Na diaľnici z BA je tých miest minimálne 6x. Dĺžka jedného úseku je 1km, spolu 6km. Dĺžka diaľnice je 50km. Takže 12% diaľnice je v obmedzení 80km/hod.
Na diaľnici z BA je tých miest minimálne 6x. Dĺžka jedného úseku je 1km, spolu 6km. Dĺžka diaľnice je 50km. Takže 12% diaľnice je v obmedzení 80km/hod.
Nie, nie, nie neklamem. V autoškolách nenaučia šoférov základné veci, policajti dostatočne nepreveria nových vodičov. Nehovorím ani o vodičákoch za peniaze. Naši dopravný experti potom vymyslia zákony. A guláš je na svete. Z každého Slováka sa stáva najmúdrejší, policajt je ešte múdrejší, a obraz o Slovensku je hotový. Po prevrate som bol v Rakúsku. Mali tam nápis: Čechom a Slovákom je vstup prísne zakázaný, lebo kradnú.
Nehádžem všetkých do jedného vreca, ale to čo sa deje na cestách je nemý úžas. V tejto debate som čítal aj o pokutovaní vodičov. Chodím po Európe. Je normálne keď autá jazdia v pruhoch podľa rýchlosti v prípade špičky. Je to efektívnejšie ako stále prebehovať po pruhoch. Doporučil by som Talianske úzke diaľnice, kde obiehajú aj nákladné autá. Ak by tú diaľnicu dobre označili, nebol by problém, ale my sme na Slovensku. Dopravný expert vymyslí somarinu, a policajt, hurá ideme pokutovať, a Slováci potom jazdia ako ovce, ako sa komu chce.
Autor článku zabudol napísať ešte jednu podstatnú vec. Na diaľnici medzi BA a TT je každých 5km v pravom jazdnom pruhu obmedzená rýchlosť na 80 km/hod. Ak teda mám jazdiť podľa predpisov, tak musím zakaždým znižovať rýchlosť na 80 km/hod (pozrite si pokuty za prekročenie rýchlosti o 30 km/hod). O tomto nikde nepíšu, iba mudrujú ako sa má jazdiť. Nech si to len pekne prejdu predpisovo a uvidia čo za koniny dorobili na tej diaľnici. Motajú sa tam tabule 110, 110 s časovým obmedzením, 80, 60 práce na cestách bez pracovníkov. Každé obmedzenie ruší odbočovací pruh, privádzač.
Nesťažujte sa. VITAJTE NA SLOVENSKU. Je to obraz slovenského národa. Keď prekračujem slovenské hranice tak sa vždy pripravujem na vodičov a slovenských policajtov.
Odporúčame