áno, ale ako vidíš, rus veselo zbomarduje aj školy aj nemocnice. Takže treba ich najskôr pred hordou ochrániť.
áno, ale ako vidíš, rus veselo zbomarduje aj školy aj nemocnice. Takže treba ich najskôr pred hordou ochrániť.
nemyslím si. že nežná bol "oklam" ale inak súhlas. Žiaľ to je mentalita tohoto národa, stále veria, že úspech sa dá dosiahnuť bez práce.
Autá sú to pekné a týmto ťahom majú kopec reklamy úplne zadarmo...
40 predaných kusov hovorí za všetko
Čakám na hejterov, že 3 valec :-D
Auto sa nedostane do SR alebo do EÚ?
Spôsobom života skôr SNS, nie?
pretože ako vidíš na obrázku, tak tie kamery majú rôzne automatizácie - kreslenia čiar, automatické priblíženia, skladanie obrazov do 3d atď.
V neposlednom rade, výrobky z aliexpresu sú vždy lotéria, takže to, že to funguje určite nie je nejaká norma.
je tam jednoznačna napísané, že to tak nebude ale ty hneď konšpiruješ
stačí si prečítať zákon. Kolobežky, kde majiteľ je mimo územia SR, PZP nepotrebujú.
Druhá vec je, že pri zdieľanej kolobežke je vodič vždy identifikovaný.
nechápem čo ľudia hľadajú keď chcú bývať na kolibe
motor sa karbónuje tak či onak, horšie je keď sa zničí dvojhmota, to je potom drahá oprava a za pár ušetrených dcl paliva sa to neoplatí,
čo sa týka plugin, nie je prečo byť sklamaný. Keď nenabíjaš, tak je jasné, že za na papierovú spotrebu to nepôjde.
"10 kWh elektriny na 100 km. Len pre názornosť – je to približne rovnaké množstvo elektriny, ktoré zodpovedá napríklad tomu, ako by ste bežnú domácu klimatizáciu používali cca tri hodiny."
Chcel by som upozorniť, 3,5kw klimatizácia má reálnu špičkovú spotrebu cca 900w, ale v praxi ma takáto klíma spotrebu 300-500w. Je to totiž tepelné čerpadlo s účinnosťou 1/4.
10kwh na tri hodiny má klíma ktorá chladí priestor cca 1000m2
To vážne riešia zvýšením pokút? Bože to sú kreteni
Ja si nemyslím, že čínan je lepší.
Pozerám testy čínskych aut, ktoré sa sem vozia, a nevidím v ničom, že by boli lepší. Benzínové motory majú "smädnejšie" a elektrické nemajú účinnosť ako napr motory tesly.
Ostatné technológie, ako svetlá, airbagy, a asistentov kupujú ako všetci ostatní od bosh, denso, valeo atď.
Pracovná sila v Číne nie je v zásade lacnejšia ako v SR.
Takže nie sú lepší a lacnejší nemajú prečo byť - a ak reálne ponúkajú nižšie ceny, tak je to na úkor niečoho, čo nevidíš. Takže buď je to kvalita, bezpečnosť, alebo sú tam dotácie.
Ad tvoje vyjadrenie: všetky vlády dotujú automobily. Nemyslím si. Dotácie musí schvaľovať EÚ, inak je to nedovolená pomoc. Ak sa niekde dotuje, tak je to v prípade, že sa stavia automobilka tam, kde je nad rámec vysoká nezamestnanosť. Ale plošne sa určite nedotuje.
s teroristami sa nevyjednáva
Bezosporu pekné auto, verím že aj dobre jazdí, ako väčšina mazd.
Autor píše, že majú technológie, s ktorými majú úspech, ale zároveň o dva odstavce nižšie napíše, že sú na chvoste predaja v EÚ.
Myslím, že predaje sú slabé, lebo je to auto pre malú časť spotrebiteľov - je veľmi malé. Veď je to rovnaká trieda ako octavia / golf.
Mazda? Veď to hrdzavie ako fiat. A ten naftový motor mazdy s výrobnou chybou, kde majitelia trpko platili za opravy, na to si zabudol?
Na hondu nič zlé nemám, ale cenou je to ako premiovka. A Lexus...mal som, nie je moc čo kritizovať, ale je to premiovka, zlá konfigurovatelnost a jeden servis na celú SR.
Treba sa v tých autách aj previesť. Škoda Octavia je najdrahšia v danej triede , ale keď si do nej sadnes a prevezies sa, tak je lepsia ako i30.
i30 nie je zlá, to nehovorím. Ale octavia je vyššie.
Odporúčame