Veď to je takmer švédska cesta, o jej výsledku vyšiel dnes krátky článoček
Veď to je takmer švédska cesta, o jej výsledku vyšiel dnes krátky článoček
Bludy v efektívnosti a racionálnosti prístupu. Či si myslite že u nás pribudne počas 2 resp. potencionálnej 3 vlny , pokiaľ nebude dostupná bezpečná vakcína, ďalších cca 3150 obetí a vo Švédsku minimum ? Aktuálne majú vzhľadom na veľkosť populácie nižší prírastok nakazených ako SR, za september obetí majú cca rovnako ako my. Prakticky je nemožné aby o cca rok , keď sa bude dať vyhodnotiť pandémia dopadli lepšie ako SR.
Bohužiaľ tak ako sú teraz 13 najhorší štát (https://www.worldometers.info/coronavirus/co… v úmrtiach na 1 mil. obyvateľov) tak si to môžu trochu vylepšiť ale medzi tých čo to zvládli dobre sa nezaradia.
To čo píšete sú strašné bludy. Švédsko ma k včerajšku 580 mŕtvych na 1mil. obyvateľov. Slovensko 7 mŕtvych na 1 mil. obyvateľov.
Na to, aby sme "dorovnali " Švédsko , muselo by u nás byť cca 3200 obetí pandémie.
Mať ucet nie je povinné. Pokial zamestnanec nemá ucet, dostane výplatu v hotovosti.
Učet je povinný len pre pravnicke osoby, najma z dovodu že transakcie nad 5000€ by mali byť bezhotovostné. Pre obcanou plati limit 15 000€. (samozrejme je mnostvo výnimiek kedy ajvacšie trx. nemusia byť bezhotovostne.)
Správne otázka znie, kto vlastní tých Číňanov čo vlastnia volvo ? :-)
https://www.fool.com/investing/2017/02/27/wh…
h ttp://www.google.com/finance?cid=12607212
reál na hodnota akcií na 185USD, aktuálna 250 USD , nioekto príde o vela penazí - hlavne ked potrebuju emitovať nové akcie na získanie zdrojov na model 3
Pán redaktor, trochu kontroly po sebe by bolo prospešne.
"napriek obrovským stratám Tesla investuje do výstavby nových Gygafactory. Jedna z nich bude stáť aj v Európe."
Napísať Gyga to je už silná kava
Však nemusiš financovať s mazdackym leasingom. V štandardnej leasingovke / banke si to zober na 60 mesiacov.
Volvo vyrábalo 5 a 6 valce, Tak v benzíne (5 aj 6 valce) ako aj v nafte (5 valce). Naftové 4 valce (1,6 a 2,0) neboli volvo, tak isto ako niektoré 2,0 turbo benzínové motory, ktoré sú vlastne ford ecoboost.
Je to škoda, zákazník je zasa ochudobnený o slobodnú voľbu pod falošou ekologičnosti.Skutočný koniec už ale začal pred pár rokmy, kedy sa prestal dodávať V8 (pochádzl od spolupráce s YAMAHA ), ktorý mal nižšiu spotrebu a emisie ako ekvivalentné 4,5, aj 6 valce,
Octavia/ Octavia Combi sú fleet ale Fabia nie je štandardý fleet
Tak to máš pravdu.
Môj súkromný názor na primeranú cenu
social edition Superb (2.0TDI - 125 kW ) 22 500
L&K (3,6L ) 32 500
Už tu máme flame :-)
Ja so nikdy nepovedal že by malo stáť 15 000.
Teraz neviem ktorú konzervu myslíš- ja konzervou volám moju Cessnu.
Más pravdu 3,6 liter je OK, + priplatíš si ešte za nejakú výbavu = Superb Combi za 50 000 EUR
Tak ak to chceš detailne tak najviac aristokracia a potom
kvalitný podvozok
kvalitný benzínový motor
šírka vozidla
novšie asistenčné sys.
....
Za 43 000 si už kúpiš JAG XF sice so šeredným naftovým motorom, ale ten sa aspoň nehrá na niečo čím nieje.
PS: Podľa mna je Superb vynikajúce auto, ale zaradenie medzi prémium je k pobaveniu.
Aktuálne sa chcem zbaviť maserati, nejako ma nebaví.
Celá táto diskusia je zbavná.
Tak ako nejaká dacia lodgy nezoberie zákazníkov premiovým značkám tak ani Superb.
Klienti ktorý kupujú skutočnú prémiovú značku totiz neriešia či má auto taký alebo onaký kufor alebo iné prkotiny. Na dovolenky totiž nechodia do Juhošky nabaený konzervami.
Oni proste kupujú kvalitu.
PS: tak isto ich nezaujíma spotreba :-) a kupujú si benzinové osemvalce.
Konečne trochu pravdy o Superbe. Nie je to zlé auto, ale je drahé, chýba mu výbava a ako by som to povedal hrá sa na niečo čím nie je. Ako celý koncern. VW akože super kvalita :-), Audi - akože luxusné :-) Seat akože športové :-) a najlepčie je Škoda akože clever kúpa :-) .
Proste das Auto alebo der Wagen???.
Tiež netreba generalizovať- je jasné že v určitej kategórii aut si človek pri defekte pneu vymení sám - ale neviem si predstaviť človeka s na Lexuse 600, S klasse, A8 ... ako si pri ceste mení defekt- ten si zavolá asistenčnú službu. A potom je nezmysel voziť zo sebou 20 palcovú rezervu čo váži 40 kg.
Tak to ti k tej spotrebe blahoželám. Je len pár ľudí čo dokážu jazdiť za spotrebu uvádzanú výrobcom.
Len tak pre zaujímavosť som si pozrel www.spritmotor.de (http://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/ 439-Prius.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_ s=2008&constyear_e=2008&powerunit=2)
a priemerná spotreba priusov vyrobených v roku 2008 je 5,2 L (ale najviac ľudí jazdí za 5,5 L), r.v. 2009 jazdí za 5,18 L, a r.v. 2011 v priemere za 5L.
Som fanušík nových technológii ale s takouto spotrebou viem jazdiť aj na konvenčnom motore a na aute cennou o 10 000 EUR nižšou.
Pri cene priusu - cca 25-27 tis. EUR - ďakujem neprosím
"Tiež zabudnite na divadlo o ekológii. Hybridný Peugeot nie je ekologickejší ako bežné naftové verzie, ani vás nebude stáť menej peňazí. Na tom však nevidíme nič zlé, len je to potrebné povedať nahlas a nesnažiť sa z neho robiť niečo, čím v skutočnosti nie je."
Túto myšlienku povedalo nahlas už viacero ľudí (moto. novinárov), ale aj tak je to podľa mňa dôležité uviesť to v takomto teste.
Ekológia je pri dnešnom stupni vývoja hybridov hlavne o rozumnom jazdení. Keď s tým istým autom môžem mať na tej istej trase spotrebu 15 ale aj 8 litrov tak to je väčší prínos pre životné prostredie ako ušetriť polliter na hybride na výrobu ktorého sa použilo aj viac ako 100 kg ťažkých kovov a vzniklo niekoľko 100 kg. CO2...
Odporúčame