Mne sa naozaj páči, ako sa niektorí ľudia potrebujú za každú cenu nasrať.
A nemali sme tu už zaokrúhľovanie, keď sa rušili halierové mince? Mám pocit, že áno.
Mne sa naozaj páči, ako sa niektorí ľudia potrebujú za každú cenu nasrať.
A nemali sme tu už zaokrúhľovanie, keď sa rušili halierové mince? Mám pocit, že áno.
Ten pruh bude prázdny, pretože sa každý zaočkovaný bude hanbiť do neho ísť.
Tak niekto potrebuje zlú náladu a ak neprichádza zvonka, tak si ju musí vyrobiť sám.
Len taká technická otázka: ten pruh pre očkovaných chcú vytvoriť v zahraničí, keď kontrolujú na hranici?
A čo výnimky pre tranzit?
A čo výnimky pre kamionistov? Tie sa nezneužívajú? Stačí si kúpiť kamión a môžeš jazdiť voľne.
Kto je ochotný vzdať sa svojej slobody kvôli bezpečnosti, nezaslúži si jedno ani druhé.
Pil - zomrel. Nepil - zomrel tiež.
Ja som Covid prekonal vo februári, našťastie len s miernymi príznakmi. S očkovaním som chcel počkať do augusta, keď mi vyprší tých 180 dní hájenia a povedal som si, že snáď už dovtedy bude viac informácií.
Lenže teraz, keď už máme zaplatenú dovolenku, naši múdri prišli s tým, že prekonanie choroby a takto získané protilátky nestačia na bezpečný návrat domov, tak som si nechal švihnúť prvú dávku, aby som pri návrate bol už 14 dní po nej a nemusel som ísť do karantény.
Ale pred príchodom na hranicu sa musíš zaregistrovať do eHranice - ako to urobíš s papierovým QR kódom a tlačítkovým telefónom?
"Formuláre k eHranici, ako aj kovid pasy, môžu kontrolovať policajti alebo pracovníci regionálneho úradu verejného zdravotníctva kdekoľvek, aj vo vnútrozemí."
Toto môžu kontrolovať akurát tak u cudzincov, u Slováka nemajú ako zistiť, že prišiel zo zahraničia.
"Hranice nie sú korzo!" povedal generálny tajomník KSČ.
Nejako mi viac chutia banány.
Ešte predvčerom tu bol článok, že do karantény nebudú musieť ísť ani tí, čo sa dajú zaočkovať do 180 dní po prekonaní Covidu a majú aspoň 14 dní po prvej dávke. To už neplatí?
Potom napíš, ako tie stretávky dopadli.
"Podľa Barbory Lukáčovej, riaditeľky Odboru stratégie, územného rozvoja a riadenia projektov Bratislavského samosprávneho kraja „je v súčasnosti v kraji podiel individuálnej dopravy voči verejnej osobnej doprave 73:27. Cieľom župy je zvrátiť tento nepriaznivý stav a do roku 2050 dosiahnuť pomer 50:50.“ Riešením je obchvat Modry a Pezinku. Ako by mal podrobne vyzerať, zverejnil Bratislavský samosprávny kraj aj na svojom webe."
Tomuto nerozumiem. Obchvat Modry a Pezinka uľahčí cestu autám, čiže posilní práve automobilovú dopravu.
Odporúčame