Nesťahuj nohavice, kým nie si pri mise, lebo sa po.... Ešte nie je všetkým dňom koniec.
Nesťahuj nohavice, kým nie si pri mise, lebo sa po.... Ešte nie je všetkým dňom koniec.
Ja sa ťa snažím uviesť do doby, keď Richard Nixon rešpektoval Brežneva. U nich v USA boli v pohode akurát my tu sme boli predaní do otroctva rusom a to už by som nechcel zažiť. Boli tu Husák, Biľak, Štrougal ....a aj Jakeš, ktorý to nakoniec pochoval. Dnes je tu Fico, Danko, Blaha a Gašpar, len nechcem čakať kým to pochová Erik Kaliňák. Radšej by som sa tomuto kalichu horkosti vyhol.
...lebo ja som zažil ten svet pred rokom 1989 a tu u nás, to žiadna dobrota nebola.
Ešte by si mohol uviesť akú dobrotu máme od toho pre tento svet očakávať.
Hlási sa k ľuďom ako Trump, Orbán, Fico alebo Putin. Tak sa pýtam, či si tak predstavuje svet ako ho riadia takí idioti?
My sme spotrebovali doma 3500kWh elektriny ročne. Teraz máme doma elektromobil. Používame ho ako prvé auto v rodine. Najazdí 17 tis. km ročne. Máme aj fotovoltaickú elektráreň. Kŕmi domácnosť aj elektromobil. Zo siete ročne berieme teraz 1800kWh energie - pre dom aj pre auto. Spolu nás ten elektromobil aj elektráreň vyšli oveľa menej ako stojí Audi A4, Mercedes C, VW Passat alebo Škoda Enyaq.
A ako bude vyzerať svet, ktorý budú riadiť ľudia ako ty?
Výhody elektromobility sú enormné. Primárne nie však pre majiteľa, ale pre ekonomiku štátu, spoločnosť a životné prostredie. Odtiaľ plynie tá snaha urýchliť celý proces amotivovať ľudí k prechodu na ev. Nie každý má dostatočné vedomosti s fyziky aby to mohol kvalifikovane posúdiť. Čo sa týka automobiliek, tak za všetky problémy si môžu na 95% sami. 5% má na triku EÚ - legislatíva a hlavne nedostatočná podpora infraštruktúry. Jazdenie na elektrinu z verejných nabíjačiek je dnes násobne drahšie ako jazdenie na benzín. EÚ už dávno mala riešiť vydieranie ľudí nabíjacími kartami! Žiadne nabíjacie karty nemajú existovať, keď existujú bankové karty. Tie musia stačiť. A siete nabíjačiek majú medzi sebou súťažiť na voľnom trhu ako benzínové pumpy.
Aké smiešne vyhrážanie, že tu "nebudú večne". Presný opak rusov. Tí to videli "na večné časy a nikdy inak". ...a kopec dezolátov stále nechápe ten rozdiel.
Len či to nie je náhodou účel?
Musíme v Európe vybudovať supersilné ekonomiky, ktoré budú schopné dlhodobo živiť supersilné armády, tak aby svet nemasíroval nás, ale my jeho.
Elektromobilita je motivovaná snahou urobiť tento svet o kúsok lepším miestom pre život. Hlavne zo strany zákazníkov. Neoplatí sa spochybnovať toto neotrasiteľné presvedčenie všelijakými extrémistickými excesmi. Tým myslím hlavne tú podporu Trumpovi a AFD v Nemecku. To "hajlovanie" som videl na videu a nezdalo sa mi to ako zámer.
...ale nemuselo by tak byť, keby sme my občania EÚ nechceli. Keby sme nevolili podobných kolaborantov ako je Fico, mohli by sme Ukrajine výrazne pomôcť zvíťaziť nad ruskom.
Aj ja zbijem Carlosa Vémolu, keď sa nebude brániť.
V prvom rade sa musíme vzchopiť a prejaviť ochotu sa brániť. Spoločne celá Európa. Automobilový priemysel konvertovať na vojenský a potom sme silnejší ako USA.
...a samozrejme tvrdo odsúdiť všetky prejavy kolaborácie, porazenectva a neochoty brániť sa, teda presne to, čo tu predvádza podpriemer Fico. K tomu len jedna otázočka. Načo boli minuté tie miliardy na transportéry Patria, bojové vozidlá CV90, lietadlá F-16 a ďalšie zbrane, keď Danko, Gašpar a Fico otvárajú dvere okupantom?
Fyzika hovorí:
Auto, ktoré ide rýchlosťou 130km/h spáli 1,65krát viac energie ako auto, ktoré ide 110km/h.
Auto, ktoré ide rýchlosťou 150km/h spáli 2,53krát viac energie ako auto, ktoré ide 110km/h.
S tým úzko súvisia aj emisie. A sme doma. Vo svete však dnes vládnu idioti, ktorí kludne schvália aj nadzvukovú rýchlosť na diaľniciach. Tých fyzika ani životné prostredie vôbec nezaujímajú a kvôli energii do ich osmivalca sa kludne podpíšu krvou masovému vrahovi.
Už stačilo. Odchod!
Konštruktéri už naozaj nie sú. ...len ľudia čo sedia na meetingoch celé dni a ani nemajú čas niečo robiť niečo užitočné,
...lenže toto je ukážka ako to stále nejde. Cena bude možno OK, ale podoba toho auta napovedá, že žiadny focus na jazdné odpory sa nekoná. To auto mali byť aerodynamické ako labuť, štíhle ako laň a ľahučké ako pierko. Avšak to, čo vidím, je zase nemotorný balvan. Kde je nejaký technický pokrok? Kde je nejaký koncept života s takýmto autom? Kde je prínos tohoto auta pre spoločnosť?
Odborníci ležia na cintorínoch a lúza pochováva automobilový priemysel. Ľudia, čo dnes sedia na stoličkách po konštruktéroch z minulého storočia, by pred 30 rokmi nemohli roznášať ani desiatu alebo predávať v bufete vlašský šalát. Denne som konfrontovaný s absolútnou debilitou, ktorá už prekonala hranice indivíduí a stáva sa tímovou záležitosťou a dokonca má neblahý vplyv aj na procesy v korporáciách. Za 10 rokov už nevyrobíme ani kliniec. Výnimkou sú štáty ako Južná Korea, Izrael alebo Taiwan.
Toto tu u nás naozaj nepotrebujeme. Skončili sme s týmto druhom existencie v roku 1998, keď sme odmietli Mečiara. Toto nám sem Fico naozaj znova nenasadí aj keď robí všetko pre to, aby sa to k nám vrátilo. Remiáš, syn prezidenta Kováča, Ján Kuciak s priateľkou a možno aj František Gaulider... Dúfam, že tento zoznam obetí štátneho násilia u nás, je už uzavretý.
Odporúčame