A určite majú aj stredisko cez ktoré s tými satelitmi komunikujú. Ibaže nie je na Kryme ale niekde v bezpečnej oblasti.
A určite majú aj stredisko cez ktoré s tými satelitmi komunikujú. Ibaže nie je na Kryme ale niekde v bezpečnej oblasti.
"ONLINE: Ukrajina pri útoku na Krym zničila Rusom vesmírne komunikačné stredisko"
Začína sa to stupňovať. Počítam, že cez víkend im ešte zlikvidujú medzigalaktický telepatický systém cez ktorý im mimozemšťania dodávali informácie.
Naposledy. Daj dôkaz, že vodič autobusu vošiel na priecestie napriek tomu, že svietilo červené svetlo. Potom sa môžeme baviť ďalej.
Plne s Tvojou prvou vetou súhlasím. Ale nikde v článku sa nehovorí o tom, že závory otvorili a červené svetlo svietilo ďalej. Takže toto všetko sú iba špekulácie. Je aj dosť možné, že niekto to pri tom avizovanom odstavení koľaje pokašľal a v predstihu vypol automatiky priecestia pre danú koľaj. Nevieme.
Ak to takto niekde funguje (že závora musí dobehnúť smerom hore a až potom zatvára) tak je to jednoznačne chyba projektu a porušenie všetkých zásad bezpečnosti. Hlavná zásada ak tam je tá závora je, že musí byť automaticky zatvorená skôr ako vlak príde k priecestiu nezávisle od toho čo bolo predtým.
Červená nezostáva z dôvodu, že iný vlak už aktivoval zabezpečenie ale z dôvodu, že jej zhasnutie je podmienené signálom o úplnom otvorení závory.
Takže ešte raz. Signál na výstražné svetlá a na závory ide od každého vlaku zvlášť ak vlak prejde cez úsek ktorý tento signál vydáva. Jednoznačne z hľadiska bezpečnosti má prednosť ten signál ktorý ide na zatváranie závor. Ak aj jeden vlak už prejde cez priecestie tak závory sa nesmú otvoriť pokiaľ od druhého vlaku ide signál na zatvorenie. Respektíve sa začnú zatvárať aj počas počas otvárania ak ten druhý vlak vydá signál, že sa blíži. Jednoducho závory, ak tam sú, musia byť bezpečne zatvorené pred tým ako vlak príde k danému priecestiu. Ak sa tak nestalo tak chyba bola v automatikách.
Ja píšem o "západných" praktikách a každý na Slovensku vie kde od nás je západ.
Nikde netvrdím, že môžeš ísť na priecestie ak bliká červené svetlo. Ale ak tam závory sú červené svetlo Ťa informuje, že sa blíži vlak a závory sa spustia. Tvoje tvrdenie s týmto prípadom ale nemá nič spoločné. Nikto nepovedal, že závory sa dvihli ale svetlo svietilo ďalej. Po prechode vlaku zhasne červené svetlo až ak sú závory zdvihnuté úplne (potrebuje na to signál od koncovej polohy závor). Problém je asi v tom, že rampy sa zdvihli napriek tomu, že po opačnej koľaji šiel iný vlak. Jednoznačne mali ostať zatvorené, takže to naozaj vychádza na poruchu zabezpečovacieho zariadenia.
Keďže neuznávam deklarované hodnoty západnej demokracie (faloš, zákernosť, farizejstvo, zneužívanie a okrádanie ostatných) tak nie.
Známa reklama cestovky: cestujte s nami na Ukrajinu, vaše auto tam už je.
Toto je technická hlúposť. Automatiky fungujú tak, že závory musia byť spustené v dostatočnom predstihu pred tým ako vlak dosiahne priecestie. Je jedno z ktorej strany ide a či ide vlak aj z druhej strany. Ak by automatiky fungovali správne tak by autobus mal dostatočný čas na to aby opustil koľajisko.
Nevieš kam dopadol ten dnešný Kindžal? Ukrajinci držia bobríka mlčania.
A vieš prečo Janko? Pre toto.
https://www.pravda.com.ua/news/2024/04/30/74…
Izrael sa zbavuje šrotov.
Si zdravý? Tí ľudia tam bývajú a kúpali sa 20 m od svojich domov.
CTRL+C CTRL+V nevieš vypotiť niečo z vlastnej hlavy?
Jednotku s hviezdičkou.
A prečo by sa za to malo trestať? V najježišbohovejšej demokracii nemôžem mať vlastný názor?
Keby sa dávala basa za sprostosť tak vy dvaja by ste mali doživotie.
Napríklad tieto a to už dva roky.
https://fontech.startitup.sk/spravy/blokovan…
A tým, že Ty porušuješ nariadenia najjagavejších orgánov našej vrelo milovanej EÚ by som sa veľmi nechválil, pretože sa Ti môže stať, že Ti na dvere zaklopú dvaja anglicky hovoriaci páni v kožených kabátoch a budú chcieť od Teba aby si šiel s nimi a zobral si zo sebou zubnú kefku.
Odporúčame