Tak asi to závisí od toho, kto má aké "šťastie". Jedno to moje fúkanie bolo asi o 11. večer na bratislavskej Kolibe, druhé asi o desiatej u nás v Kysuckom Novom Meste za rampami:
Tak asi to závisí od toho, kto má aké "šťastie". Jedno to moje fúkanie bolo asi o 11. večer na bratislavskej Kolibe, druhé asi o desiatej u nás v Kysuckom Novom Meste za rampami:
Ja som v poslednom čase fúkal dvakrát, a to vždy neskoro večer.
Prečo tak často? Veď ak bude raz za 3 roky, tak sa poplatok zvýši o 50 % a majitelia STK si prídu na to isté a za menej roboty.
Nebojte sa, doktor Kotlár sa postará.
Zaujímavé je, že túto nudapláž propagujú v oficiálnych materiáloch pre turistov. Asi je to taký slovenský folklór - nalákať ich a potom skasírovať.
Alebo nemocnicu na Rázsochách.
NAKA nabehne až keď si tam primaľuješ štátny znak.
"...keď každý z nás dáva toľko, koľko môže a dostáva toľko, koľko potrebuje."
Keď som bol malý, v škole nás učili, že takto to bude v komunizme.
Keď ich zlákala, tak to ešte bola RTVS ;-)
A keby to potiahli ešte kúsok ďalej, pomohli by aj Malackám.
Zhodneme sa na tom, že správne je B. Ale bohužiaľ mnohí neznesú, že by ho niekto predbehol a tak volia možnosť C, keďže urobili A. Často sú to profesionáli - kamionisti, čo uplatňujú možnosť C.
Chcelo by to trochu výchovy zo strany polície.
Načo by tam inak tie dva pruhy boli? Stačil by jeden na celej diaľnici.
Mimochodom u nás je v zákone povinnosť striedavého radenia z dvoch pruhov do jedného, takže tí, ktorí na konci nechcú pustiť autá z končiaceho pruhu, porušujú zákon.
Hurá, našlo sa riešenie :-)
Uhorková sezóna v plnom prúde. Takýto článok sa objavuje každoročne.
A dokážu tie cestovky Vašu podmienku splniť?
Tie pruhy sú tam na to, aby sa autá striedavo zaraďovali až na konci, kde sa zbiehajú. Chybu robia tí, ktorí sa zaraďujú skôr.
Počas Covidu to kontrolovali aj na hraniciach s Maďarskom, Rakúskom, Českom, Poľskom... Schengen neschengen. Už ste zabudli?
Keď si kúpiš opicu, musíš mať aj na banány.
Odporúčame