Vau tak to si idem kúpiť že len76600eur to nie je ani 80000, to sa oplatí
Vau tak to si idem kúpiť že len76600eur to nie je ani 80000, to sa oplatí
Strašenie zasa len strašenie , kde je tá dobrovolnosť či slobodné rozhodnutie, hlúpe reči a masírovanie mozgov ako neočkovaní ohrozujú tých očkovaných.Naše médiá tlápu hlúposti aby nútili ľudí sa dať zaočkovať vakcínou ktorá nechráni no pomáha plniť účty farmaceutických firiem a ich prisluhovačov.
Samozrejme keď sa rozhodlo že sa bude odškodňovať tak to platí pre všetkých aspoň by malo, nielen pre vychcaných amikov , či občanov tkzv prvej kategórie v Nemecku ale všetkých a rovnako.To ukáže čas ako budú vnímaní a odškodnení občania iných štátov a čo sa stane s koncernom Volkswagen potom možno i bankrot.
Nechcem sa zastávať koncernu Volkswagen, no tým že manipuloval emisiami podviedol tak akurát emisné normy a nariadenia zelených či Bruselu, no každému spotrebiteľovi bolo úplne jedno či vypustí z výfuku 115 či 150gramov na kilometer.Na pohodlie či spotrebu to nemalo žiaden vplyv ,no keďže sa VW začalo dariť v USA viac ako domácim výrobcom tak týmto emisným prešľapom dali pocítiť nemcom že sa tam rozťahovať nebudú a následne dali ľuďom zbraň do ruky že si môžu pýtať odškodné za emisný podvod.
Na Tesly celkovo už dlhšiu dobu počúvam či čítam,že kvalitou neovplívajú , no čo nedávajú do výroby a výskumu to dávajú do reklám na tieto nedozreté výrobky a preto sú tak drahé. Také drobnosti ako samovznietenie po pár dňoch prevádzky , odpadnutý volant za jazdy, strecha čo uletela za jazdy, zatekanie do interiéru či svetiel atď. Ak by bola takáto automobilka v Európe určite by ju zavreli pre nekvalitu či ohrozenie ľudí a majetku.No v USA za kopu dolárov ju tlačia do neba....
Samozrejme tieto vozidlá bude treba na potláčanie občianskej nespokojnosti a ochranu despotickej vlády aby dlhšie mohli plniť svoje korytá a zastrašovali ľudí.
Zaujímavé no drahé vozidlo.Ešte sa dá zohnať buď Hunday Tucson či Kia Sportage za cca 20000 vo výbave a štvorvalcom 1,6Gdi dospelejšie a priestrannejšie autá, no dlho už nebudú. Proti nim je Kona šedá myš nevýrazná.
Súčasná verzia je celkom vydarená, no disky by som volil strieborné či čierno strieborné ,na tú novú Kiu Sportage si treba zvyknúť je až moc futuristická.
Baviť sa o tom a rozvíjať tému že na čom sa chodilo kedysi nemá zmysel.Nikto tu netvrdí,že to tam neprejde, no doba pokročila a tiež štandard, takže kto chce dobrodružstvo sadne si do trabanta a prejde i celý svet, no 99,999999% ľudí to nespraví. Takže ,,vole" sadni si do toho veterána a choď kam chceš a prežiješ to a kedysi chodili i na bicykloch, koňoch a peši ,no s týmto článkom Dacie Sandero to nemá nič spoločné , proste doba pokročila.
Tieto maloobjemy boli vymyslené hlavne kvôli emisiám jazdu v meste či na okresky , na diaľnici si môžu vypýtať i 9litrov čo prekoná i terajšie štvorvalce 1,4 či 1,6 , no nechcem vám kaziť radosť z tohto auta či jeho motora, skúsenosťami ,debatami a článkami o trojvalcoch, prajem ešte veľa šťastných kilometrov i pozitívnych skúseností.
Fabia podľa výkonu 55kW ako usudzujem je atmosféra štvorvalec 1,4. Dobrý spoľahlivý nenáročný motor ak sa mu dostáva pravidelnej údržby čo platí pre všetky motory. O trojvalci s mini objemom to ešte hádam nikto nenapísal že je spoľahlivý a kultivovaný. Ani vyrobcovia nikde nespomínajú že tieto motory sú na dlhé trasy. Robia ich preto lebo musia - emisie atď nie že by chceli. No vždy sa vyjadrujú že boli vyvinuté prevažne na mestské a okresné cesty , kde je ich spotreba naozaj nižšia. Preto som napísal čo som napísal.
Ako auto do mesta či do práce na nákupy , okresky to by šlo , no na dovolenku plne obsadené a zaťažené to už by bolo utrpenie ako pre ten dychavičný motor tak i pre šoféra a posádku. Takže jedine ako druhé auto do rodiny no za 15000 radšej Fiat Tipo napríklad.
Interiér je ok na exteriér sa dá zvyknúť , veď ten kto si kúpi Daciu ju nekupuje, že je to najkrajšie auto ale, že potrebuje praktické vozidlo.No motoricky celé zle, tietov 1, litrové trojvalce sú vhodné tak na rozvoz po meste , no keď autor nie tohoto článku napíše (čítal som ich asi 7), že na dlhé trasy bude slúžiť 1,0 tce 74kW s lpg ktorý prejde 1000km, asi nemá vodičák ani skúsenosť aké utrpenie by bolo ako pre motor tak i vodiča prejsť túto vzdialenosť.
Nereálne čísla vycucané ktovie odkiaľ, na strašenie slaboduchých .Spomente si na apríl či máj aký sme boli premorený štát potom prišiel klistír z únie tomu čo dobre papá a berie plat za zdravotníctvo a hneď sme boli zelený, a že štatisti čo tie ,,pravdovravné" výsledky spočítali sa strašne pomýlili a veľa ľudí im to žerie.
Predná časť vypadá byť zo súčasného sandera či logana ak chcete , palubovka a predné sedadlá budú tiež identické.Zadná časť bude nová , než to pochválim či pohaním počkám si na úplne odhalenie či už zadnej časti,ponuky motorov či cenníka.
Tak či tak svoje miesto si na trhu nájde.
Až moc futuristický vzhľad.Opticky vypadá menšia ako súčasná verzia.
Hej dizajnovo vydarené auto trochu ako Lada vesta cross, musím pochváliť i keď Renault nepatrí medzi moje obľúbené značky.
No treba si všimnúť všeobecne , že i keď všetci hovoria o nižších emisiách nikto nevraví o nižšej spotrebe, proste auto akejkoľvek značky , tejto hmotnosti potrebuje na svoju bežnú prevádzku cca7litrov benzínu, inak povedané spotreba ostáva emisie sú znižované drahými filtrami DPF ( i u benzínu) katalyzátormi atď. A pri novších kombinovaných pohonoch benzín/elektrina spotreba vďaka ťažkým nenabitým batériám 8-9litrov na100km.Toľko k tomu bruselskemu pokrytectvu a idiotizmu.
Tak či onak Fabia 4 je k svetu a combo podľa návrhu by bolo tiež, oproti 3 generácii ktorá bola nudná.
Sme my národ, takto sa dourážať kvôli článku v ktorom je možno 50% pravdy. Cezar Julko povedal rozdel a panuj a ako vidieť rozdelení ste už aj dva krát a poslúchate na slovo
To je zaujímavé, keď nás očkovali tí,,zlí "komunisti stačilo raz na celý život a zákerné choroby takmer vymreli, no teraz za kapitalistov a chorobe ktorú 99% ľudí prekoná vypotením v karanténe, treba očkovať 2xročne. Niečo tu smrdí.
Odporúčame