Napríklad ak sa pokazí lokomotíva.
Aj tak je to choré, cestujúci má zmluvu so ZSSK a u toho by si mal uplatňovať reklamáciu. ZSSK má zase mať zmluvne ošetrenú kompenzáciu, ak je vina na strane ŽSR.
Napríklad ak sa pokazí lokomotíva.
Aj tak je to choré, cestujúci má zmluvu so ZSSK a u toho by si mal uplatňovať reklamáciu. ZSSK má zase mať zmluvne ošetrenú kompenzáciu, ak je vina na strane ŽSR.
A ja som si myslel, že je to vtip, keď som v inej diskusii čítal, že Fico bude obedovať v jedálenskom vozni so študentami :-/
Keď boli zvedaví, čo to mám pod čipkou, odháňala som ich zelenou halúzkou ;-)
Vo veľkých mestách je riešením fungujúca verejná doprava. Napríklad vo Viedni alebo v Prahe mi ani nenapadne ísť do centra autom, ak tam neveziem nejaký náklad. Na vidieku je to iné. Neviem si predstaviť verejnú dopravu, ktorá by ma doviezla mojich 15 km do práce z Kysuckého Nového Mesta, kde bývam 2 km od autobusovej a vlakovej stanice, na perifériu Žiliny, kde pracujem, za 20 min. Toľko mi to trvá autom. Podotýkam, že doma parkujem vo vlastnej garáži a v práci na firemnom parkovisku, takže nemám žiadne nároky na verejné parkovanie a ideme vždy dvaja.
To boli dva extrémne príklady, Bratislava je niekde medzi.
To znamená, že musím zo svojej slobody zľaviť, aby som nenarušil slobodu druhého. Ale prečo nezľaví ten druhý?
Takto je to podľa mňa dosť na *****. Lepšie by bolo dať v pravom pruhu obmedzenie na 70 km/h len pre nákladné autá, ktoré majú zakázaný vjazd do ľavého pruhu. Tak by mohli ísť osobné autá aj v pravom pruhu 90 km/h a tento problém by nebol. Najmä v nedeľu, keď kamióny takmer nejazdia.
Tie zábrany sú tam už pekných pár rokov a neviem, že by sa tam niekto vybúral kvôli nim. Problém s nimi môžu mať sanitky a hasiči, keď zostanú v kolóne v časti, kde je len jeden pruh. Pôvodne boli v celej dĺžke, teraz je to už lepšie, lebo sú v pravidelných intervaloch prerušené.
Keby mal niekto aspoň kus rozumu, využili by uzávierku aj na opravu poškodenej vozovky. V niektorých miestach sa asfalt drobí a obísť sa to nedá, je to v časti, kde je jeden pruh.
Nás učili, že v kapitalizme je človek človeku vlkom. A že v socializme je to naopak.
Prečo nie Václav Klaus? Ten hovoril, že nepozná špinavé peniaze.
Nie je použitie gastrokarty obmedzené len na potraviny, tak ako gastrolístky?
Presne tak, určite by bolo z tohto hľadiska lepšie vybudovať diaľnicu alebo rýchlostnú cestu Sereď-Senec-BA, než rozširovať D1ku.
Presne tak, TN a LM si zavedú vlastné IC medzi sebou, ktoré na truc nebude stáť nikde inde!
Mala by tankovať elektrinu, aby bola in ;-)
Odporúčame