Áno presne. Pretože inak môžeš iba porovnávať aký má to ktoré lietadlo vzhľad a ako sa Ti páči.
Áno presne. Pretože inak môžeš iba porovnávať aký má to ktoré lietadlo vzhľad a ako sa Ti páči.
A ten pilot bol naslovovzatý odborník, pretože na oboch typoch lietadiel mal nalietané tisícky hodín. Nášho štábneho pisára som oebal kedy som chcel.
A rozprávku o krajčírovi ktorý jeden raz capil sedem ich zabil, poznáš?
Kriste pane. Jak tupý a vymletý musí byť človek ktorý aj takúto úplne logickú vec môže zhovaďovať? Tipnem si: musí to byť progresívne zameraný človek.
Máš novšie informácie ako my ostatní? Podľa správy uverejnenej v Pravde v piatok 28.6.2024 je v prevádzke iba jedna koľaj a prevádzka sa má na danej trati plne obnoviť až zajtra. Predpokladám, že dovtedy na danom priecestí platí zvláštny režim podľa predpisov vrátane obmedzenia rýchlosti vlakov pri prechode cez priecestie.
Môj postreh z iného priecestia v dedine. Z jednej strany budova žel. stanice, z druhej 2 m vysoký betónový plot. Takže tu ti ani pravidlo 50/50 alebo 30/30 nepomôže a predsa to autá bežne prechádzajú 20 alebo 30 km rýchlosťou. Jednoducho veria signalizácii a neviem, že by tam za desiatky rokov bola nejaká kolízia.
Konšpirácia. Jedna z možností je aj tá, že vlaky šli evidentne v dôsledku výluky po opačných koľajách ako je pravidlo. To mohlo spôsobiť, že niekto nesprávne nastavil automatiky priecestia.
Povedal si A.
B je, že v Čechách je vo vláde 6 strán.
Vilko a Ty chceš povedať, že členovia volebných komisií za opozíciu ktorí sa zúčastnili aj sčítavania hlasov v týchto mestách (všetkých) a podpísali aj záverečnú zápisnicu sú takí tupí, že na to neprišli a nepodali protest? Výsledky vo všetkých obciach sú zverejnené. Odporúčam skôr ako niečo napíšeš nechať si to odobriť včielke Maje.
Môžeš mi povedať prečo sa Bratislava volá aj Pažravá na Dunaji?
Prezradím Ti tajomstvo. Kradnú všetci a mnohí oveľa viac.
Nemusí ani vedieť utekať rýchlejšie ako medveď. Stačí ak sa poserie a medveď sa na tom pošmykne.
Takže 16 zabitých medvedíkov pána bývalého tajomníka trápi ale 70 miliárd kureniec a desiatky alebo stovky miliónov prasiatok (v Južnej Kórei aj tisíce psov) zabitých ročne kvôli tomu aby sa ľudia mohli nažrať ho netrápi. Ak by sme zabili aj tisíc medvedíkov tak populáciu medveďov na Slovensku to neohrozí. Akurát sa nebudú zabíjať medzi sebou.
Pochopil. Takže Taliani sú takí sprostí, že si najmú sprostredkovateľskú firmu ktorej zaplatia dvakrát toľko ako keby si tých technikov najali priamo. Alebo niečo z toho kvaplo aj Talianom? Veď z cudzieho krv netečie.
Naši novinári asi hľadajú tých "odborníkov" s elektrónovým mikroskopom. V inom článku som sa od iného odborníka dozvedel, že rampy pri nových Zámkoch fungovali správne. Takže správna činnosť je asi tá, že ak sa vlak približuje k priecestiu tak rampy otvoria.
A nemajú napríklad veľký vplyv na to aké zmluvy sa uzatvoria a kto tam bude pracovať Taliani? Takže všetko ide cez ich firmičky. Nepoužil si dobrý príklad.
Už iba Ty si tu chýbal. Petrík musí ťahať aj za Teba. Ale chápem, sobotňajšie a nedeľné príplatky mu nenecháš.
Títo mali naopak veľmi dobrý deň.
Zaplátaná dráha priamo nepoškodí motory aj keď sily zotrvačnosti robia pri takýchto otrasoch svoju prácu ale oprava takej dráhy nie je tak jednoduchá ako zaplátať výtlk na vozovke. A pri pristávaní veľmi predlžuje dráhu ktorú lietadlo potrebuje na dobrzdenie. Ak lietadlo nadskočí na výtlku tak hodne metrov preletí bez toho aby sa prejavil brzdný moment kolies a môže sa stať, že dobrzdí až za dráhou.
Irackých a Afgánskych letiskových technikov by som až tak nepodceňoval. Určite dobre poznajú miestnu situáciu a vedia čo majú robiť aby tie dráhy udržali v prevádzkyschopnom stave.
Odporúčame