Iba keď bude viac peňazí?
Som babkou piatačky.
Tiež som sa rozčuľovala, prečo ich učiteľka trvá na memorovaní poučiek. Učivá typu aké je stúpavá či klesavá melódia v opytovacích vetách alebo spodobovanie by sa najlepšie naučili pri čítaní. Radšej keby sa p. učiteľka venovala zvládnutiu vybraných slov (v zošitoch vnučky, jej spolužiačok, ale aj bežne v tlači vidím obrovské pravopisné chyby), veď si môže učivo prispôsobiť. Ale to by chcelo ísť z vybehaných koľají von...
P.prof. Mistrík to vystihol - venovať sa gramatike na úkor konverzácie spôsobuje, že deti nevedia rozprávať.
Viac peňazí zázrak nespraví, všetko je na ľuďoch. Alebo myslíte, že dotyčná p. učiteľka slovenčiny z Nitry ZŠ B. by si zaslúžila pridať na plate za úžasnú otázku, adresovanú piatačikovi, ktorý sa pýtal cez hodinu na WC "To si nevieš udržať svojho vtáka?"
PS Dotyčná učí (-la) aj katechizmus, takže pre mňa je "naozaj morálnou autoritou".
Možno na tej otázke chcela rozoberať stúpajúcu melódiu...