Sľuboval, ale v korunách.
O žiadnom napájaní nie je reč. Ide sa robiť len štúdia (ne)uskutočniteľnosti.
Krajina, kde včera zjedli to, čo mali na zajtra.
To by ma vážne zaujímalo, ako chcú ten denný limit kontrolovať.
Taký katastrofický nadpis, a pritom ide o jednodňové niekoľkohodinové plánované odstávky. Keď u nás menili trafostanicu a stĺpy v jednej ulici, mali sme počas asi 6 dní každý deň odstávku cca od 8. do 14. hodiny. A prežili sme. Boli sme vopred informovaní, takže nás to ani neprekvapilo.
Zabudol si pripomenúť, že každý dôchodca zdedil niekoľko nehnuteľností, ktorých cena narástla za rok o 23%.
tak ako v Maďarsku - cudzincom by sa predával benzín za cenu cez 2€
Čo prestaneš nabudúce?
Práve vo Viedni som si už pred rokmi všimol, že tabuľa koniec resp. začiatok Viedne je vždy na nájazde resp. zjazde z diaľnice. Tam, kde treba obmedziť rýchlosť, je obmedzená dopravnými značkami.
Pozornosť odpútava aj rozprávanie sa so spolujazdcom. Nie nadarmo majú vodiči autobusov nad sebou nápis NEROZPRÁVAJTE POČAS JAZDY S VODIČOM.
Takže zakázať aj v osobných autách rozprávať sa so spolujazdcom.
Celá D1 v Bratislave je už nejaký čas "mimo obce". Značky začiatok a koniec Bratislavy sú na zjazdoch a nájazdoch na diaľnicu. Takže tam to vlastne platí už teraz. Max. rýchlosť je tam riadená premenlivými značkami.
To si to nevieme vyriešiť sami? Musíme čakať na Brusel?
Keď je to niekde naozaj potrebné (napr. aj z dôvodu hluku), je to možné urobiť značkou "obmedzená rýchlosť". Tak sa to robí inde vo svete. Diaľnica v obci je československý výmysel, inde ju nepoznajú.
Obyvatelia sa promenádujú po diaľnici?
Viete, ako sa pozná medvedí trus? Sú v ňom zvončeky.
Čo s tým má letný čas?
Veď počkaj, až sa začne hromadne používať slovenské lietajúce auto. Pilotný preukaz dostane každý po absolvovaní lietadloškoly a hurá na oblohu.
Socializmus zlyhal práve preto, že podstatou človeka je uspokojovanie materiálnych potrieb (až na zanedbateľné výnimky asketických mníchov).
Preto je idea komunizmu síce pekná, ale neuskutočniteľná.
Aj malinova porovnáva socializmus a kapitalizmus podľa možnosti uspokojenia materiálnych potrieb, a to čo najväčšieho množstva ľudí (porovnáva koľko vtedy stál byt, koľko ľudí vtedy mohlo ísť na dovolenku a pod.). Lenže človek vo svojej podstate chce upokojovať predovšetkým SVOJE potreby, a to aj na úkor menej schopných. A výsledkom je potom kapitalizmus.
Odporúčame