Ad blue s dpf nič nemá
Ad blue s dpf nič nemá
10 rokov vydržia a potom je policajné auto tak či tak na odpis
Tie skratky na palubnom počítači musel písať nejaký dement. Je fakt smutné, že časť národa nepozná základné gramatické pravidlá. A ešte smutnejšie, že to niekto bez kontroly pustil von.
Auto pekné a za dobrú cenu.
potom sa na VW fóre nezabudni stažovať na nekvalitnú spojku...
Otáčky turba nie sú úplne závislé od otacok motora ale aj od polohy plynu. Na prudkom stúpaní napr za L,Mikulášom na Východnú ideš do kopca a turbo fúka ďaleko viac a teda má aj vyššie otáčky ako keď ideš opačným sm - turbo vtedy takmer nič netlačí.
Chladiť treba vždy po diaľnici.
A dobré je, že mnohé autá majú dochladzovanie aj po vypnutí motora.
Prečo sú tesly smejdy? Lebo to hovoria na autoroforum?
Myšlienka je to určite lepšia ako tlačiť všetkých do elektromobilov.
Čo sa týka plug-in hybridov, tam by mal majiteľ preukazovať nabíjanie.
Nehovorím, že ES je zlé auto, ale za 53t máš ES v základnej výbave, s napr jednoduchými led svetlami, dvojzónová klíma, predokolka, 9s na 100
Superb v testovanej verzii je proste iný vesmír.
a ešte jedna poznámka, ktorú si ako bývalý majiteľ nemožem odpustiť: lexus nie je auto pre široké masy, a hoci ten môj nemal vysoký nájazd a bol v stave nového auta, nemohol som sa ho zbaviť. Superb by mi trhali z ruky. Suma sumárum, celkové náklady na lexus budú omnoho vyššie oproti škodovke, ako by si si na prvý pohľad (do cenníka) myslel.
Max rýchlosť kamiónov je 86km/h
Lenže moskvic sa robil 1980+ a tá 2cv od 1955...
Pre výrobcu nemusí byť dôležitá cena, ale škôr marža. Ak na vw id zarobí 10%!a na lavide 1%, tak mu stačí na rovnaký profit predať 10tinu id.... A nezer tak to autoforum, rozmýšľaj
V EÚ je kopec automobiliek, ktoré nevznikli pred 100 rokmi.
To že ty to nevieš je tvoja základná neznalosť, hlavne že si napísal nezmyselný elaborat.
iste že nie.
Ale ak príde silná konkurencia a EÚ výrobcovia predajú 50% z toho čo dnes, tak to ohrozi európsky autopriemysel.
je to jasnejšie?
Áno, ale tým okrem mailov, vyhľadávania, nákupov, histórie aké stránky si navštívil dávaš Google info, kde sa práve pohybujes a kam ideš.
A to množstvo ľudí nechce.
Odchodom západných firiem sa fabriky nezavreli, odkúpil ich štát alebo miestni podnikatelia. Kým sa výroba rozbehne pod novým manažmentom, zamestnanci sú na znizenych uvazkoch alebo na nútených dovolenkách. Nesmú ich prepustiť.
Na druhú stranu, iste chápeš, že človek pracujúci v gumarni nemôže ísť zo dňa na deň pracovať do zlievarne.
Takže nezamestnanosť nemajú, ani ľudí. Ruský zázrak (ale len kým majú peniaze - potom začne sranda)
Asi by si bol prekvapený koľko väzňov pracuje. Na izbe totiž nemajú Facebook, Instagram ani Pravdu, tak hocičo je pre nich lepšie ako pozerať 12h do steny.
Druhá vec je, že v III.nv skupine to možné nie je.
Otázka na teba : chcel by si auto montované niekym, kto je do práce donútený? Preto je práca dobrovoľná...
Ďakujem za článok, dobre urobené.
Som prekvapený tým čo píšeš. Na druhú stranu verím dátam zo spritmonitor - ak je z každej skupiny aspoň 50 áut.
Nezabehnute auto spraví 0,5-1l rozdiel a 10st rozdiel v teplote pri krátkych jazdách pol litra aj viac.
Nedáva zmysel aby s dsg bola vyššia spotreba. Kedy ste tú verziu testovali? V článkoch to nájsť neviem.
Odporúčame