto nariekat kvôli 39€ ročne.
Máš pravdu, že 300+ kph je pre nás nanič.
Ale 200-250? to by šlo. Veď 160 dnes idú tie vlaky ako nič.
Podľa mňa máš len zle auto. V iných autách to funguje normálne
Chcimirovia to nepochopia....
ty si ako progresívny politik: načo je komu také veľké auto? Načo je komu 300 koní? Načo je komu veľký byt?
Je sloboda, čo riešiš. Výrobca to vyrába, možno to ani nikto nekúpi, ale čo je teba do toho. Je to medzi výrobcom a jeho zákazníkmi.
Nemáš do toho čo hovoriť.
PS: auto je to pekné, možno aj za primeranú cenu, ale je to auto, ktoré treba hneď po záruke predať. Takže nič pre mňa.
Podľa mňa superb sa už v manuale nerobí. Konkrétne vozidlo je v automate, s pokovenym oknom, el.kufrom a roletkou plus ďalšie Veci, nepamätám si to.
Ak chceš auto pre seba a plánuješ ho mať aspoň 10 rokov, tak určite má zmysel rozmýšľať týmto smerom.
Ak kupuješ služobné, ktoré pôjde do 5r preč, zatiaľ je určite lepšia voľba spalovak s dobrým renomé, čo superb má. Po 4 rokoch ho predas za +-50% ceny nového. To sa ti u elektro nepodarí.
Teraz som vyberal superb kombi do op leasingu. Cena vozidla 38k. Nie je to v holobyte. Cenníky neriešim, je kríza, dávajú zľavy.
53k je plug-in hybrid v novinárskej výbave. Nevieš čítať?
Prijemne vybavený 2.0tdi stoji 38k. To nie je zlé.
Súhlasím. A navyše majú nižšie prevádzkové náklady ako konkurencia, takže v priebehu času sa ten rozdiel v obstarávacej cene znižuje.
Meno pivovaru a kto hodnotil to pivo?
prosím ta nájdi ten test. Inak si budem dosmrti myslieť, že to bolo druhé miesto odspodu.
PS: sorry, ale myslieť si že matador mal lepšiu gumu ako continental a preto tú gumu continental zakázal... to je konšpirácia akože je zem plochá.
pozri, každý test treba brať s rezervou. Už len meranie výkonnosti na snehu. Sneh môže byť zľadovatelý, ujazdený, čerstvý mokrý, čerstvý prašan. Iný sneh je prírodný a iný je nasnežený delom, iný sneh je pri -3 a -20.
Fuldu si si vybral, lebo mala dobré výkony na ceste, to bolo objektívne hľadisko. Nemôžeš ale viniť ADAC, že netestuje gumy ešte po dvoch rokoch. Veď nemusela to ani byť chyba Fuldy vo výrobe, možno boli zle skladované. To už je ťažko povedať.
Subjetívna skúsenosť môže byť dobrá, keď povie, že po dvoch rokoch guma stvrdla, ale zhoršovanie jazdných vlastnostní vplyvom ojazdenia gúm je prirodzené, rovnako ako to, že sa pomaly opotrebuvávajú tlmiče...
máš 100 bodov, lebo subjektívne hodnotenie je najlepší test... "šak keď som išjeu, tak to brzdílo, zatočílo, tož skvelá gumka"!
nechceli rozbiť testovacie auto.
ja by som to tiež neobul.
Som fanúšik železnice.
Škoda že v SR sa tohoto nedozijem.
počkaj, akože mám ísť teraz hľadať tvoje príspevky dozadu aby som skopíroval ako nariekaš, že keď už sa robia elektromobily, tak aspoň niech to nie sú veľké neekologické SUV ale malé ekologické autá?
aspoň maj stabilné názory :-D
Odporúčame