Podľa plánovaného PPP projektu mali 3 slovenské firmy Doprastav, Váhostav a Inžinierske stavby zabezpečenú pracovnú náplň na 4 roky za ceny ktoré umožňovali rozvoj firmy a spravodlivé odmeny pre pracovníkov na stavbách. Diaľnica do Košíc mala byť ukončená do roku 2014.Zmenou vlády a ministra sa všetko zrušilo a firmy s cca 4 tisíc zamestnancami sa ocitli bez pracovnej náplne. Boli iba dve možnosti - prepustiť zamestnancov a zaplatiť odstupné, alebo získať zákazku s nádejou na predĺženie životnosti firmy a zachovanie pracovných miest. Preto boli všetky ponuky nesplniteľne nízke.Za absurdné považujem fakt,že absolútni laici - Radičova, Fígeľ hovoria o predražených cenách dialnic. Viete ako sa vyhotovuje cenová ponuka? Viete o tom,že flyšové pásma sú veľmi náchylné na zosuvy a 30% územia Slovenska je v nejakom ochrannom pásme? Ešte aj jablká dostanete v cenách od 0,3 po 2,0 €/kg. Ak vypustíte z úst nejaké tvrdenie ,získajte dôkazy o pravdivosti. Netrepte!