Lada 2107 nebola len prezlečeným Fiatom 124
autor sa mýli v niekoľkých veciach: v Prvom rade Lady mali vo svojej dobe dobré spracovanie aj na západne pomery (70te roky)
Motor VAZ 2103 o objeme 1500 ccm nie je nový motor je to len upravený motor VAZ 2101 (zväčšený objem) pričom hlava valcov je od 10/1973 na všetkých motoroch VAZ 2101-2107 rovnaká.
Lada 21053 a 2107 mali ventilátor chladiča poháňaný elektricky. VAZ 2101,21011, 2102 a prvé 2103 mali ventilátor chladiča poháňaný cez klinový remeň.
Spotreba na týchto autách vychádzala v priemere kolo 9 litrov na 100 km. takúto spotrebu mali Lady s karburátormi Weber. od 1/1980 majú aj Lady 2101-2106 karburátory Ozon kde je škrtiaca klapka druhej komory ovládaná podtlakom a jej otvorenie nie je závislé na polohe plynu.