To je čaro štatistiky, z tých istých faktov možno vyvodiť rôzne závery podľa toho, ako sa na tie fakty pozeráme.
To je čaro štatistiky, z tých istých faktov možno vyvodiť rôzne závery podľa toho, ako sa na tie fakty pozeráme.
Tento týždeň bol dosť daždivý a tak asi vytiahli auto aj tí, čo bežne jazdia MHD. Okrem toho keď prší, tak väčšina vodičov jazdí opatrnejšie, nechávajú si väčšie rozostupy a v hustej premávke sa aj to prejaví.
V takýchto mestách pomôže len oddelenie MHD od ostatnej dopravy - bus pruhy, preferencia MHD na križovatkách, oddelené trate a v ideálnom prípade metro. Ale to sa v Bratislave (ne)stavia už 40 rokov.
Takú by sme v Žiline prijali aj ako stálu AS
Mala nohavičky a bradavky zakryla páskou, tak to môže ísť aj na fejsbúúúk ;-)
Ja len zíram, že tu je povolená diskusia a u článku o Tomášovi G. Masarykovi nie... kam sme to dospeli?
Aspoň nejakú istotu máme - dokedy NEBUDE.
Nechcem nikoho obhajovať, ale je to trochu rozdiel stavať diaľnicu v úzkej a husto osídlenej doline na Kysuciach a na maďarskej rovine s riedkym osídlením. Ale naozaj, trvá to u nás veľmi dlho.
My ešte k tomu vozíme aj psov, to by bol v lietadle dosť problém, hlavne pre nich.
V tom prípade by som ale už zvážil cestu cez Maďarsko po M86, od Szombathely ďalej cesta I.triedy č.86, ktorú Maďari tiež rekonštruovali a je veľmi dobrá, z nej prejsť do Slovinska na priechode Rédics / Lendava, ďalej po slovinskej A5 a pri Maribore sa napojiť na A1. Vyhol by som sa tak plným rakúskym diaľniciam.
"cez Rakúsko okolo Budapešti a Grazu"
autor asi chcel povedať "cez Rakúsko okolo Viedne a Grazu" ;-)
Kým boli diaľničné známky vo forme nálepiek, bol každý ticho, aj keď to bolo to isté. Ročná nálepka kúpená v máji platila nie do mája nasledujúceho roka, ale len do 31. januára.
Čiže takí istí zlodeji sú aj Maďari, Česi alebo Rakúšania.
Odporúčame