projektant nepochybil. Pochybil obstarávateľ, nominant strany SMER SD
projektant nepochybil. Pochybil obstarávateľ, nominant strany SMER SD
Napísať článok o hodinkách a nenapisat typ pohonu je ako napísať článok o aute a nenapisat nič o motore...
vzdelaný človek možno zarába 10tis mesačne, takže si vyberie také auto a typ financovania, aké vyhovuje jeho potrebám a pocitom.
To sa mi nevidí čo píšeš o tej dsg - táto má mokré spojky. Tak isto výkon motora nie je žiaden extrém.
Problém je to dpf ak niekto jazdí veľa po meste. Ale veď majú aj benzíny v ponuke, aj bez 4x4.
Je dobré, že je takéto auto v ponuke, hoci pre mňa to nie je.
Pred Covidom je 5 rokov dozadu, dnes zarábaš o 20% viac.
Keby si nevypisoval po internete ale vzdelával sa, mohol by si si takého auto dovoliť. Takto máš hrdzavu mazdu.
Ty budeš nejaký vedec, vynálezca, alebo mysliteľ.
Išiel 182
Keby 152, tak mozeme polemizovať
skús rozviesť ako čínan učí kultúre. Lebo takto vyzeráš ako hlupák čo len opisuje
keď chodím na Kolibu tak pravidelne tam vidím Sklasse s napojeným káblom. To že ty si lenivý neznamená, že sú leniví všetci
"vs 7l na 100km = 10,50€"
tu máš cenu benzínu
Poctar by to vypočítal, ale v zásade nejakých 18kwh na 100km = 3,60€ vs 7l na 100km = 10,50€
Rozdiel 6,90 tzn na ušetrenie 12tis € potrebuješ 174tis km.
To sa rozhodne neoplatí.
Ak si niekto miesto porsche kúpi xiaomi, tak si aj miesto rolexiek kúpi casiovky. A taký človek neexistuje. Buď chceš porsche kvôli statusu alebo nechceš.
Dnes keď zoberies hocijaké dobre auto, napr e Klasse, tak jazdíš za 7l nafty celý rok, ale to je dnes 10 eur.
A ako píšeš nižšie, tých 20-22kw krát 0,40€ za kWh je menej ako 10 eur, pričom takto by väčšina ľudí nabijala 2-3 krát za rok. Všetko ostatné nabíjas za 0,10€. Nie je o čom.
300km za 20min - to je super. To už stačí 95% vodičom.
Je super ako sa elektromobilita vyvíja. Nakoniec už 2035 nebude strašiak.
Bojíš sa sledovania a pritom vypisujes o sebe hlúposti po internete. Netreba ťa draho sledovať, sám dávaš na známosť že si jelito
Kanibalizacia v rámci skupiny je bežná obchodná taktika, ktorá prináša zisk.
Neviem či sa naši zamestnanci vw dajú považovať za otrokov, keď zarábajú nadpriemerne.
Áno, ale na 800 a viac voltove batérie potrebuješ viac článkov, čo zvyšuje cenu. Cinanom je to jedno, dotojuju to, ale v EÚ to musíš vedieť predať a zarobiť.
Nie, nevidel. Pozeral som sa na to, že sú to jednoduché autá.
To by ma fakt zaujímali napr tie závady Hyundai i20 a i10, kde doslova ani nie je čo na pokazenie.
Odporúčame